• OMG:9~
    Wat vinden jullie? :D

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 18:22 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik kan niet wachten.^^
    Wel hadden ze een iets knapperdere Finninck mogen uitzoeken, maar dat is mijn smaak.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cool!

    Maar Finnick is niet echt mijn smaak helaas, niet zoals ik me had voorgesteld. Maar misschien is dat anders als je hem echt in de film ziet acteren ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:05 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I can't wait !


    Vatican Cameos

    Nope. Niet het soort films dat ik zou kijken.


    26 - 02 - '16

    Mwa. Het lijkt me best leuk om de film te zien, maar halverwege Vlammen ben ik wel gestopt met het lezen van het boek aangezien ik het te saai begon te vinden. Erg enthousiast ben ik dus niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh, ik vind Finnick gewoon geen Finnick


    Happy Birthday my Potter!

    Wiarda schreef:
    Mwa. Het lijkt me best leuk om de film te zien, maar halverwege Vlammen ben ik wel gestopt met het lezen van het boek aangezien ik het te saai begon te vinden. Erg enthousiast ben ik dus niet.


    Ex astris, sciencia

    Eluveitie schreef:
    Nope. Niet het soort films dat ik zou kijken.


    Chaos is a ladder.

    To be honest: ik had liever een andere Finnick gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Welke Finnick hadden jullie liever gehad? Qua acteur dan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik denk dat je eerst Sam Claflin moet zien op het scherm. Het is een briljante acteur. Hij speelde bijvoorbeeld in PotC 4, waar hij geweldig in acteerde :]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aurorea schreef:
    To be honest: ik had liever een andere Finnick gehad.


    Vatican Cameos

    Hij is niet de Finnick die ik me had voorgesteld, haha! Maar misschien kan hij wel goed acteren en is hij goed in de rol voor Finnick.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hij kijkt gewoon een beetje streng op die foto, dat is het gewoon

    @ Desire ; jaaaaaaa, en hij is erg knap (aa), alleen ik had hem haast niet herkend (vanwege dat haar)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:35 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    xDesire schreef:
    Ik denk dat je eerst Sam Claflin moet zien op het scherm. Het is een briljante acteur. Hij speelde bijvoorbeeld in PotC 4, waar hij geweldig in acteerde :]


    Precies dit, ik had echt een crush op hem na PotC.
    Maar daar was z'n haar ook anders en gewoon asdfghjkl jammie. :9~


    life is awesome