• Dit meldt één of andere website en nu ben ik verdrietig of pissed. Het kan niet, want ze hebben een contract, maar dan nog >:.

    One direction to split up after band has massive fight backstage
    Posted on January 7, 2013 by Celebrity Dirt

    We have reports coming in that there was an argument that got out of hand and lead to Niall and Liam exchanging blows. Both were treated on the scene and were quite vocal about never working together again. The dispute is believed to be about a girl but the audio is hard to hear. More updates as we get further information.


    Wat vinden jullie ervan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Besar schreef:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heel het forum word bedolven onder one direction, bijna alle quizzen in de top gaan daarover. Iedereen op deze site heeft daar last van. Dat bedoelt hij waarschijnlijk

    Helaas vergeet Oromis dat het moment dat one direction uit elkaar gaat en de hype sterft, dat dan alle puberale meisjes hier een ander idool vinden om te vereren en alles mee vol te spammen. Dat hebben ze blijkbaar helaas nodig.

    Dat bedoelde ik inderdaad en dat tweede is helaas al te waar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik inderdaad en dat tweede is helaas al te waar.


    En dat is waarom ik liever heb dat de hype langzaamaan overwaait doordat ze veranderen en aan de drugs en alcohol gaan. Kijk naar Justin Bieber: Hij ziet eruit als een wannabe gangster en gedraagt zich nog meer als een idioot. De nieuwe Justin Biebers stoot fans af. Ze zijn nog wel fan, maar niet in zoverre dat ze het hele forum onderspammen. Die hype is stilletjes en langzaam weggezakt. Zelfde is gebeurd met Tokio Hotel. Een hype bestaat alleen zolang de fans de band/zanger zien als lieve jongen(s) en het ruigere uiterlijk en de wildere levenstijl die de sterren krijgen schrikt hen af. Als een hype plotseling zou eindigen (Stel ze gaan uit elkaar vanwege ruzie) dan krijg je paginas vol janktopic over het waarom, hoopvolle topics dat ze misschien nog bij elkaar komen, topics waarin mensen vertellen dat ze het zat zijn dat er zoveel janktopics zijn en topics waarin geruzied word over wie van de vijf het opbreken van one direction heeft veroorzaakt.

    Dat zou het gedoe op het forum veel erger maken.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En dat is waarom ik liever heb dat de hype langzaamaan overwaait doordat ze veranderen en aan de drugs en alcohol gaan. Kijk naar Justin Bieber: Hij ziet eruit als een wannabe gangster en gedraagt zich nog meer als een idioot. De nieuwe Justin Biebers stoot fans af. Ze zijn nog wel fan, maar niet in zoverre dat ze het hele forum onderspammen. Die hype is stilletjes en langzaam weggezakt. Zelfde is gebeurd met Tokio Hotel. Een hype bestaat alleen zolang de fans de band/zanger zien als lieve jongen(s) en het ruigere uiterlijk en de wildere levenstijl die de sterren krijgen schrikt hen af. Als een hype plotseling zou eindigen (Stel ze gaan uit elkaar vanwege ruzie) dan krijg je paginas vol janktopic over het waarom, hoopvolle topics dat ze misschien nog bij elkaar komen, topics waarin mensen vertellen dat ze het zat zijn dat er zoveel janktopics zijn en topics waarin geruzied word over wie van de vijf het opbreken van one direction heeft veroorzaakt.

    Dat zou het gedoe op het forum veel erger maken.

    Amen to the RainbowDash, lolol. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En dat is waarom ik liever heb dat de hype langzaamaan overwaait doordat ze veranderen en aan de drugs en alcohol gaan. Kijk naar Justin Bieber: Hij ziet eruit als een wannabe gangster en gedraagt zich nog meer als een idioot. De nieuwe Justin Biebers stoot fans af. Ze zijn nog wel fan, maar niet in zoverre dat ze het hele forum onderspammen. Die hype is stilletjes en langzaam weggezakt. Zelfde is gebeurd met Tokio Hotel. Een hype bestaat alleen zolang de fans de band/zanger zien als lieve jongen(s) en het ruigere uiterlijk en de wildere levenstijl die de sterren krijgen schrikt hen af. Als een hype plotseling zou eindigen (Stel ze gaan uit elkaar vanwege ruzie) dan krijg je paginas vol janktopic over het waarom, hoopvolle topics dat ze misschien nog bij elkaar komen, topics waarin mensen vertellen dat ze het zat zijn dat er zoveel janktopics zijn en topics waarin geruzied word over wie van de vijf het opbreken van one direction heeft veroorzaakt.

    Dat zou het gedoe op het forum veel erger maken.

    Oh god, you are right o.o Als dat zou gebeuren zou ik echt dood gaan of gewoon in elk topic mensen pissig maken (ghehehe).

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En dat is waarom ik liever heb dat de hype langzaamaan overwaait doordat ze veranderen en aan de drugs en alcohol gaan. Kijk naar Justin Bieber: Hij ziet eruit als een wannabe gangster en gedraagt zich nog meer als een idioot. De nieuwe Justin Biebers stoot fans af. Ze zijn nog wel fan, maar niet in zoverre dat ze het hele forum onderspammen. Die hype is stilletjes en langzaam weggezakt. Zelfde is gebeurd met Tokio Hotel. Een hype bestaat alleen zolang de fans de band/zanger zien als lieve jongen(s) en het ruigere uiterlijk en de wildere levenstijl die de sterren krijgen schrikt hen af. Als een hype plotseling zou eindigen (Stel ze gaan uit elkaar vanwege ruzie) dan krijg je paginas vol janktopic over het waarom, hoopvolle topics dat ze misschien nog bij elkaar komen, topics waarin mensen vertellen dat ze het zat zijn dat er zoveel janktopics zijn en topics waarin geruzied word over wie van de vijf het opbreken van one direction heeft veroorzaakt.

    Dat zou het gedoe op het forum veel erger maken.


    Daar heb je gelijk in. Toch maar goed, dat 1D niet uit elkaar gaat. Dat scheelt een hele hoop topics.


    Physics is awesome

    Rissl schreef:
    (...)

    Je hoeft toch niet naar ze te luisteren/kijken/etc? Dat is je eigen keuze. Dus nee, geen last. Dat ligt aan jezelf.

    Normaal heb je geen last van ze, maar hier op Quizlet wel, want het lijkt hier net een 1D fansite...


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    (...)
    Normaal heb je geen last van ze, maar hier op Quizlet wel, want het lijkt hier net een 1D fansite...


    Inderdaad. En dat is het eigenlijk niet.


    26 - 02 - '16

    Rissl schreef:
    (...)

    Je hoeft toch niet naar ze te luisteren/kijken/etc? Dat is je eigen keuze. Dus nee, geen last. Dat ligt aan jezelf.


    You're kidding, right? Als ik niet op Quizlet zou zitten zou ik nog nooit van 1D gehoord hebben. Het wordt op Q echt je strot in geduwd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oromis schreef:
    Ik hoop dat het zo is. Zijn we meteen af van hun. Fuck yeah.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Licet schreef:
    (...)

    You're kidding, right? Als ik niet op Quizlet zou zitten zou ik nog nooit van 1D gehoord hebben. Het wordt op Q echt je strot in geduwd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Licet schreef:
    (...)

    You're kidding, right? Als ik niet op Quizlet zou zitten zou ik nog nooit van 1D gehoord hebben. Het wordt op Q echt je strot in geduwd.


    26 - 02 - '16

    Curlies schreef:
    Nah. I don't believe this shit :Y)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hopelijk niet en anders..........


    live your life, it is beautiful as it is!

    Waarom bump je dit?
    Het is van 3 maand geleden >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered