• De vier naties leefden in vrede samen. Maar de vuurnatie viel aan, en nam veel land over. De Noordpool was te sterk, het Aarderijk zouden ze toch niet kunnen pakken, en de luchttempels waren samen. Totdat ze hulp kregen van een paar mannen, wetenschappers genoemd. Zo bouwden ze de sterkste wapens. De luchtmeesters werden uitgeroeid, het Aarderijk hadden ze ookal verovert. Maar op de Noordpool begon het pas toen de enige echte Avatar daar was. Avatar Aang was in dit leven, de beschermer van alle vier de elementen genaamd water, vuur, aarde en lucht. Maar Aang moest het nog allemaal leren. Op zijn reis ontmoette hij Sokka, Katara en Momo, maar ook Toph en Suki. Zuko kwam er ook bij. En inplaats van dat ze met zijn allen naar de vuurnatie vertrokken, kwamen ze nog meer tegen. Met zijn allen zijn ze van plan om de vuurheer te verslaan. De vraag is, zal dat lukken? Of falen ze? Gaan ze uit elkaar vanwege ruzie's? Nee, dat nooit. De vriendschap is té sterk. Maar hoelang zal het duren tot dat Aang alle elementen onder de knie krijgt?

    Rollen

    - Aang: Saturnus
    - Katara: xClove
    - Sokka: BoomxBoom
    - Toph: Little
    - Suki: Saturnes
    - Zuko: HurtedHeart
    - Azula: BoomxBoom
    - Tay-Lee: Gereserveerd door HurtedHeart
    - Rosalie Ayame Stonehill: Pebble
    - Gereserveerd door ForestGirl
    - Saola Risaya Kyon: Requille
    - Philay Idyse Nuraya: Leave


    Regels

    -Minimaal vier regels
    -Wees aardig tegen elkaar
    -Maximaal twee rollen per persoon, één jongen en één meisje
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Behandel elkaar OOC met respect
    -Niemand is perfect, laat dat ook zien
    -Ga niet met je persoon iemand anders zijn persoon uitschelden, over dingen die jou persoon geen eens weet
    -Iedereen mag een topic starten, zet dan wel in de laatste post de link naar het topic, of zet een berichtje in iedereen's GB
    -Het is leuk als Aang ook verzonnen stuurders/mensen ontmoet en die met de groep meereizen.


    Begin:

    Team Avatar heeft nog geen nieuwe mensen ontmoet, ze zijn nu net geland met Appa op een plekje in het Aarderijk. Het plekje heeft een grote en mooie waterval, waar ze zich in kunnen wassen en Katara en Aang kunnen oefenen. Voor Toph is het veel aarde en land, waarbij zij ook kan oefenen. Zuko kan met vuur oefenen, om dichtbij is er een slapende vulkaan die zeker nog zo'n vijf jaar niet uitbarst. Team Avatar kan hier nieuwe mensen tegen komen, maar ze kunnen ook al na een dag, of een paar dagen weggaan. Natuurlijk kunnen ze goed een week blijven. Op dit moment reizen ze over heel de wereld, vermomd. Niemand herkent hun en verderop van de plek is er een dorpje. Daar gaan ze elke dag heen om te kunnen eten en te drinken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 12:03 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    [Aang kan ook naar 't meisje gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Er zijn al vier mensen bij het meisje, ik wil wel naar Katara gaan, anders? (:
    Oh, en ik speel Suki nu ook, als mijn rol goedgekeurd is.)

    Saturnus schreef:
    (Er zijn al vier mensen bij het meisje, ik wil wel naar Katara gaan, anders? (:
    Oh, en ik speel Suki nu ook, als mijn rol goedgekeurd is.)


    [Graag, aangezien Katara's post tot nu toe behoorlijk genegeerd is.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aang.
    Ondanks dat het al - zo aan de stand van de zon te zien - ongeveer middag is, word ik nu pas wakker. Ik heb liggen slapen op een bedje van gras met als kussen bij elkaar gebonden stro. Ik rek me uit, sta op en loop naar het water toe. Aan de water kant zit Katara, haar bruine haren deinen mee op de wind.
    Ik plof naast haar neer. "Hoi Katara," begroet ik haar vrolijk, met een grote glimlach. "Heb jij vannacht een beetje kunnen slapen?"
    Dankzij de volle energie die ik nu heb, begin ik een beetje met het water voor mijn neus te spelen. Het enige wat ik tot nu kan is kleine golfjes maken en het water een klein stukje optillen, niet veel dus..

    Katara.
    Ik kijk geirriteerd als niemand op mijn vraag reageert en ineens iedereen om een of ander mens, of dier, kan ook, heen staat. Ik kijk op als ik Aang hoor praten. 'Hoi Katara. Heb jij vannacht een beetje kunnen slapen?' vroeg hij. Ik knik, en glimlachend kijk ik naar hoe hij met het water speelt. 'Jawel. Jij ook zo te zien.' glimlachte ik. Ik begon ook een beetje met het water te spelen. Gewoon een beetje golfjes, net als hij. 'Wil je ook nog gaan oefenen vanmiddag?' Ik keek hem aan, en trok mijn hoofd een beetje schuin.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosalie Ayame Stonehill.
    'Waarom zat je ons te begluren?' De vraag kwam van prins Zuko af, die me aankeek. Mijn wangen kleurden zachtroze en ik keek naar mijn voeten, waarna mijn lichtblauwe ogen weer terug naar die van Zuko gingen. 'Zat ik niet,' wierp ik zacht tegen. 'Ik wilde in eerste instantie kijken of jullie gevaarlijk waren, maar toen herkende ik jullie. Ik wilde weer weg gaan, tot Toph hier me naar voren duwde met haar aardesturen.' Met de punt van mijn schoen tekende ik wat in het zand en uit het water liet ik een klein straaltje water komen, die ik door mijn vingers heen stuurde, dat deed ik graag, het voelde grappig.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Toph Bei-Fong

    'Hoe weet jij mijn naam?!' zei ik, waarna ik stenen op haar af liet komen zodat ze nu helemaal vast zat. 'Hoe weet jij dan mijn naam? Wat, ben je een aarde-meester? Dat denk ik niet' siste ik. 'Je bent een vuurmeester, of niet soms? Urgh, ik word gek!' zei ik en ik dacht diep na. 'Wat ben je? Een watermeester? Aardemeester? Vuurmeester? Of gewoon wanhopig?' vroeg ik, dit keer kalm. 'Maar waarom was je niet weggegaan? En je zat in de bosjes. Alstjeblieft zeg, wat moet het dan voorstellen?' vuurde ik af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aang.
    "Jawel. Jij ook zo te zien," zegt ze met een lieve glimlach.
    Ook Katara begint wat met het water te spelen, ik staar er maar een beetje naar. Stel je eens voor, dat ik net zo goed als Katara zou kunnen watersturen.. dan zou ik een stapje dichter bij alles zijn, dichter bij het leren van de andere elementen en dichterbij het verslaan van de vuurheer. Ik, de avatar.
    Plotseling haalt Katara me uit mijn gedachten met de vraag; "Wil jij ook nog gaan oefenen vanmiddag?"
    Ik knik overtuigend. "Natuurlijk, de vorige keer is al weer een paar dagen terug en ik moet het echt onder de knie zien te krijgen," beantwoord ik haar vraag. "Of we kunnen natuurlijk ook nu beginnen of wilde jij naar het stadje gaan om voedsel te kopen?"

    | Wie is vrij voor Philay? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ehm, Saola staat nog random in het dorpje te chillen na een ruzie met Toph? :')]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Rosalie Ayame Stonehill II Watermeester.
    Mijn ogen verwijdde even toen ze me vastzette in steen en me bestookte met vragen. 'Hoe weet jij mijn naam?' Riep ze naar me, maar de volgende vraag kwam al voordat ik kon antwoorden. 'Hoe weet jij dan mijn naam? Wat, ben je een aarde-meester? Dat denk ik niet,' siste ze 'Je bent een vuurmeester, of niet soms? Urgh, ik word gek!' riep ze en er verscheen een frons op haar gezicht. 'Wat ben je? Een watermeester? Aardemeester? Vuurmeester? Of gewoon wanhopig?' vroeg ze, dit keer kalm. Bijna werd ik bang van haar. 'Maar waarom was je niet weggegaan? En je zat in de bosjes. Alstjeblieft zeg, wat moet het dan voorstellen?' vuurde ze op me af. Het was eindelijk stil en ik zuchtte zachtjes. 'Ik weet je naam omdat ik verhalen over jullie gehoord heb. Jullie zijn wereldberoemd. Ten tweede, ik ben een watermeester, geen vuur- of aardemeester. Ten derde, ik ben niet weggegaan omdat je me de open plek op sleepte voordat ik iets kon doen, niet omdat ik jullie aan het bespieden was. Niet lang, in ieder geval. Het enige wat ik aan het doen was was kijken of jullie een gevaar voor me vormden, of ik veilig door kon gaan met mijn rondreis. Ik doe namelijk hetzelfde als jullie, alleen niet in belang van de Avatar, maar voor mezelf. Ik haat de plek waar ik vandaan kom, ik wilde de wereld verkennen, vandaar dat ik nu hier ben. Is dat duidelijk genoeg voor je?' Mijn stem was nog steeds het lieve stemmetje als ik altijd had, alleen had een scherpe ondertoon gekregen. Ze begon me een beetje op mijn zenuwen te werken, zeker omdat ze me vastgezet had en ik niet kon bewegen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Toph Bei-Fong

    'Tuurlijk' siste ik en ik liep weg, om een trap op de grond te geven zodat ze omhoog schoot en los was. Ik kwam bij Aang en Katara aan. 'Katara, je hebt een nieuw watervriendinnetje. Aang, we beginnen morgen met de sturingslessen. Of je nou kan watersturen of niet' kefte ik. Mompelend liep ik verder en ging tegen Appa aanliggen. Hij bromde en ik haalde mijn neus op. 'Ik weet het, Appa. Dat kind spoort niet' zuchtte ik. Omdat die kalkoenpoot mijn ontbijt was, zat ik vol. 'Niets beter dan een heerlijk dutje tussendoor' zei ik, waarna ik mijn ogen sloot en langzaam in slaap viel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Ayame Stonehill II Watermeester.
    'Tuurlijk,' siste ze en liep weg, waanra ze een trap op de grond gaf zodat ik omhoog schoot en los was uit de aarde. Behendig kwam ik terug op de grond, maar ik moest toegeven dat het best zeer deed aan mijn enkels. Ik wreef er even zacht over en ging daarna rechtop staan. Ik hoorde Toph nog iets tegen iemand zeggen, en zodra ik me omdraaide zag ik bij het water Katara en Avatar Aang zitten. Vlug draaide ik me terug om, waar Zuko en Sokka nog stonden. 'Jullie geloven me toch wel?' vroeg ik, terwijl ik de twee jongens aankeek. Ik sprak de waarheid, dus waarom zouden ze me niet geloven? Zag ik er zo gevaarlijk uit anders?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    xClove > xAmnesia


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Is dit nu al dood?)