• Dit meldt één of andere website en nu ben ik verdrietig of pissed. Het kan niet, want ze hebben een contract, maar dan nog >:.

    One direction to split up after band has massive fight backstage
    Posted on January 7, 2013 by Celebrity Dirt

    We have reports coming in that there was an argument that got out of hand and lead to Niall and Liam exchanging blows. Both were treated on the scene and were quite vocal about never working together again. The dispute is believed to be about a girl but the audio is hard to hear. More updates as we get further information.


    Wat vinden jullie ervan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Maar dan gaan ze allemaal solo, en dan heb je nog 5 artiesten :')

    AHAHAHA lololo. That's harder to eradicate :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mallory schreef:
    Ik geloof er geen bal van :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Já hoor! Ze moesten weer eens aandacht hebben. Het gaat veel te ver dat idiote fandom.


    26 - 02 - '16

    xElounor schreef:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik vind het echt onzin. Liam is net een maand of twee maanden bij Danielle terug en nu zou hij met Niall ruzie maken om een meisje? Wie de gene ook is die dit verhaal de wereld in heeft geholpen, heeft blijkbaar net zoals ik een grote fantasie.


    Physics is awesome

    Wanneer het zo is, zal je er mee moeten leven.
    Net zoals andere mensen dat ook moeten doen als hun idolen uit elkaar gaan zonder dat ze weten waarom en het pas naar een jaar of 2/3 te horen krijgen dat het waarschijnlijk een ruzie was.
    Moet ik ook met heel veel bands doen en nu waarschijnlijk weer, dit keer niet omdat vrijwillig gaan, maar omdat ze verplicht het leger in moeten en dus minimaal 5 jaar verplicht moeten stoppen. Moet ik ook mee leren leven, want ja ik ben niet de baas er over......

    Het is niet altijd rozengeur en manenschijn, ook niet bij 1D....
    Bij geen enkele artiest. Als ze een break willen, zou ik blij zijn als artiest.
    Even vrij zijn van al dat gegil.

    Maar goed...
    Alles kan zomaar gebeuren van het een op het andere moment. Zoals ze zeggen dat een ongeluk in een klein hoekje zit, nou volgens mij zit alles in een klein hoekje.


    Yongguk & Daehyun <33

    Lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    TomsLiebe schreef:
    Wanneer het zo is, zal je er mee moeten leven.
    Net zoals andere mensen dat ook moeten doen als hun idolen uit elkaar gaan zonder dat ze weten waarom en het pas naar een jaar of 2/3 te horen krijgen dat het waarschijnlijk een ruzie was.
    Moet ik ook met heel veel bands doen en nu waarschijnlijk weer, dit keer niet omdat vrijwillig gaan, maar omdat ze verplicht het leger in moeten en dus minimaal 5 jaar verplicht moeten stoppen. Moet ik ook mee leren leven, want ja ik ben niet de baas er over......

    Het is niet altijd rozengeur en manenschijn, ook niet bij 1D....
    Bij geen enkele artiest. Als ze een break willen, zou ik blij zijn als artiest.
    Even vrij zijn van al dat gegil.

    Maar goed...
    Alles kan zomaar gebeuren van het een op het andere moment. Zoals ze zeggen dat een ongeluk in een klein hoekje zit, nou volgens mij zit alles in een klein hoekje.


    Zolang de jongens niet zeggen dat ze uit elkaar gaan dan kunnen ze van mij part de beste verhalen uit hun duim zuigen maar dan geloof ik het toch niet.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Zolang de jongens niet zeggen dat ze uit elkaar gaan dan kunnen ze van mij part de beste verhalen uit hun duim zuigen maar dan geloof ik het toch niet.


    2/3 jaar geleden van Cinema Bizarre was ook van de een op de andere dag X__X
    Dat was voor iedereen geheel onverwachts, niemand verwachtte het namelijk zelfs de tijdschriften niet, helaas wel jammer van ze.
    Al doe je er helaas niets aan.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 20:08 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    TomsLiebe schreef:
    (...)

    2/3 jaar geleden van Cinema Bizarre was ook van de een op de andere dag X__X
    Dat was voor iedereen geheel onverwachts, niemand verwachtte het namelijk zelfs de tijdschriften niet, helaas wel jammer van ze.
    Al doe je er helaas niets aan.


    Dat is toch niet waar? Het ging rond dat ze gingen splitsen, want voor mij kwam het niet onverwachts...


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    (...)

    Dat is toch niet waar? Het ging rond dat ze gingen splitsen, want voor mij kwam het niet onverwachts...


    Waarschijnlijk wel,
    Was waarschijnlijk door Romeo. No Offense to him.
    Hij had dacht ik wat geflikt waardoor de rest dat niet pikte.
    En Yu het op twitter eerst voor Romeo op nam maar nu eigenlijk ook al weer niet echt meer veel samen doen en hij weer bij de rest is.
    En op twitter had iedereen zoiets van "hier klopt iets niet, er is wel wat aan de hand",
    maar verder zag ik zelf niet zoiets van "ze gaan uit elkaar."

    Maar goed, ik zal verder niet meer afdwalen....


    Yongguk & Daehyun <33

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh god, please have mercy. Dat zou 5x zo erg zijn o.o
    Goed, dan maar hopen dat het niet waar is en ze snel vergeten worden.

    Hahaha omg. I loll'd about your reaction, dude. :'].
    Het is gewoon bullshit, sorry to break it to ya. Ghehe. Voorlopig zitten we er nog aan vast, Mitchell.
    One day it'll all be okay.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nah, zal niet echt zijn dit. Anders had dit echt al heel bekend geweest op twitter, tumblr etc.. En ze zullen niet zomaar uitelkaar gaan door en ruzie, dusja.


    and let me kiss you.

    Bullshit.


    SHABOOYA

    Kwijt schreef:
    Dit is gewoon totale onzin, meid. Ik ben geen Directioner, maar ik weet wel wanneer het nieuws over hen een beetje klopt, of totale onzin is.


    None but ourselves can free our minds.