• Heey!!! Ik ga een verhaal schrijven over Will Jones, een dokter die een pil had gemaakt waardoor je immuun word voor elke ziekte die er bestaat. Natuurlijk gaat er iets mis; de pillen bevatten een onbekende bacterie die alles verwoest en de mens van binnenuit opeet. Het kost de bacterie een halve minuut om zich te vermenigvuldigen. Binnen een jaar zal de wereld opgegeten zijn door de bacterie. Het is nu aan Will om zijn vrouw Marie en zijn dochtertje Lily in leven te houden, een tegengif te vinden en de wereld te redden.

    Maar dat is niet het enige probleem. Ik weet namelijk ook geen titel. Kun jij me helpen? Ik zoek een NEDERLANDSE titel die uit twee tot vier woorden bestaat.

    Als ik jou titel kies krijg je een prijs. De prijs kan verschillen van een gastrol tot een shoutout. Maar misschien krijg je een kudo op AL JE CREATIES!!!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 17:43 ]


    Be perfect, be yourself.

    Dodelijke pil
    Het medicijn des Doems
    Dokter Dood


    26 - 02 - '16

    Lily.
    Van binnen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    binnen het lichaam
    dodelijke afloop
    lily red de wereld


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Race tegen de dood


    26 - 02 - '16

    Ik mag ''Van binnen'' wel, maar ik kijk even verder


    Be perfect, be yourself.

    Een dodelijk innerlijk
    De sluipende dood
    Sluipmoordende dood


    26 - 02 - '16

    Dokter/Dhr Jones


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil zeggen: Onderhuids, maar das A) al een titel van iets en B) niet wat je zoekt. Gofferdomme, I liked that title. Ik vind Microkillers ook een coole titel, butyeah once again niet wat je zoekt D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou eerder 'Van binnenuit' doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    '(het) Onverwachte effect'
    'Onoverwogen (effect/risico)'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'