• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    [Zal ik Leah bij hem in het lokaal sturen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Okii!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leah Clearwater

    Na zeker nog vijf minuten na de bel rondstrompelen, slenterde ik het lokaal binnen, waarbij de docent opkeek. 'En daar hebben we mevrouw Clearwater. Een goede eerste indruk. Uw eerste dag en gelijk te laat' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en liet een geërgerde zucht horen toen ik me voor moest stellen. Ik draaide me naar de leerlingen om en keek ze nors aan. 'Leah' perste ik eruit en ik ging naast Seth zitten. 'Ook hallo, broertje' mompelde ik en ik keek op toen de docent mijn naam noemde. 'Kunt u uw capuchon afzetten?' mompelde hij. 'Bést' beet ik hem toe en ik deed mijn hoodie goed, zodat de capuchon naar achter viel. Een paar leerlingen staarden me aan, waarna ik hun kwaad aankeek. 'Wat een geweldig idee om te verhuizen' gromde ik naar Seth.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jacob Black

    Gelukkig, ging uit eindelijk de bel en ik kon naar Nessie. Ik liep in een hoog tempo naar haar lokaal, waar ik haar aantrof met een meisje.
    Ze keek in mijn richting en glimlachte meteen naar me.
    'Rosa, dit is mijn vriendje. Jake' zei ze en stelde me aan haar vriendin voor.
    'Hi' zei ze.
    'Hoi Rosa' zei ik.
    Rosa keek op haar rooster en keek Nessie aan, 'Sorry René. Ik heb een tussenuur' zei ze en liep weg. Ze zwaaide nog een keer naar ons.
    'Natuurkunde?' vroeg ik aan haar.
    Ze knikte opgewekt, ze was nog steeds enthousiast over school. Ik snapte het nog steeds niet, maar het was Nessie en Nessie was mijn alles.
    Hand in hand liepen we naar ons lokaal. Renesmee zwaaide naar Alice en Bella zonder iets tegen ze te zeggen. Nadat we ons lokaal hadden gevonden, gingen we naast elkaar zitten. We luisterde naar onze saaie lerares en Nessie maakte enthousiast aantekeningen.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Kan dat eigenlijk wel? Dat je met iemand in een klas lager in een vak zit voor een keer? o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hoe jonger ze zich voordoen...?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik begrijp mijn eigen vraag geen eens meer o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zoë Emma Morris
    Ik keek haar bedenkelijk aan en beet even op de binnenkant van mijn wang. Het was een slechte gewoonte, maar ik had hem blijkbaar nog steeds, dat was niet verloren geweest na de transformatie. 'Jamie, ze willen binnenkort uitzoeken of ik een gave heb.. En wat als ik dat heb? Zou ik het tegen ze kunnen gebruiken?' Ik fluisterde, het was bijna onhoorbaar. Ik wilde hier weg, ik voelde me hier niet op mijn gemak. Die valse blikken die iedereen je toeworp, iedereen keek op je neer. En dat was iets waar ik niet tegen kon. Ik bepaalde graag zelf wat ik deed of zei, ik vond het verschrikkelijk als iemand me commandeerde.


    To love is to destroy.

    [Jake en Nessie zitten allebei in de 4e, toch?]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Alice Cullen
    Vrolijk kijk ik de klas rond. Hmm Bella heeft inderdaad gelijk. Iedereen zit ons aan te staren. Dan komt er ineens een jongen op onze tafels zitten. 'Hi, ik ben Alan, en jullie zijn nieuw hier toch?' zegt de jongen. Even kijk ik hem aan, maar hij durft me niet in mijn ogen te kijken. Hij zit even aan zijn haar en dan buigt hij zich naar Bella. 'Zal ik jullie de weg wijzen? Ik weet heeeel goede plekjes.' Fluistert hij grijnzend. Ik ben benieuwd wat Bella hiervan gaat zeggen. Nieuwsgierig kijk ik haar aan. Wat gaat ze doen? 'Nee dank je, ik weet zeker dat Édward en Jásper ook heeeel goede plekjes weten.' zegt ze. Meteen schiet ik in de lach. Je kan meteen zien dat Alan dit niet verwacht had. De meisjes achter ons lachen dat dit de eerste keer is dat hij afgewezen is. 'Goeie zet.' fluister ik naar Bella. Ik vind het hier nu al geweldig. Dan gaat de bel. Ik spring bijna een meter de lucht. 'Woww hoe hard staat dit ding?' vraag ik aan Bella. Dit is de eerste keer dat ik de bel hoor, want ik was deze les te laat. Snel spring ik overeind. Zou ik dit uur les hebben met Jasper?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jamie

    "Zoë, als je een gave hebt, ben je verplicht alles wat je ermee ziet, hoort of voelt, meteen aan te geven bij Aro. Als hij er achter komt dat je dat niet hebt gedaan, zwaait er wat. Ik moet hier nu sowieso weg, want Aro mag niet achter mijn gedachten lezen. Het spijt me, maar ik moet gaan. Ik wíl gaan." Ik stop even met praten om haar te laten denken. Als we gaan, dan hebben we nog kans om te overleven. Nog steeds zie ik de zelfde mensen in haar toekomst. Aro komt aangelopen. Snel wissel ik een blik met Zoë. "Felix komt niet meer bij je in de buurt, Jamie," Meldt hij, en ik knik. Mijn gezicht staat weer helemaal strak. IK kijk naar Zoë als hij zijn hand naar me uitsteekt. Hij raakt me net niet aan.

    Seth Cearwater

    "Leah, dit is Kane. Kane, dit is Leah, mijn 'charmante' zus," Ik leg de klemtoon op charmante. Ik grijns als Leah een opmerking maakt over de verhuizing. "We zijn anders niet echt achteruit gegaan door de adoptie van dokter Cullen," Zeg ik om Leah te laten weten wat ik precies vertelt heb. Liegen over wie ik be doe ik nu al een tijdje, maar toch... Dit is echt anders. Ik heb nu een kamer die groter is dan onze vorige woonkamer. De luxe is niet slecht, alleen moeten ze iets doen aan die stank. Ik ben echt blij dat Rose even weg is. Net als Jake mag ik haar niet. Emmet in tegendeel, vind ik echt aardig. De bel gaat en ik loop samen met Kane naar de kantine. We hebben even tussenuur. We vergelijken onze roosters en merken dat we best veel lessen samen hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MinnieMousee schreef:
    [Jake en Nessie zitten allebei in de 4e, toch?]

    [jups]


    :)

    Ruexx schreef:
    Alice Cullen
    Vrolijk kijk ik de klas rond. Hmm Bella heeft inderdaad gelijk. Iedereen zit ons aan te staren. Dan komt er ineens een jongen op onze tafels zitten. 'Hi, ik ben Alan, en jullie zijn nieuw hier toch?' zegt de jongen. Even kijk ik hem aan, maar hij durft me niet in mijn ogen te kijken. Hij zit even aan zijn haar en dan buigt hij zich naar Bella. 'Zal ik jullie de weg wijzen? Ik weet heeeel goede plekjes.' Fluistert hij grijnzend. Ik ben benieuwd wat Bella hiervan gaat zeggen. Nieuwsgierig kijk ik haar aan. Wat gaat ze doen? 'Nee dank je, ik weet zeker dat Édward en Jásper ook heeeel goede plekjes weten.' zegt ze. Meteen schiet ik in de lach. Je kan meteen zien dat Alan dit niet verwacht had. De meisjes achter ons lachen dat dit de eerste keer is dat hij afgewezen is. 'Goeie zet.' fluister ik naar Bella. Ik vind het hier nu al geweldig. Dan gaat de bel. Ik spring bijna een meter de lucht. 'Woww hoe hard staat dit ding?' vraag ik aan Bella. Dit is de eerste keer dat ik de bel hoor, want ik was deze les te laat. Snel spring ik overeind. Zou ik dit uur les hebben met Jasper?


    Bella Cullen
    'Goeie zet,' fluistert Alice. Ik grinnik. 'Dankje, hij verdiende het. Sorry dat ik Jasper hierbij betrok, by the way.' Dan gaat de bel. Alice springt op alsof ze op een springveer is beland.
    'Wow hoe hard staat dit ding!' roept ze. Ik schiet weer in de lach. De eerste schooldag bevalt me nog best goed. 'Welke les heb je nu?' vraag ik aan Alice. Ikzelf heb biologie. Fijn, dat is het enige vak waar ik goed in ben. En vorig jaar had ik die les met Edward..
    Op de gang staat Edward al te wachten. 'Op naar bio dan maar?' vraagt hij vrolijk. 'Eh.. hoe weet jij dat?' verbaasd kijk ik hem aan. 'Tja.. de conciërge is heel makkelijk met het vertellen van andermans roosters.. ik heb trouwens samen met jou biologie, leuk hè?' hij schiet in de lach, en ik doe alsof ik me aan hem erger.
    'Stalker.' dan kijk ik Alice weer aan. 'Maareh.. welke les had jij nou ook alweer?'

    [@Ruexx: jep, het is serieus met de springverenverslaving:P]


    :)

    Jasper Cullen
    Eindelijk gaat de bel. De hele les heb ik gezeten naast een persoon dat heel erg zijn best deed om mij te negeren. En de lessen zijn nou ook niet echt interessant ofzo, als je deze les al bijna honderd keer hebt gehad. De leraar had gelukkig nog geen comentaar over het feit dat ik veel te laat was, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nieuw ben. Gelukkig heb ik de volgende les met Alice. Snel loop ik naar het lokaal waar Alice net les had. Ze staat te praten met Bella en Edward. Ik loop langzaam naar ze toen. 'Jasper!!' roept Alice en ze rent naar me toe. Lachend kijk ik haar aan. Ze is altijd zo lekker enthousiast. 'Volgend uur hebben we samen.' zeg ik. 'Hoe was je eerste les?' 'Super' antwoord Alice. 'Was heel gezellig. Hé Bella? Ik heb btw nu Engels.' Dan gaat de tweede bel. Ineens springt Alice een stukje de lucht in. 'Wat heb jij nou?' vraag ik verbaasd.


    [dat is volgens mij jouw ergste verslaving ooit xD]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Seth Clearwater

    Ik loop een beetje rond in de school. Blijkbaar had Kane een verkeerd rooster, we hebben bijna geen lessen samen. Ik ruik na een tijdje een vampier geur. Ja! Bella, Edward, Alice en Jasper zijn daar. Ik sluit me bij ze aan. "Hey," Zeg ik, en ik ga er rustig bij staan. Ze hebben allemaal lessen samen. Ik ga Esmé echt smeken om me thuis les te geven. Leah kan dan in het vierde jaar met Jake en Nessie. Ik kijk Alice even aan. "Heb je nog een visioen gehad?" Vraag ik op fluistertoon. De anderen kunnen het goed horen, maar de rest van de school niet. Dat is het handige eraan. Ik kijk vrolijk rond. Deze school bevalt me niks, maar toch vind ik dit stadje wel cool. Hopelijk vind de rest dat ook, dan blijven we er langer. Ik wil net iets gaan zeggen als de jongens die me eerder al wilden afpersen op me af komen rennen. Ik moet mezelf wel laten vallen omdat het echt raar is als er vijf man op een jongen afstormen en die niet omvalt. Ik kom hard aan op de vloer. Heel even is het duizelig in mijn hoofd, en daarna val ik flauw.


    Spoiler alert: you will save yourself