• Dit meldt één of andere website en nu ben ik verdrietig of pissed. Het kan niet, want ze hebben een contract, maar dan nog >:.

    One direction to split up after band has massive fight backstage
    Posted on January 7, 2013 by Celebrity Dirt

    We have reports coming in that there was an argument that got out of hand and lead to Niall and Liam exchanging blows. Both were treated on the scene and were quite vocal about never working together again. The dispute is believed to be about a girl but the audio is hard to hear. More updates as we get further information.


    Wat vinden jullie ervan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nobody cares.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nobody cares.


    Degene die dit topic postte in ieder geval niet volgens haar signature (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Degene die dit topic postte in ieder geval niet volgens haar signature (cat)


    Haha precies!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eerlijk gezegd geloof ik er niks van.
    xx


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Die jongens krijgen tonnen betaald, ze blijven heus wel bij elkaar al is het uit eigenbelang


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oromis schreef:
    Ik hoop dat het zo is. Zijn we meteen af van hun. Fuck yeah.


    I agree with this !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Licet schreef:
    Die jongens krijgen tonnen betaald, ze blijven heus wel bij elkaar al is het uit eigenbelang


    Lol, als ik dan was zoo ik het ook zo een geruststelling vinden als de band waar ik dan van was ruzie kreeg maar bij elkaar bleef, niet omdat ze het leuk vinden om samen liedjes te maken maar dat ze elkaar niet kunnen uitstaan en alleen bij elkaar blijven voor het geld. Je zou denken dat fans liever hebben dat hun idolen ook enigzins tevreden zijn met hun leven dan dat ze als een zombie band bij elkaar boven een liedjes blijven maken


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lol, als ik dan was zoo ik het ook zo een geruststelling vinden als de band waar ik dan van was ruzie kreeg maar bij elkaar bleef, niet omdat ze het leuk vinden om samen liedjes te maken maar dat ze elkaar niet kunnen uitstaan en alleen bij elkaar blijven voor het geld. Je zou denken dat fans liever hebben dat hun idolen ook enigzins tevreden zijn met hun leven dan dat ze als een zombie band bij elkaar boven een liedjes blijven maken


    Ik zeg zeker niet dat het zo is, maargoed voor genoeg geld kan iedereen een goede vriendschap faken op tv.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mallory schreef:
    Ik geloof er geen bal van :Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    xElounor schreef:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JCS schreef:
    (...)

    I agree with this !!!


    Fijn voor de fans, dan.


    Physics is awesome

    Ik snap niet zo goed waarom mensen "blij" zouden zijn als ze uit elkaar gaan, je hebt toch geen last van ze? Hetzelfde als Directioners blij zouden zijn als jouw idool zou stoppen met zingen, same bullshit. Ik ben overigens geen "Directioner", vind het gewoon een beetje zielig.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    Ik snap niet zo goed waarom mensen "blij" zouden zijn als ze uit elkaar gaan, je hebt toch geen last van ze? Hetzelfde als Directioners blij zouden zijn als jouw idool zou stoppen met zingen, same bullshit. Ik ben overigens geen "Directioner", vind het gewoon een beetje zielig.

    Lol, geen last? Seriously?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Lol, geen last? Seriously?


    Je hoeft toch niet naar ze te luisteren/kijken/etc? Dat is je eigen keuze. Dus nee, geen last. Dat ligt aan jezelf.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Je hoeft toch niet naar ze te luisteren/kijken/etc? Dat is je eigen keuze. Dus nee, geen last. Dat ligt aan jezelf.


    Heel het forum word bedolven onder one direction, bijna alle quizzen in de top gaan daarover. Iedereen op deze site heeft daar last van. Dat bedoelt hij waarschijnlijk

    Helaas vergeet Oromis dat het moment dat one direction uit elkaar gaat en de hype sterft, dat dan alle puberale meisjes hier een ander idool vinden om te vereren en alles mee vol te spammen. Dat hebben ze blijkbaar helaas nodig.


    quidquid excusatio prandium pro