• De vier naties leefden in vrede samen. Maar de vuurnatie viel aan, en nam veel land over. De Noordpool was te sterk, het Aarderijk zouden ze toch niet kunnen pakken, en de luchttempels waren samen. Totdat ze hulp kregen van een paar mannen, wetenschappers genoemd. Zo bouwden ze de sterkste wapens. De luchtmeesters werden uitgeroeid, het Aarderijk hadden ze ookal verovert. Maar op de Noordpool begon het pas toen de enige echte Avatar daar was. Avatar Aang was in dit leven, de beschermer van alle vier de elementen genaamd water, vuur, aarde en lucht. Maar Aang moest het nog allemaal leren. Op zijn reis ontmoette hij Sokka, Katara en Momo, maar ook Toph en Suki. Zuko kwam er ook bij. En inplaats van dat ze met zijn allen naar de vuurnatie vertrokken, kwamen ze nog meer tegen. Met zijn allen zijn ze van plan om de vuurheer te verslaan. De vraag is, zal dat lukken? Of falen ze? Gaan ze uit elkaar vanwege ruzie's? Nee, dat nooit. De vriendschap is té sterk. Maar hoelang zal het duren tot dat Aang alle elementen onder de knie krijgt?

    Rollen

    - Aang: Saturnus
    - Katara: xClove
    - Sokka: BoomxBoom
    - Toph: Little
    - Suki: Saturnes
    - Zuko: HurtedHeart
    - Azula: BoomxBoom
    - Tay-Lee: Gereserveerd door HurtedHeart
    - Rosalie Ayame Stonehill: Pebble
    - Gereserveerd door ForestGirl
    - Saola Risaya Kyon: Requille
    - Philay Idyse Nuraya: Leave


    Regels

    -Minimaal vier regels
    -Wees aardig tegen elkaar
    -Maximaal twee rollen per persoon, één jongen en één meisje
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Behandel elkaar OOC met respect
    -Niemand is perfect, laat dat ook zien
    -Ga niet met je persoon iemand anders zijn persoon uitschelden, over dingen die jou persoon geen eens weet
    -Iedereen mag een topic starten, zet dan wel in de laatste post de link naar het topic, of zet een berichtje in iedereen's GB
    -Het is leuk als Aang ook verzonnen stuurders/mensen ontmoet en die met de groep meereizen.


    Begin:

    Team Avatar heeft nog geen nieuwe mensen ontmoet, ze zijn nu net geland met Appa op een plekje in het Aarderijk. Het plekje heeft een grote en mooie waterval, waar ze zich in kunnen wassen en Katara en Aang kunnen oefenen. Voor Toph is het veel aarde en land, waarbij zij ook kan oefenen. Zuko kan met vuur oefenen, om dichtbij is er een slapende vulkaan die zeker nog zo'n vijf jaar niet uitbarst. Team Avatar kan hier nieuwe mensen tegen komen, maar ze kunnen ook al na een dag, of een paar dagen weggaan. Natuurlijk kunnen ze goed een week blijven. Op dit moment reizen ze over heel de wereld, vermomd. Niemand herkent hun en verderop van de plek is er een dorpje. Daar gaan ze elke dag heen om te kunnen eten en te drinken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 12:03 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    [ Kom op guys, dit rpg moet weer tot leven komen :( ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Idd. Iemand voor Toph?]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 12:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik wacht eigenlijk nog op een reactie van Sokka of Zuko, maar Toph mag wel naar Rose toe? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Zal d'r sturen (A)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pebble schreef:
    Rosalie Ayame Stonehill II Watermeester.
    'Tuurlijk,' siste ze en liep weg, waanra ze een trap op de grond gaf zodat ik omhoog schoot en los was uit de aarde. Behendig kwam ik terug op de grond, maar ik moest toegeven dat het best zeer deed aan mijn enkels. Ik wreef er even zacht over en ging daarna rechtop staan. Ik hoorde Toph nog iets tegen iemand zeggen, en zodra ik me omdraaide zag ik bij het water Katara en Avatar Aang zitten. Vlug draaide ik me terug om, waar Zuko en Sokka nog stonden. 'Jullie geloven me toch wel?' vroeg ik, terwijl ik de twee jongens aankeek. Ik sprak de waarheid, dus waarom zouden ze me niet geloven? Zag ik er zo gevaarlijk uit anders?


    Toph Bei-Fong


    Na vijf minuten deed ik mijn ogen maar open. Kon weer eens niet slapen. Het meisje loog niet, dat was zeker. Zuchtend trok ik me omhoog en liep weer terug. 'Luister eens, Rosalie. Je liegt niet, dat voel ik. Maar ik geloof je nog steeds niet. Wij zijn hier om Aang te leren sturen. Dus nog één keer. Wat moet je van ons?' gromde ik, terwijl ik naar links keek. Toen ik even goed op haar ademhaling lette, keek ik vooruit. Verkeerde kant, alweer. Mijn doodserieuze blik ging er integendeel niet af. Wat had ze hier te zoeken? Een watermeester nog wel. 'Wat is eigenlijk je doel van dit?' vroeg ik haar, opnieuw. Noem me nieuwsgierig maar ik hield niet van pottenkijkers.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Glee aan't kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Ayame Stonehill II Waterstuurster.
    'Luister eens, Rosalie. Je liegt niet, dat voel ik. Maar ik geloof je nog steeds niet. Wij zijn hier om Aang te leren sturen. Dus nog één keer. Wat moet je van ons?' Gromde Toph, die opnieuw naar me toegelopen was. Ik scheurde mijn blik van de twee jongens voor me af om naar het kleine, blinde meisje te kijken. Ze was dapper, serieus en durfde veel. Iets wat ik niet had. Ik durfde niet veel. Ik was te bang en voorzichtig. 'Wat is eigenlijk je doel van dit?' vroeg ze door. Een kleine zucht verliet mijn lippen.
    'Ik lieg inderdaad niet. Als ik jullie wat aan wilde doen, dan was me dat nooit gelukt, want ik ben maar alleen. Ik heb een hekel aan de plek waar ik vandaan kom, dus ben weggelopen om wat van de wereld te zien. Dat ik jullie hier nu tegenkom is puur toeval. En hoe ik jullie ken? Dat komt omdat jullie beroemd zijn, ik hoor overal waar ik kom verhalen over de Avatar. Die gaan niet zomaar langs je heen. Je kunt me geloven of niet, maar ik spreek volledig de waarheid. Jullie zijn met 4 stuurders, ik ben maar alleen. Als ik iets in negatieve zin voor jullie van plan zou zijn geweest, was ik niet in mijn eentje gekomen, maar had ik een heel leger mee genomen.'
    Het water wat ik door mijn vingers heen had laten gaan, viel als een plasje op de grond en ik sloeg mijn armen over elkaar, terwijl ik Toph strak aankeek, hoewel ik wist dat ze mij niet zag. Niet door haar ogen in ieder geval.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Toph Bei-Fong

    'Ik lieg inderdaad niet. Als ik jullie wat aan wilde doen, dan was me dat nooit gelukt, want ik ben maar alleen. Ik heb een hekel aan de plek waar ik vandaan kom, dus ben weggelopen om wat van de wereld te zien. Dat ik jullie hier nu tegenkom is puur toeval. En hoe ik jullie ken? Dat komt omdat jullie beroemd zijn, ik hoor overal waar ik kom verhalen over de Avatar. Die gaan niet zomaar langs je heen. Je kunt me geloven of niet, maar ik spreek volledig de waarheid. Jullie zijn met vier stuurders, ik ben maar alleen. Als ik iets in negatieve zin voor jullie van plan zou zijn geweest, was ik niet in mijn eentje gekomen, maar had ik een heel leger mee genomen' zei ze. Ik hurkte, legde mijn hand op de grond en knikte. Ze loog niet. Soepel en sierlijk sprong ik weer op en richtte me op het meisje genaamd Rosalie. 'Ik kan een heel leger zelfs nog met mijn handen verslaan' gromde ik en ik balde mijn handen tot vuisten. 'Vier stuurders? Drie stuurders en de Avatar bedoel je!' verbeterde ik haar. Ik hoorde kleine, duizenden waterdruppeltjes één voor één op de grond vallen. 'Je bent dus inderdaad een waterstuurder' mompelde ik. Mijn ogen stonden strak vooruit, alhoewel ze voor mij niks hoefden te doen. 'Nog steeds vertrouw ik je niet' zei ik, en ik kneep mijn ogen tot spleetjes. 'Dus je vertrekt weer? Mooi, zal ik je een handje helpen?' kefte ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 13:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn personage is volgensmij nog niet goedgekeurd....)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    [mijn personage is volgensmij nog niet goedgekeurd....)


    [Nee, inderdaad. Sorry, maar het is heel onrealistisch. Je kan geen blauw haar hebben en de enige die hier blind is - is Toph.]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Jezebell schreef:
    (...)

    [Nee, inderdaad. Sorry, maar het is heel onrealistisch. Je kan geen blauw haar hebben en de enige die hier blind is - is Toph.]


    (ik had ook uitgelegt dat ze niet echt blauw haar heeft, maar dat het zwart is met een blauwige gloed.
    En oke, dan is ze niet blind tijdens volle maan)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [We bespreken dit wel op het rollentopic. En heel je rol was trouwens niet goed, sorry dat ik zo arrogant doe.]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:15 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.