• Dit meldt één of andere website en nu ben ik verdrietig of pissed. Het kan niet, want ze hebben een contract, maar dan nog >:.

    One direction to split up after band has massive fight backstage
    Posted on January 7, 2013 by Celebrity Dirt

    We have reports coming in that there was an argument that got out of hand and lead to Niall and Liam exchanging blows. Both were treated on the scene and were quite vocal about never working together again. The dispute is believed to be about a girl but the audio is hard to hear. More updates as we get further information.


    Wat vinden jullie ervan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Toevallig heb ik recent gelezen dat ze een drie jaren contract hebben en ze moeten die drie jaar samen blijven als One direction of ze lopen hun geld mis, want het volledige bedrag krijgen ze pas na die drie jaar. En we spreken hier dan over miljoenen euro's, dus dat gaan ze niet zomaar aan hun neus voorbij laten gaan, tenzij ze elkaar niet meer kunnen luchten.


    Take me to wonderland

    Oromis schreef:
    Ik hoop dat het zo is. Zijn we meteen af van hun. Fuck yeah.


    comfort in c h a o s

    Nibug schreef:
    Toevallig heb ik recent gelezen dat ze een drie jaren contract hebben en ze moeten die drie jaar samen blijven als One direction of ze lopen hun geld mis, want het volledige bedrag krijgen ze pas na die drie jaar. En we spreken hier dan over miljoenen euro's, dus dat gaan ze niet zomaar aan hun neus voorbij laten gaan, tenzij ze elkaar niet meer kunnen luchten.


    Ik dacht dat ze een contract hadden voor tot en met 2013.


    Physics is awesome

    Nibug schreef:
    Toevallig heb ik recent gelezen dat ze een drie jaren contract hebben en ze moeten die drie jaar samen blijven als One direction of ze lopen hun geld mis, want het volledige bedrag krijgen ze pas na die drie jaar. En we spreken hier dan over miljoenen euro's, dus dat gaan ze niet zomaar aan hun neus voorbij laten gaan, tenzij ze elkaar niet meer kunnen luchten.


    Hahaha, they're screwed :'D


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze een contract hadden voor tot en met 2013.


    Ze hebben een eind tot en met eind 2013 en zullen waarschijnlijk ook een nieuw contract aanvragen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nibug schreef:
    Toevallig heb ik recent gelezen dat ze een drie jaren contract hebben en ze moeten die drie jaar samen blijven als One direction of ze lopen hun geld mis, want het volledige bedrag krijgen ze pas na die drie jaar. En we spreken hier dan over miljoenen euro's, dus dat gaan ze niet zomaar aan hun neus voorbij laten gaan, tenzij ze elkaar niet meer kunnen luchten.


    Tot eind dit jaar dus.
    Ze deden mee aan X-factor in 2010.
    2010+3=2013


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eerst zien, dan geloven.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Eerst zien, dan geloven.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roddels ook weer..


    Pretty is just a pretty word.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze een contract hadden voor tot en met 2013.


    Ja, dat ze op dit moment hebben. Het contract van drie jaar is een nieuw. ^^

    @ Aurorea
    Ze spraken hier over 2013 tot 2016. Het kan ook een roddelbericht geweest zijn, maar dat bericht geloof ik beter dan die split up bericht hier. :p

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:08 ]


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    (...)

    Ja, dat ze op dit moment hebben. Het contract van drie jaar is een nieuw. ^^

    @ Aurorea
    Ze spraken hier over 2013 tot 2016. Het kan ook een roddelbericht geweest zijn, maar dat bericht geloof ik beter dan die split up bericht hier. :p


    Oh, hmm. Ik hoop dat de 1D-gekte op Q voor die tijd allang afgelopen is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Oh, hmm. Ik hoop dat de 1D-gekte op Q voor die tijd allang afgelopen is.


    Ik denk het wel. Een gekte houdt het normaal geen 6 jaar uit. :p Toch niet op Q, hoop ik.


    Take me to wonderland

    Ik geloof sowieso niks tot ze het zelf hebben gezegd.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat was een kwestie van tijd.
    Dat gebeurd uiteindelijk bij alle boy-girlbands

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 18:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Awesome.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.