• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:


    Andrei – wezen.

    Willow doet haar mond open en dicht wanneer ik in mijn andere gedaante verander, waarna ik in een flits opnieuw terug veranderd ben. Met een verbaasde blik in haar donkerblauwe ogen kijkt ze mij aan. ‘Juist, maar eigenlijk ben je dus… onzijdig, aangezien je niet echt een man bent, maar ook niet echt een vrouw.’ Ik frons mijn wenkbrauwen direct en kijk haar vreemd aan, terwijl zij haar wenkbrauwen ook iets fronst. ‘Waar heb je het –?’ Verder kwam ik echter niet, want ze praatte gewoon door. ‘Of je bent een hermafrodiet, maar dan wel op een hele rare manier, een travestiet zou in principe ook nog kunnen,’ mompelt ze daarna, wat op mij meer overkomt op ratelen. ‘Wat is een hermafrodiet en trave – Weet je, laat ook maar. Ik hoef het niet te weten.’ Verzucht ik langzaam en lichtelijk moedeloos, aangezien ik het niet eens meer hoefde te weten. Straks kwam ze met hele verhalen bij waar ze vandaan komt, dat hoef ik echt niet allemaal rijker te worden hoor.
          Ik zeg haar dat ze er nog wel achter komt, het drankje of het zalfje. ‘Nou, ik wil van te voren weten of het zalfje eruitziet als iets van snot of het drankje naar witlof smaakt.’ Meld ze me, waarop ik mijn wenkbrauwen iets optrek en een “Ha” luid op uitspreek, alsof het een grap is. ‘Schattig dat je denkt dat ik naar je ga luisteren, lieve schat, maar dat gaat dus mooi niet door.’ Kaats ik terug, waarbij ik even over haar arm strijk en naar de plekken kijk.
          Willow zucht zacht. ‘Desnoods geef ik je er wat voor, want in mijn eentje bij de grot proberen te komen gaat me toch niet lukken door dit stomme bos.’ Ik grinnik iets en houd in om iets neerbuigends te zeggen, volgens mij zit ze daar ook niet op te wachten. ‘Kan James je niet brengen?’ vraag ik geamuseerd, waarna ik iets hummend vervolg: ‘Ik wil graag dat je bij mij in het krijt staat, dametje.’ Hierna gooi ik haar al over mijn schouder en na een enkele minuut zet ik haar neer in het hutje ver boven de grond. Geen aandacht geef ik meer aan Willow, maar loop direct door naar de deur die naar mijn slaapkamer leid.
          Wanneer ik deze open doe, merk ik Erin direct op met mijn donkerblauwe blouse aan. Het is een paar maten te groot, maar de riem die om haar middel heen draagt, houd het bij elkaar en het accentueert een beetje. Eerlijk gezegd staat het haar wel goed, weg denkend dat het iets groter is natuurlijk. Bovendien zou ik dit beeld wel vaker willen zien, dat ze op mijn bed ligt en mijn kleding aan heeft. Hoewel… hierbij grijns ik even iets in gedachten en pervers. Ik merk de kleding pas op toen ik me erbij probeerde te houden en kort met mijn ogen knipperde. Toch grijnsde ik dat ik er weer was. Ze trekt haar wenkbrauwen op als ik met mijn wenkbrauwen wiebel.
          ‘Ja, heel erg.’ Antwoord ze sarcastisch, het is duidelijk te merken dat ze blij is wanneer ze erachter komt dat ze haar stem terug heeft. Erin glijdt van het bed, loopt naar me toe en probeert langs me te komen, maar ik blokkeer haar weg opnieuw. ‘Laat me er eens langs, je kamer is te saai voor woorden,’ meld ze. Hierop schud ik enkel mijn hoofd en houd haar vast bij haar arm, terwijl ik nonchalant tegen de deurpost aan ga leunen. ‘Ik dacht het mooi niet, madammetje. Niet voordat jij mijn bloezen terug gedaan hebt in de kledingkast, anders ken jij het mooi vergeten.’ Spreek ik en kijk haar dwingend aan, echter is in mijn stem een vermakelijke toon te vinden, wat nogal tegenspreekt met elkaar. ‘Mijn kamer is niet meer zo saai als je erachter komt waar ik het voor gebruik.’ Vervolg ik plagerig erna, omdat ik gewoonweg weet dat ze hierdoor iets opgefokt raakt.
          Abrupt hoor ik mijn stem met een paniekerige, angstige stem uitgesproken worden, waardoor ik iets omkijk naar Willow. Toch houd ik Erin nog stevig in de gaten, want ik wil niet dat ze langs mij komt voordat het gebeurd is. ‘Volgens mij zijn de vlekjes groter geworden,’ voegt ze er zachter aan toe. Logisch dat ze het zo uitspreekt, ze heeft geen flauw idee of het haar iets aan kan doen of niet. Dat zal het echter niet, maar dat ik zal voorlopig nog niet aan haar kwijt raken, want dit is veel te leuke entertainment voor mij. ‘Ik neem aan dat je de snelle behandeling wilt.’ Constateer ik achteloos, waarbij ik even mijn wenkbrauw optrek, maar vervolgens streng naar Erin kijk. ‘Ruim ’t op, eerder kom jij er echt niet uit.’ vertel ik haar dwingend, sluit de deur opnieuw en draai me vervolgens grijnzend om naar Willow, terwijl ik naar haar toe loop en de vlekken bestudeer. ‘Hm.’ Hum ik, loop zonder iets te zeggen tegen haar naar de kast en zet hier de flesjes terug die ik uit mijn jas haal. Later zal ik wel opnieuw naar ingrediënten zoeken, nu gaat dat toch niet lukken.
          ‘Ga zitten, Willow.’ Zeg ik murmelend en laat mijn vingers over enkele potten gaan, waarna ik er één tevoorschijn haal en een flesje water – ten minste, zo lijkt het voor de mens – van een andere plank haal. De pot draai ik open en ik haal er enkele kraaltjes uit, deze lossen direct op wanneer ze het ‘water’ aanraken en het krijgt een olijfgroene kleur. Ik zet de dicht gedraaide pot weer terug op de plank en schud wat met het flesje, terwijl ik zacht een spreuk murmel en mijn vingers onder Willow’s kin leg. ‘Drink up, dear.’ Een halve, charmante glimlach op mijn lippen toen ik het flesje tegen haar volle lippen aanzette.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.

    ‘Natuurlijk, alsof ik wil dat iemand anders behalve ik het ziet.’ Klinkt het nonchalant over zijn lippen. Ik probeer het nog te onderdrukken, maar uiteindelijk glijd er dan toch een goedkeurende grijns op mijn lippen, terwijl ik mijn hoofd hierbij iets naar hem toe kantel. James beet op zijn lip en kijkt weer vooruit, maar ik kijk nog even naar hem voor ik hetzelfde doe. ‘Dat klinkt toch een beetje alsof je me tot jouw eigendom hebt benoemd.’ Constateer ik plagend naar hem.
          Hierna vraagt hij of ik wil zwemmen, waardoor ik aangenaam zucht en knik. Ik zeg hem dat het wel de bedoeling is en dat ik zijn lijf ook nat wil zien worden door het water, grijnzend. Hoewel ik op een antwoord zat te wachten, nogal nieuwsgierig ernaar, beantwoord hij het niet en blijft stil. Het enige wat ik bij zijn kant vandaan hoor komen is een slik. Hierop zeg ik hem abrupt en ietwat met een hardvochtige toon dat hij zijn kleding maar aan moet trekken. Een stilte kwam me tegemoet, echter had ik ook niets anders verwacht. Alhoewel ik eerlijk gezegd wel voor een moment dacht dat hij me zou slaan of iets dergelijks, vanwege deze negatieve ommekeer die ik had gebracht.
          James gaf me een zeer verbaasde blik, dat ik zo goed mogelijk probeer te negeren door gewoonweg door te lopen. Mijn handen bal ik wel iets tot vuisten, omdat ik het gevoel heb dat ik het niet vol kan houden en hem ieder moment aan kan vallen als ik ook maar één enkele aanraking voel. Ik vraag me af of het hem raakt, echter als ik het me gesprek herinner, wat nu eindelijk wel helder lukt, dringen de zinnen bij mij van hem naar binnen. Direct bijt ik pijnlijk op mijn lip, omdat ik wist dat ik hem pijn had gedaan, dat heb ik absoluut niet gewild. Mijn verontschuldiging bied ik echter niet aan, om de reden dat ik nog met de machine zat. Misschien hielp het wel als ik hem een pijnlijk gevoel gaf, dan hoefde we ons allebei geen zorgen meer over te maken, want we zullen elkaar vast niet meer zien… Toch brachten het negatieve emoties in mij te weeg.
          ‘Wat?’ Vraagt hij geschokt, alsof hij niet kan geloven dat ik dat net zei. Nog meer schuldgevoelens die er door mij heen gaan. ‘Aankleden, maar…’ begint hij te stamelen. Hierdoor richt ik expres mijn hoofd niet naar hem, want ik weet dat ik elk punt nu het kan begeven en hem de waarheid zal vertellen. ‘Zwemmen en…’ Hij schud met zijn hoofd, duidelijk flink in de war geschopt door wat ik had gezegd en de toon ervan. Nog altijd zeg ik niets en blijf zwijgzaam, ik pers zelfs mijn lippen stevig op elkaar om het niet open te trekken om toch nog iets te zeggen. James trekt een nors gezicht en zonder nog iets te zeggen, trekt hij zijn boxer aan en doet zijn shirt over zijn hoofd heen. Mijn ene hand trilt zo erg van de vuist die ik gemaakt heb, omdat ik alles ronduit voor me wil houden. Niets zeggen, Xavier, niet verpesten – of in elk geval niet verpesten zodat hij erachter komt, dan ga je er waarschijnlijk echt aan.
          De kledingstukken plakken aan zijn nogal plakkerige lichaam, waardoor ik toch heel snel en haastig naar hem kijk, omdat ik het niet meer aan kan. Toch pers ik mijn lippen de hele tijd op elkaar en zeg dan ook niets. Nu ben ik nog als enige helemaal naakt, maar ik had zo erg gewild dat ik dit niet had moeten doen. Nu jaag ik hem weg, pijnig ik hem zodat ik samen met de anderen weg kan gaan, omdat de machine bijna gemaakt is. Shit, shit, shit, en nog eens shit. Ergens, een deel van mij, wil hier blijven, maar ik weet dat het slecht is en bovendien kunnen de anderen zonder mij niet terug. Eenmaal we bij het meertje aangekomen zijn, wat nog snel is, slik ik onhoorbaar een brok in mijn keel door. Mijn knokkels zijn wit geworden en ik knarsetand iets, terwijl ik mijn kleding zowat fijn knijp. ‘We zijn hier.’ Bromt hij. ‘Vindt je de weg alleen weer terug?’ Ik wil hem nu echt heel graag de waarheid vertellen, maar het is slecht, ik moet volhouden. Houd vol, spreek ik mezelf de gehele tijd toe, terwijl ik zwijgzaam blijf en hierdoor de sfeer geladen word. Negatief, drukkend.
          ‘Natuurlijk weet ik de weg weer terug.’ Grom ik naar hem, terwijl ik expres met mijn ogen rol alsof hij diegene is die stom doet. Ik weet dat ik er een hekel aan heb als iemand dat doet, misschien hij ook. Het doet me ongelooflijk pijn dat ik dit moet doen, maar het moet, dus loop ik zonder nog naar hem te kijken naar het meertje en laat mezelf hierin, nadat ik de kleding op de grond had gegooid. ‘Daarvoor heb ik je echt niet nodig.’ Fuck, waarom had ik dan ook net met hem gerotzooid? Dit brengt alles in de war. ‘We moeten hiermee stoppen. Ik wil dat je me met rust laat.’ Murmel ik nog hardvochtig na, al staan er in mijn ogen meerdere gevoelens die ik niet wil laten zien, dus duik ik onder water en hoop ik dat hij gewoon wegloopt, weg gaat uit mijn leven en nergens achterkomt.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is wel fijn dat je nu reageert, want des te eerder kan Xavier de machine klaarmaken en teruggaan met de anderen. Zo komen er, hopelijk, ook andere personages weer.

    Wanneer willen jullie het trouwens helemaal afronden?
    Het kan wel wanneer Xavier terug is gekomen, maar moet het dan ook nog de volgende dag worden of nacht of whatever?
    Wie doen er nog allemaal mee, met welke personages?
    Wat hadden jullie in gedachten voor dit alles? :'].

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil nog wel eerst een Willow - James confrontatie D;
    Met Willow doe ik denk ik nog mee, met Erin weet ik niet. Hangt er vanaf af ze weg kan komen bij Andrei -wbw-

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat kan gewoon nog, Xavier moet eerst die machine verder maken haha.
    Zullen we dan gewoon doen dat wanneer Andrei Willow probeert weg te brengen naar de grot [in elk geval rand van 't bos] ze James tegenkomen o.i.d.? Dan kun je nog altijd je confrontatie met James krijgen, ghehe. Geen idee wat ik dan met Andrei ga doen, maar boeiend, waarschijnlijk gaat hij op een punt wel weg. Te veel gezeik of whatever.
    Dan gaat hij terug naar Erin en is iedereen gelukkig lolol. Nou, wat je gelukkig noemt. :'].

    Tegen de nacht / begin van de ochtend kunnen we dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    "Dat klinkt toch een beetje alsof je me tot jouw eigendom hebt benoemd." constateert hij plagend naar me als ik zeg dat ik niet wil dat iemand hem zo ziet. Ik lik even over mijn lippen heen als ik daarover nadenk. Ja, maar hier is hij ook mijn eigendom, al weet hij vast niet helemaal wat dat inhoud en dat ga ik ook nog niet tegen hem zeggen. Hij moet er trouwens maar blij mee zijn, anders was hij nu dood. "Misschien," grijns ik dan veelbetekenend als antwoord, even plagerig om het niet te serieus te laten klinken, voor hij vragen of iets dergelijks gaat stellen. Hier hou ik hem liever in onwetendheid over, tot hij er zelf ooit achterkomt, als dat al gebeurd.
    Xavier blijft zwijgzaam en zijn houding veranderd zelfs enorm. Hij lijkt een stuk afstandelijker en ik mis het geplaag nu al zo erg. Ik weet dat hij me gewoon gebruikt heeft nu, zoals ik dat bij hem van plan was. Dat lukte me niet eens en nu haalt hij er zijn voordeel uit door mij op mijn plek te zetten, wat meer pijn doet dan ik had verwacht. Zijn lippen zijn op elkaar geperst, merk ik op na een vluchtige blik op hem. Als we bij het meer aangekomen zijn, knarsetand hij iets en zijn de knokkels die zijn kleding vasthouden wit geworden. Jezus, hij zou toch niet ineens zo'n hekel aan me hebben, of wel? Ik heb toch niets verkeerd gedaan? Als ik vraag of hij de weg terug zelf kan vinden, blijft hij eerst nog zwijgzaam. Het maakt mij ongeduldig, ik wil een antwoord. Het zal bepalen wat er zal gebeuren en het liefst vlucht ik nu gewoon. Ik kan hier niet tegen, dit gevoel. Het drukt op me en zorgt ervoor dat ik me zwaarder voel dan ik echt ben. Ik voel me naar worden, op een manier die ik maar één keer meegemaakt heb, toen Elena stierf.
    "Natuurlijk weet ik de weg weer terug." gromt hij naar me, terwijl hij met zijn ogen rol alsof ik diegene ben die stom doet. Hierdoor voel ik me plotseling heel onzeker worden. Ik bijt hard op mijn lip terwijl hij zonder nog om te kijken naar het meertje loopt, zijn kleding op de grond neergooit en zich erin laat zakken. O god, wat zou ik nu graag naast hem zijn, horen dat het een grap was en hem aanraken... "Daarvoor heb ik je echt niet nodig." Mijn blik gaat over en laat een gekwetste uitdrukking zien. "We moeten hiermee stoppen. Ik wil dat je me met rust laat." murmelt hij nog hardvochtig na, terwijl zijn ogen enorm emotioneel lijken. Stoppen? Hij had het al eerder gezegd, maar nu pas geloof ik dat hij dat echt wilt. "Oké." Mijn stem klinkt schor en ik draai me om om weg te lopen. Toch werp ik nog een laatste, pijnlijke blik op hem. "Bedankt... voor daarnet." mompel ik.
    Hierna draai ik me echt om en loop ik weg. De ongewenste tranen vullen zich in mijn ogen, terwijl ik die ruw wegveeg en mezelf verder aan begin te kleden. Godverdomme, hoe kan het nou ineens zo lopen? Ik dacht dat hij... Ik wilde in ieder geval dat hij net zo verlangde als ik, maar ik zat er duidelijk naast. Al die aanrakingen, die reacties, het was allemaal nep. Ik probeer mijn onbewuste muur weer op te bouwen als ik het op een lopen zet, weg van Xavier. Ik had me nooit zo moeten gedragen en beter moeten weten. Ze gaan ooit dood, als ze je al niet afwijzen. Op dat moment ben je te gehecht aan ze om ze zomaar te kunnen doden. Plotseling ben ik me bewust van een fout, Willow. Ik heb haar achter gelaten in het kamp en haar daar gewoon gelaten, voor hoelang we ook weg waren. Ik dacht alleen aan mezelf en aan... hem. Ik schud met mijn hoofd en zet mijn sprintje in naar het kamp, terwijl ik mijn hoofd probeer te legen. Pas als ik daar aankom zie ik dat alleen Sage, Damien, Amberlynn en Athan daar zijn. Wat verwilderd kijk ik om me heen voor ik besef hoe dom ik bezig ben geweest. Willow is geen type om op haar kont te blijven zitten en op mij te wachten, die doet wat ze verdomme zelf wilt.
    Ik blijf aan de rand staan en span mezelf flink in om haar stem terug te traceren, misschien haar geur op te vangen. Haar geur is al bijna weg, hoewel het er nog lichtjes is. Te weinig om te volgen, het is gewoon te oud. Ik ben te lang weggeweest. Haar stem klinkt in ieder geval ook niet dichtbij, het kost me flink wat moeite om die op te vangen. Ik ben bang dat ze in de problemen is, wat wordt bevestigd als ik de stem van Andrei hoor bij haar. Ik bal mijn vuisten, vooral omdat ze zo'n doodnormaal gesprek voert. Ze weet wat hij kan doen en wat ik heb gedaan om haar te redden, verdomme. Muiten ze nou met z'n alle tegen mij? Met gebalde vuisten en een behoorlijke kwaadheid zet ik het volgende sprintje in, richting de stemmen van Willow en Andrei. Mijn ogen zijn nog rood van daarnet, maar het kan me allemaal geen bal meer schelen. Misschien richt ik mijn verdriet van Xavier nu wel teveel op Willow, waardoor het woede word.

    [Ik heb het even zo gedaan, dan kan hij naar de hut komen, of ze ergens anders tegenkomen, net wat beter uitkomt.]


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Wat is een hermafrodiet en trave – Weet je, laat ook maar. Ik hoef het niet te weten,' zucht Andrei langzaam en lichtelijk moedeloos na mijn geratel. Ik haal mijn schouders op. 'Een hermafrodiet is iemand met mannelijke- en vrouwelijke geslachtsorganen en een travestiet is een man die zich verkleed als een vrouw,' vertel ik hem toch, op een toon alsof hij wel zou moeten weten wat het is.
    Hij trekt zijn wenkbrauwen op als ik heb gezegd dat ik eerst wil weten hoe het drankje smaakt en hoe het zalfje eruitziet. Hierna maakt hij een 'Ha' geluid, wat hij luid zegt. 'Schattig dat je denkt dat ik naar je ga luisteren, lieve schat, maar dat gaat dus mooi niet door,' kaatst hij terug terwijl hij met zijn hand over mijn arm strijkt en naar de blauwe vlekjes kijkt. Ik snuif verontwaardigd maar zeg er niks op. Stomme mannen ook altijd. Ik kan haast beter lesbisch worden.
    Andrei grinnikt. ‘Kan James je niet brengen?’ vraagt hij geamuseerd. Iets geïrriteerd kijk ik hem aan. 'Dat doet hij toch niet en dat wil ik ook niet,' meld ik hem. 'Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk zou zijn,' brom ik erachteraan. 'Ik wil graag dat je bij mij in het krijt staat, dametje,' humt hij. 'Nou, ik wil niet bij jou in het krijt staan dus zeg maar gewoon wat je er voor wilt hebben,' zeg ik koppig, het liefste zou ik hem er niks voor geven, maar hem er iets voor geven is alsnog beter dan bij hem in het krijt staan.
    Hij gooit me over zijn schouder en als we bij zijn hut zijn zet hij me neer waarna hij naar een deur toeloopt. Ik kijk even op als ik Erin's stem hoor maar ga daarna verder met het bestuderen van de potjes en flesjes, er is toch niks wat ik voor haar kan doen. Kort hierna merk ik op dat de vlekjes groter lijken, roep ik iets paniekerig Andreis naam en meld ik hem daarna dat de vlekjes groter zijn. 'Ik neem aan dat je de snelle behandelen wilt,' zegt Andrei luchtig en hij trekt zijn wenkbrauwen even op. Vervolgens meldt hij Erin dat ze iets op moet ruimen, doet hij de deur dicht en kijkt hij me grijnzend aan. Ik vertrouw hem niet wanneer hij grijnst. Hij loopt naar me toen, bestudeert de vlekjes en loopt hierna naar de kast, nadat hij kort gehumd heeft. De lege flesjes uit zijn zakken zet hij in de kast.
    'Ga zitten, Willow,' murmelt hij. Ik zie dat hij potje en een fles water, tenminste ik denk dat het een water is aangezien het daarop lijkt, pakt. In de pot zitten kraaltjes, waarvan Andrei er een paar uit haalt en die in het flesje water doet, waardoor het water een olijfgroene kleur krijgt. Wantrouwig kijk ik er na. Het ziet er niet echt lekker uit en ik trek mijn neus iets op. Andrei heeft ondertussen de pot weer teruggezet en mompelt iets raars terwijl hij het flesje schudt en zijn vingers onder mijn kin legt. 'Drink up, dear.' Met een halve, charmante glimlach op zijn volle lippen zet hij flesje tegen mijn lippen. Ik neem een piepklein slokje. Gelijk trek ik een vies gezicht en spuw ik het water uit, in Andreis gezicht. Schuldbewust kijk ik hem aan, afwachtend tot hij boos wordt. 'Sorry,' mompel ik. 'Maar het is gewoon echt smerig.' Ik slaak een diepe, iets wat theatrale zucht en drink dan toch met een vies gezicht de rest van het flesje leeg. Ik kan niet echt besluiten waar het goedje naar smaakt, aangezien ik nog niet eerder zoiets heb geproefd. 'Je, eh, hebt zeker niet iets op de vieze smaak weg te krijgen?' vraag ik aarzelend aan Andrei. Als hij zoiets heeft, dan wil hij het vast niet meer geven.


    Erin doe ik wel als Andrei weer naar d'r toegaat.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James likt even over zijn lippen heen, hij lijkt erover na te denken en dit is dan ook het punt waarop ik de beweging kort volgde. Alleen omdat ik bang ben dat hij dit opmerkt, kijk ik ook zo snel weg, vooral nu verleiding opgewekt kan worden erdoor. Straks denkt hij nog werkelijk zeggenschap over mij te hebben, kan hij me hierdoor domineren. Het laatste wat ik wil is dat hij de baas over mij kan spelen, hoewel het soms wel erg interessant zou kunnen worden… “Misschien,” grijnst hij iets veelbetekenend als antwoord, waarvan ik niet echt kan begrippen wat hij er werkelijk mee bedoeld. Volgens mij wil ik dat nu ook niet, zeker niet wat ik nu van mezelf moet doen… het zal wel beter voor hem zijn.
          Daarom zeg ik ook niets meer op wat hij mij als antwoord had gegeven. God, ik mis zijn plagerijen nu al enorm en ik heb het nog niet eens gezegd, daarom verander ik mijn houding ook direct afstandelijk. Expres kijk ik niet naar hem als ik dit doe, als ik de woorden over mijn lippen durf te laten, want ik weet dat een enkele blik al meerdere gevoelens in mij opbrengt. Het zou me gelijk van gedachten kunnen veranderen, waarschijnlijk zou ik hem nog aanvallen ook. Een knuffel dan, zeggen dat het me spijt, maar nee, dat mag nu niet. Die machine moet verder gemaakt worden, ik was er nu zo bijna dat het nog geen uurtje zou duren voor die klaar was. Bovendien hadden de anderen me nodig ervoor, zonder mij kunnen ze niet terug en ik moet toch ooit naar mijn eigen wereld terug… Snapte hij dat niet? Fuck, fuck. Ik had hem nooit mijn onzekerheid, gedachten moeten zeggen dat ik niet wil dat hij weggaat. Nu ben ik diegene die hem eigenlijk verlaat… We zouden niet bij elkaar kunnen zijn, al had ik hier gebleven: hij is een wezen. Jezus, ik stel mezelf dingen voor die geen werkelijkheid kunnen worden, I’m such a asshole. Bij dit beet ik al heel hard op mijn lippen en drukte ik de drukkende, zware gevoelens zoveel mogelijk weg.
          Ondertussen zijn we al bij het meer aangekomen, nog altijd durfde ik niet naar hem te kijken. Het is beter Xavier, houd ik mezelf voor. Gewoon niet naar hem kijken, zeg de woorden in één keer en wat je ook doet – stort niet in. Dat is het moment dat ik de woorden grommend uitspreek en met mijn ogen rol. Toch keek ik in mijn ooghoeken snel en onopgemerkt naar hem hoe hij erbij stond, waardoor ik hem hard op zijn lip zag bijten. Ja hoor, ik voelde het zware, nare gevoel opnieuw terugkomen. Great, dacht ik sarcastisch, terwijl ik direct naar het meertje liep om me erin te laten zakken, nadat ik de kleding op de grond had gegooid. De hardvochtige murmelingen waren het moeilijkste voor mij om uit te spreken, omdat ik het gewoonweg niet wilde. Ik wilde niet hiermee stoppen en al helemaal niet dat hij me met rust liet. Alleen daar was ik nu lekker te laat mee: zoals altijd had ik het weer verpest. Godverdomme, schold ik mijn gedachten vol. Met nog een gehele reeks andere vloekwoorden. “Oké.” Het was maar één enkel, miezerig woordje, maar dat ene woordje bracht wel zoveel bij mij te weeg dat ik harder mijn tanden op elkaar zette. Vooral om de toon die hij had gehad, het klinkt schor en hij was gekwetst. Zelfs zonder nu naar hem te kijken, merkte ik het. En het deed zo ongelooflijk pijn.
          Ik stond al tot mijn ellenbogen in het water, mijn rug nog steeds naar hem toe, maar mijn hoofd was iets gekanteld, waardoor ik zijn gestalte wel kon zien. Zijn gezichtsuitdrukking echter niet, toch wist ik dat hij een pijnlijke blik in zijn ogen had. James had zich omgedraaid om weg te lopen, maar wierp nog één blik op mij, wat mij op dat punt echt afbrak vanbinnen. “Bedankt… voor daarnet.” Mompelt hij, waarna hij zichzelf toch echt omdraait en wegloopt. De woorden kwamen maar vaag binnen, alsof het van veraf kwam of dat ik sliep. Oh god, was ik nu maar in slaap en was dit maar een droom, wanneer ik wakker werd had ik gewoon nog een kans. Maar nee, natuurlijk was dat niet het geval. Zonder daarna nog te aarzelen draaide ik mezelf langzaam om en ik keek levenloos toe hoe hij wegliep. Op dat moment liet ik het mezelf toe om die gevoelens te ervaren, waardoor het drukkende gevoel erger werd. Steeds erger tot ik erachter kwam dat de tranen over mijn wangen liepen. Godverdomme, ik haat het om te huilen, ik heb er eerlijk waar een hekel aan, maar nu… Was dit nog wel zo’n goed idee? Ik miste hem al op het moment dat ik eraan begon.
          Hij heeft er echt geen idee van hoeveel hij voor mij betekend, als ik dat zelf maar eens wist… toch weet ik dat het behoorlijk wat is, want anders was ik niet aan het janken. Jezus, ik erger me eraan. Aan alles, niet eens aan James, maar aan mezelf. Ik haat het hoe ik tegen hem doe, wat ik heb gedaan en dat ik dit überhaupt moest doen, beloftes die ik hierdoor niet nakom maar wel van hem heb gevraagd. Ik heb hem niet eens gezegd dat ik snel wegga… maar aan de andere kant, dit is goed, hij zal mij vergeten in een weekje en doorgaan met zijn eeuwige leven. Zo gaat het nu eenmaal, Xavier, zet je erover heen. Het gaat gemakkelijker gezegd dan gedaan, want nu brengt dit me vooral een leeg gevoel mee, een gevoel dat niets me meer kan schelen en ik mezelf wil verdrinken in dit meertje. This love stuff is a motherfucker. Toch haast ik me met wassen, wat ik maar oppervlakkig doe omdat James maar niet weggaat uit mijn gedachten en het nare gevoel blijft. Dan trek ik mijn kleding aan, wat aan mijn lichaam blijft plakken, en haast ik me terug naar het kamp, waar ik – zonder aandacht aan iemand te besteden, omdat de rode ogen nog steeds te zien zijn – aan de machine ga werken. Het zal beter worden, dat gebeurd altijd. Ik moest er alleen aan denken om niet terug te kijken. Ik ben te gehecht aan hem geworden, dat was niet de bedoeling, dat moest niet gebeuren… Toch kan ik James niet uit mijn gedachten zetten hoe hij wegliep. De tranen veeg ik ruw weg, terwijl ik doe alsof er niets aan de hand is en verderga met de machine. Bijna, bijna..

    Andrei komt eraan.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 1:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ukdzxncvheijdkmn It's so saaaaaad. :c


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.

    Ze haalt haar schouders op, waaraan ik al kan begrijpen dat ze gewoon doorgaat. Hierdoor grijns ik breed, omdat ik al zoiets van haar verwacht had, ze weet botweg niet wanneer ze moet stoppen. Ik sluit me helemaal van haar af, zodat ik niets meer hoor en sluit zelfs ongeïnteresseerd mijn ogen. Wat ze zegt hoor ik dan ook totaal niet en ik begin zelfs een raar deuntje te neuriën, waarna ik even mijn ogen open om te kijken of ze klaar is. Wanneer dat zo is, stel ik me weer voor haar open en kijk toe hoe ze verontwaardigd snuift, maar er niets op zegt.
    Ietwat geïrriteerd kijkt ze naar me als ik vraag of James haar niet beter kan brengen. “Dat doet hij toch niet en dat wil ik ook niet,” meld ze me. “Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk zou zijn,” bromt ze erachteraan, waarop ik knik. “Dat is ook duidelijk, daarom vraag ik het nog eens. Het is leuk je te plagen,” antwoord ik nonchalant, waarbij ik mijn schouders ophaal alsof het niets is en vervolgens hum dat ik graag wil dat ze bij mij in het krijt staat. “Nou, ik wil niet bij jou in het krijt staan dus zeg maar gewoon wat je er voor wilt hebben,” zegt ze koppig. Ik zeg haar echter niets als antwoord, terwijl ik Willow over mijn schouder gooi, begin te rennen en vervolgens in de hut neerzet.
    Wantrouwig kijkt ze naar de inhoud van het flesje, het ziet er dan ook niet lekker uit en hierbij trekt ze haar neus iets op. Ondertussen loop ik naar haar toe, leg mijn vingers onder haar kin om deze iets omhoog te doen en zet het flesje tegen haar lippen. Ze neemt een piepklein slokje, maar het duurt niet lang of ze trekt een vies gezicht en spuwt het water uit, in mijn gezicht. Het is één ding dat ze het vies vind, wat ik nog kan begrijpen met hun zwakke magen, maar het word me toch echt teveel dat ik haar probeer te helpen en zij het gewoon in mijn gezicht uitspuugt. Schuldbewust kijkt ze me aan, mompelt een sorry en zegt dat het gewoon echt smerig is. Dat helpt echter niet voor mij, want mijn gezicht is dan ook woedend vertrokken en ik grauw luid. Ik was allang een paar stappen naar achteren gezet en veegde het uit mijn gezicht. Willow slaakte een diepe, ietwat theatrale zucht en drinkt het dan toch met een vies gezicht op.
    “Je, eh, hebt zeker niet iets op de vieze smaak weg te krijgen?” vraagt ze aarzelend aan mij. Met een withete blik in mijn ogen kijk ik haar aan. Dat ze dat nog durft te vragen! James heeft heel wat geduld met haar zeg, jesus christ. “Nee, ik kan er ook niets aan doen dat mensen nergens tegen kunnen.” Hierna draai ik me om en was mijn gezicht, waarna ik het afdroog en ruw een hand door mijn haren haal. “Als je dat nog een keer doet, gooi ik je naar beneden. Dan ben ik niet zo vriendelijk meer,” snauw ik vervolgens naar haar, maar mijn toon is iets minder kwaad geworden. Abrupt luister ik naar iets dat eraan komt, deze richting op. James, zou hij weten dat Willow hier is? Natuurlijk, maar god, dat duurde lang. Ik vraag me af waar hij zich al die tijd bestond, want in die tijd kon ze allang dood zijn. Bij wijze van spreken natuurlijk, ghehe. “Ik ben zo terug.” Meld ik haar emotieloos en kijk haar dan even vergevingsgezind aan. “Willow heeft een mooie betekenis, het is eveneens een Victoriaans symbool van de dood.” Met een grijns sprong ik naar beneden en volgde ik James zijn bewegingen, terwijl ik op niet meer dan een paar meter afstand van de hut – en hem – tot stilstand kwam. “James.” Begroette ik hem, terwijl ik hem bestudeerde en iets fronste om hoe hij eruit zag. “Eigenlijk had ik je wel wat eerder verwacht, waar zat je man?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ( Ik denk dat ik Athan dood laat gaan.. maar ik twijfel nog hoe en met Amber dpe ik dan npg wel mee. Sorryvoor mijn korte stukken op mijn telefoon ben ik vrij slecht in het schatten, ik weet echt niet hoe groot mijn posts zijn als ik langere stukkenoet schrijven kan je het me zeggen ^^

    Btw, Mitchell ik heb in mijn post Amber en Atham samen geschreven. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    Andrei grauwt luid als ik het drinken om zijn gezicht spuw en zijn gezicht is vertrokken van woede. Hij heeft ondertussen al een paar stappen naar achteren gezegd en veegt het van zijn gezicht. Met een schuldig gezicht kijk ik hem aan en mompel ik een sorry waarna ik de rest van het flesje snel leegdrink, ook al smaakt het ontzettend vies, ik zie Andrei er namelijk nog wel voor aan het flesje af te pakken en dan blijf ik voor de rest van mijn leven zitten met die stomme blauwe vlekjes. Aarzelend vraag ik of aan Andrei of hij niet iets heeft om de vieze smaak weg te laten gaan. Met een furieuze blik in zijn ogen kijkt hij me aan. 'Nee, ik kan er ook niets aan doen dat mensen nergens tegen kunnen.' Ik knik en houd mijn blik op hem gericht als hij zich omdraait. Zo'n antwoord had ik al verwacht, maar ik kan er lastig boos of verontwaardigd over doen. 'Als je dat nog een keer doet, gooi ik je naar beneden. Dan ben ik niet zo vriendelijk meer,' snauwt hij, al klinkt hij wel iets minder woedend. Nu richt ik mijn blik wel op de grond. 'Ga je gang, ben ik tenminste gelijk van jou, James en Athan verlost,' mompel ik.
    'Ik ben zo terug,' meldt hij me doen emotieloos maar daarna kijk hij me even vergeeflijk aan. 'Willow heeft een mooie betekenis, het is eveneens een Victoriaans symbool van de dood.' Fronsend kijk ik hem aan terwijl ik me afvraag hoe hij dat ooit kan weten. Dan springt hij ineens naar beneden. 'Andrei!' roep ik hem iets verontwaardigd na. 'Je kan me hier niet zomaar achterlaten!' Ik zet een paar stappen richting de rand, zodat ik kan zien waar hij heen gaat, maar ik zet snel weer een stap naar achteren als ik James zie. Gelijk gaan zijn woorden weer door mijn hoofd en bijt ik kort op mijn lip. Natuurlijk is James de hele tijd met Xavier bezig, en net als Andrei mij bijna naar de rand van het bos gaat brengen komt hij opdraven. Hoewel, misschien wil Andrei me nu wel niet meer helpen...Nou, dan vind ik de weg zelf wel, al zal het waarschijnlijk wel lang duren aangezien dit bos net een doolhof is. Bovendien doen mijn voet en enkel nog steeds pijn.
    Mijn blik valt op de kast met de rare flesjes en potjes en ik vraag me af welke daarvan dodelijk zijn. Het idee omdat te testen is op een vreemde manier geruststellend en beangstigend te gelijk, maar ik weet toch wel van mezelf dat ik te zwak ben om het te testen.
    Ik zucht zacht en loop weer naar de rand toe, om te kijken of Andrei en James al weg zijn. Helaas staan ze er nog steeds. Dan bedenk ik me dat ik misschien via takken naar beneden kan klimmen, hoewel dat waarschijnlijk ook wel veel moeite zou kosten door mijn voet. Voorzichtig buig ik naar voren, terwijl ik me vast houd aan de deur opening. Ik kan het echter net niet zien en buig nog iets verder. Dat had ik beter niet kunnen, want mijn hand glipt om de deurpost vandaan en doordat ik zo ver voorovergebogen sta verlies ik mijn evenwicht. Ik probeer de deurpost nog vast te pakken, maar het is al te laat en ik slaak een zachte gil van schrik, waarna ik mijn ogen stijf dichtknijp, wachtend op de harde, waarschijnlijk fatale, klap die me te wachten staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ik kom dichterbij, ik kan de stemmen beter horen. Ik probeer Xavier uit mijn hoofd te bannen en te denken aan de stemmen, terwijl ik ruw de tranen opnieuw weg veeg. Als ik ze hoor ruziën moet ik wel ergens anders aan denken, want ik ben nu bang dat het slecht af gaat lopen voor Willow. Ik zorg ervoor dat mijn voetstappen goed te horen zijn en dat Andrei daar wel afgeleid van moet worden, afgeleid van Willow. Ik kan haar geen gevaar laten lopen omdat ik vergat op haar te letten, verdomme. Plotseling sta ik ergens en blijft het volume hetzelfde. Ik knijp mijn ogen samen omdat ik ze niet kan zien, maar ze zijn wel in de buurt.
    Plotseling komt Andrei vanuit de lucht omlaag en komt hij een paar meter van mij vandaag tot stilstand op de grond. Ik neem geeneens de moeite om te kijken waar hij vandaan kwam. "James." begroet hij me, terwijl hij me duidelijk bestudeert en iets fronst om hoe ik eruit zie. Het is dus erger dan ik verwacht had, verdomme. "Eigenlijk had ik je wel wat eerder verwacht, waar zat je man?" vraagt hij. Ik grom iets kwaad en bal mijn vuisten. Mijn woede begint behoorlijk op te borrelen, mede door Xavier en zijn kilheid jegens mij. "Ik was godverdomme even bezig. Ik let even niet op en jij zit gelijk bij iets wat van mij is, van mij, hoor je dat? Ik heb haar eerlijk van je gewonnen dus je blijft met je tengels van haar af." snauw ik veel te geëmotioneerd naar Andrei toe.
    Plotseling hoor ik een klein gilletje. Mijn blik glijd automatisch omhoog en het is een gedaante die naar beneden komt, overduidelijk Willow. Ik geef Andrei een woedende blik en even later vang ik Willow op in mijn armen. "Zo meissie," grom ik iets kwaad naar haar. "Je hebt geluk dat je een mooi meisje is dat uit de lucht komt vallen, maar de volgende keer sla je ter pletter. Dat gebeurd er als je weg loopt." Er zit een denigrerende, wat kwade toon in mijn stem als ik haar recht op haar benen neerzet en haar bij haar schouders neerzet. "Willow, je bent werkelijk de meest domme trut ooit. Je loopt recht in de armen van het gevaar als ik een moment niet oplet. Wat moet ik nou met je aan? Als je jezelf niet verwond zorg je wel dat je iemand vind die het voor je doet!" ratel ik kwaad aan één stuk door, ook om Xavier aan mijn hoofd te krijgen, die laatste woorden van hem. Ik hoop dat Willow hierover doorgaat en nergens anders over begint.


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.

    Ze knikt op wat ik zeg en houd haar blik zelfs op mij gericht toen ik me omdraaide. Ik meld haar dat ik haar naar beneden gooi als ze dat nog een keer doet, waarop zij haar blik nu wel naar de grond richt. “Ga je gang, ben ik tenminste gelijk van jou, James en Athan verlost,” mompelt ze. Fronsend kijk ik haar aan. “Jesus christ, heb je nu al zelfmoordneigingen?” Gromde ik. “Zielig, je probeert niet eens terug te vechten.”
          Rollend met mijn ogen loop ik naar de rand van de boomhut, waarna ik naar haar terugkijk en de betekenis van haar naam vermeld. Ze keek me nog fronsend aan, maar ik gaf er verder geen aandacht aan en spring naar beneden. “Andrei!” roept ze me iets verontwaardigd na. “Je kan me hier niet zomaar achterlaten!” Oh, dan moet je nog eens opletten hoe ik haar daar achterlaat. Bovendien is ze niet alleen, Erin is in de andere kamer. Ze moet niet zo zeuren.
          James keek niet omhoog, maar richtte zich enkel op mij, hij deed voor de rest geen enkele moeite. Ik begroette hem, maar het valt wel op dat er iets met hem gebeurd was. Willow zei dat hij bij Xavier was, wat heeft hij allemaal gedaan joh? James gromt iets kwaad en balt zijn vuisten. “Ik was godverdomme even bezig. Ik let even niet op en jij zit gelijk bij iets wat van mij is, van mij, hoor je dat? Ik heb haar eerlijk van je gewonnen dus je blijft met je tengels van haar af.” Snauwt hij, naar mijn gedoe nogal te geëmotioneerd. “Dat klopt, maar naar wat ik te horen heb gekregen wil Willow helemaal niet van jou zijn, en als je op had gelet, had je geweten dat ze ergens opgerold in het bos lag, tranen in haar ogen.” Grijnsde ik er sluw op, hopend dat het iets van een naar gevoel bij hem op zou roepen. “Het is maar goed dat ik langskwam, anders had ze daar nog wel even gelegen. Snap je het niet? Ze wilt van je af, vriend.” Spotte ik vervolgens.
          Vlak erna echter hoorden we beide een klein gilletje. Automatisch zucht ik diep en lui glijdt mijn blik omhoog naar de desbetreffende persoon. Willow valt naar beneden, ze is wel erg klunzig zeg, ik had haar nog zo gewaarschuwd ervoor. James geeft mij een woedende blik, maar ik doe geen moeite het meisje op te vangen. Ten eerste, omdat James haar al had opgevangen en het tweede, tja, ik had er geen zin in. “Zo meissie,” gromt hij iets kwaad naar haar. “Je hebt geluk dat je een mooi meisje is dat uit de lucht komt vallen, maar de volgende keer sla je ter pletter. Dat gebeurd er als je weg loopt.” Er zit een denigrerende, wat kwade toon in zijn stem als hij haar recht op haar benen neerzet, om deze toon moet ik eigenlijk iets vermakelijk grinniken. “Willow, je bent werkelijk de meest domme trut ooit. Je loopt recht in de armen van het gevaar als ik een moment niet oplet. Wat moet ik nou met je aan? Als je jezelf niet verwond zorg je wel dat je iemand vind die het voor je doet!” ratelt hij kwaad aan één stuk door.
          Een paar passen zet ik dichterbij, terwijl ik mijn armen over elkaar sla. Bestuderend neem ik ze beide in mezelf op. Nu komen de woorden van Willow weer terug, die ik eigenlijk nog steeds niet wil geloven, maar het bewijs word wel steeds duidelijk. Zeker hoe James nu zo… vreemd eruit ziet. Nu hij hier is kan ik hem direct confronteren ermee, kijken hoe hij erop reageert. Dat is dan ook precies wat ik ga doen, dacht ik sluw. “Waar was je dan mee bezig? Volgens Willow was je met Xavier aan het spelen, en ben je verliefd op hem.” Mijn blik werd iets donkerder toen ik dit zei. “Is dat zo?” lik ik over mijn wat droge lippen heen. Het is ook wel duidelijk te zien dat ik hiermee vermaakt word: James, mijn concurrent, verliefd op een mens. Een mannelijk mens nog wel. Dat zullen straks alle wezens te weten komen, als het op mij aankomt, als chantage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Ik verwacht te pletter te slaan op de grond, aangezien ik James en Andrei er beide niet voor aan zie om mij op te vangen, maar dan word ik plots wel opgevangen, wat door de lange val alsnog wel pijn doet. Mijn ogen open ik voorzichtig, en ik krijg daar gelijk spijt van als ik recht in James woedende gezicht kijk. 'Zo meissie,' gromt hij kwaad. 'Je hebt geluk dat je een mooi meisje bent dat uit de lucht komt vallen, maar de volgende keer sla je ter pletter. Dat gebeurd er als je wegloopt,' vervolgt hij op een kleinerende toon terwijl hij mij op de grond zet. Andrei grinnikt geamuseerd. 'Nee, dat gebeurt als je zo dom bent als ik om monsters zoals jou te geloven en te vertrouwen,' mompel ik zacht waarbij ik enkele stappen, iets hinkend, bij hem vandaan zet. 'Willow, je bent werkelijk de meest domme trut ooit. Je loopt recht in de armen van het gevaar als ik een moment niet oplet. Wat moet ik nou met je aan? Als je jezelf niet verwond zorg je wel dat je iemand vind die het voor je doet!' zegt hij kwaad. Hoewel ik het niet wil doen zijn woorden toch iets pijn. 'Doe alsjeblieft niet alsof het jou ook maar iets uitmaakt als ik gewond zou raken,' meld ik hem, nog steeds op een zachte toon. 'Je hebt gekregen wat je wilt, want je hebt Xavier nu. Die façade van je kan je nu wel laten vallen aangezien je mij nu toch niet meer nodig hebt.' Er is duidelijk een gekwetste blik in mijn ogen gericht, en ik richt ze snel ergens anders op omdat ik niet wil dat James weet hoe ik me voel.
    Andrei zet een paar passen naar ons toe terwijl hij zijn armen over elkaar slaat, waarna hij ons beide bestuderend in zich opneemt. 'Waar was je dan mee bezig? Volgens Willow was je met Xavier aan het spelen, en ben je verliefd op hem.' Zijn blik wordt iets donkerder. 'Is dat zo?' Als dit een andere situatie was geweest had ik me schuldig gevoeld dat ik dat aan Andrei verteld heb, maar nu is het James' eigen schuld, had hij maar niet zo moeten liegen.
    'Andrei, wil je me zo meteen nog naar de rand van het bos brengen?' vraag ik, James even negerend.


    [Ugh, flutpost]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Nee, dat gebeurt als je zo dom bent als ik om monsters zoals jou te geloven en te vertrouwen." mompelt ze zacht waarbij ze enkele stappen, iets hinkend, bij me vandaan zet. Ik weet niet waar ze last van heeft, maar dit maakt me enkel kwader. Ik probeer haar te beschermen en ze beschuldigd me van van alles. Ik begin verder te vloeken op haar, dat ik haar probeer te beschermen maar het zo echt niet lukt. "Doe alsjeblieft niet alsof het jou ook maar iets uitmaakt als ik gewond zou raken." meld ze me, nog steeds op een zachte toon. "Je hebt gekregen wat je wilt, want je hebt Xavier nu. Die façade van je kan je nu wel laten vallen aangezien je mij nu toch niet meer nodig hebt."
    Er is duidelijk een gekwetste blik in haar ogen te zien en mijn ogen worden groter, terwijl zij zich ergens anders op richt. Even sta ik met mijn mond vol tanden, omdat ik nu weet dat ze er iets van meegekregen moet hebben. Ze is ons achterna gekomen of iets dergelijks en ik vraag me af hoeveel. Zou ze ons gesprek gehoord hebben, de rest gezien hebben? Nee, dit is een complete ramp geworden gewoon. Ik weet voor een moment niets te zeggen, maar gelukkig verstoord Andrei deze kleine, maar ongemakkelijke stilte. Hij zet een paar passen naar ons toe terwijl hij zijn armen over elkaar slaat en ons bestuderend in zich op neemt. Mijn blik schiet naar hem, geweldig Willow. Nu kan hij er ook van mee genieten.
    "Waar was je dan mee bezig? Volgens Willow was je met Xavier aan het spelen, en ben je verliefd op hem." Zijn blik wordt iets donkerder. "Is dat zo?" Mijn blik veranderd naar woedend als ik van Andrei naar Willow kijk en weer terug. Ze heeft het nu echt helemaal verpest. Wat denkt ze wel niet? "Andrei, wil je me zo meteen nog naar de rand van het bos brengen?" vraagt ze voor ik ook maar iets kan zeggen. Er knapt bij mij gewoon iets. "Nee, dat wilt hij niet." snauw ik haar richting op, voordat mijn bruine ogen zich met vlammende woede in die van Andrei dringen. "Ik was aan het spelen ja, maar ik weet niet waar de rest van die leugens vandaan komen." Ik spuug de woorden kwaad uit. "Willow hier kraamt graag onzin uit als ze even de aandacht niet krijg en ik iets anders aan het doen ben. Ze weet precies hoe ze zich het beste kan gedragen om die te krijgen."
    Natuurlijk is dat niet helemaal waard, maar ze weet zich er wel elke keer op de één of andere manier tussen te werken en het te laten lijken alsof ik helemaal niets doe voor haar, terwijl ik constant in de weer ben en zij alleen maar onredelijk kan doen, want op de één of andere manier heb ik het altijd gedaan, wat ik ook doe. "Andrei, je stelt me teleur. Ik snap niet dat je in die praatjes van een mens trapt." Het liefst wil ik me omdraaien en weggaan, Willow achterlaten bij Andrei. Ik weet dat ik haar leven niet zomaar aan zo iemand kan geven, dus doe ik het niet. Ik zou haar beschermen en dat doe ik nu ook.


    Your make-up is terrible