• De vier naties leefden in vrede samen. Maar de vuurnatie viel aan, en nam veel land over. De Noordpool was te sterk, het Aarderijk zouden ze toch niet kunnen pakken, en de luchttempels waren samen. Totdat ze hulp kregen van een paar mannen, wetenschappers genoemd. Zo bouwden ze de sterkste wapens. De luchtmeesters werden uitgeroeid, het Aarderijk hadden ze ookal verovert. Maar op de Noordpool begon het pas toen de enige echte Avatar daar was. Avatar Aang was in dit leven, de beschermer van alle vier de elementen genaamd water, vuur, aarde en lucht. Maar Aang moest het nog allemaal leren. Op zijn reis ontmoette hij Sokka, Katara en Momo, maar ook Toph en Suki. Zuko kwam er ook bij. En inplaats van dat ze met zijn allen naar de vuurnatie vertrokken, kwamen ze nog meer tegen. Met zijn allen zijn ze van plan om de vuurheer te verslaan. De vraag is, zal dat lukken? Of falen ze? Gaan ze uit elkaar vanwege ruzie's? Nee, dat nooit. De vriendschap is té sterk. Maar hoelang zal het duren tot dat Aang alle elementen onder de knie krijgt?

    Rollen

    - Aang: Saturnus
    - Katara: xClove
    - Sokka: BoomxBoom
    - Toph: Little
    - Suki: Saturnes
    - Zuko: HurtedHeart
    - Azula: BoomxBoom
    - Tay-Lee: Gereserveerd door HurtedHeart
    - Rosalie Ayame Stonehill: Pebble
    - Gereserveerd door ForestGirl
    - Saola Risaya Kyon: Requille
    - Philay Idyse Nuraya: Leave


    Regels

    -Minimaal vier regels
    -Wees aardig tegen elkaar
    -Maximaal twee rollen per persoon, één jongen en één meisje
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Behandel elkaar OOC met respect
    -Niemand is perfect, laat dat ook zien
    -Ga niet met je persoon iemand anders zijn persoon uitschelden, over dingen die jou persoon geen eens weet
    -Iedereen mag een topic starten, zet dan wel in de laatste post de link naar het topic, of zet een berichtje in iedereen's GB
    -Het is leuk als Aang ook verzonnen stuurders/mensen ontmoet en die met de groep meereizen.


    Begin:

    Team Avatar heeft nog geen nieuwe mensen ontmoet, ze zijn nu net geland met Appa op een plekje in het Aarderijk. Het plekje heeft een grote en mooie waterval, waar ze zich in kunnen wassen en Katara en Aang kunnen oefenen. Voor Toph is het veel aarde en land, waarbij zij ook kan oefenen. Zuko kan met vuur oefenen, om dichtbij is er een slapende vulkaan die zeker nog zo'n vijf jaar niet uitbarst. Team Avatar kan hier nieuwe mensen tegen komen, maar ze kunnen ook al na een dag, of een paar dagen weggaan. Natuurlijk kunnen ze goed een week blijven. Op dit moment reizen ze over heel de wereld, vermomd. Niemand herkent hun en verderop van de plek is er een dorpje. Daar gaan ze elke dag heen om te kunnen eten en te drinken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 12:03 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    [Oh, dat wordt moeilijk voor Zuko, joh. Dat had ie nou niet moeten doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jeah pluspunten voor zuko :P en je weet dat Toph niet kan sturen als ze de aarde niet voelt? Plus ze kan niet bij de tak :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sokka

    Ik zag het aan, terwijl ik mijn kalkoenpoot op at. Uiteindelijk gooide ik hem in het water toen ie op was en liep naar de boom. Daar haalde ik Toph er van af, nou ja eerder liet ik haar vallen, en lachte. 'Dit wordt leuk' grijnsde ik. Het was fifty fifty. Zuko was een volleerd vuurmeester, maar Toph was echt één van de beste aarde meesters. Ondertussen hoorde ik een genies en haalde mijn schouders op. Het was vast Katara ofzo, wie weet.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Katara.
    Ik had een beetje met mijn water zitten spelen en ijsfiguurtjes zitten maken op de rug van Appa, maar nu klom ik naar beneden. Zonder aandacht te besteden aan wat anderen deden, maar er wel op lettend dat niemand nat werd, dook ik het water in en stuurde mezelf de waterval op. Ik kijk naar de kleine figuurtjes langs de kant van het water, en glimlachte kleintjes.Daarna dook ik er van af, en gilde: 'Watersturingsbommetje!' Ik stuurde het water onder me omhoog, om dat te bevriezenen een soort van glijbaan, waar ik mijn voeten handig op neer zet. Zo laat ik me naar beneden glijden. De helling eindigt in een kromming, waardoor ik weer de lucht in schiet, en laat me met een sierlijke duik in het water vallen. Als boven kom, proest ik het water uit en zwem naar de kant. Zuchtend plofte ik neer. 'Hebben we iets van eten?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Laat het anders maar zijn dat Zuko naar het dorp is elopen voor eten en niet weet dat toph vrij is ofzo :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nee nee (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toph Bei-Fong

    Het zicht was weg, en Zuko hing me op aan een boom. Ik begon luid te schelden en te schreeuwen. 'ZET ME NEER!' gilde ik en ik begon te trappelen. 'GEEF MIJ MIJN ZICHT TERUG! IK ZIE NIKS!' schreeuwde ik en toen ik een paar keer hard spartelde, viel ik op de grond. Oh, het was Sokka die me liet vallen. Op mijn gezicht. Mijn vingers trilden en een gefrustreerde gil verliet mijn mond. Gelijk sprong ik op, wierp allemaal rotsblokken op Zuko af, liet rotsblokken boven hem hangen en liet vervolgens stenen op mij afkomen, zodat ik ze één voor één weg kon trappen en de rotsblokken kon laten vallen. Ik verplaatste mijn voet, zodat Zuko weer viel en dit keer vol op zijn gezicht. Ik nagelde zijn armen en benen vast aan de grond, en stevig zodat ie er eigenlijk onmogelijk uit kon komen, behalve als ie vuur gebruikte. 'Je moet dat nooit meer doen. Dan ga je er aan' gromde ik. Ik grijnsde weer, en mijn gehoor ging naar een meisje. Ik liet haar achter de bosjes uitkomen. 'Wie ben jij?' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Misschien een beetje té? Ik houd van overdrijven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Anders kan Zuko nadat hij naar het dorp is langs Rosalie af komen en haar opmerken?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oh, wacht. Toph heeft haar al ontdekt, laat maar! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Ayame Stonehill.
    In eerste instantie dacht ik dat ze me niet gehoord hadden en volgde ik zachtjes de gesprekken om dat te bevestigen, maar ik werd ineens door aardsturing de plek op geworpen. Gelukkig was ik lenig en kon ik meespringen, anders had ik op mijn gezicht gelegen. Geschrokken staarde ik rond, het was mijn bedoeling niet geweest zo ontdekt te worden! 'Wie ben jij?' siste Toph, hoe wist ze dat ik hier stond. Oh ja! Ik had al gehoord dat Toph blind was, en door middel van aardesturen kon zien. Ook had ik gehoord dat ze een van de beste aardstuurders ter wereld was, dus ik was niet van plan ruzie met haar te zoeken. 'Eh, hallo,' zei ik toen maar, aangezien iedereen me waarschijnlijk al aanstaarde. Ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn lange lichtblonde haren. 'Ik ben Rosalie, ik kwam hier toevallig langs.'

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 17:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zuko
    Ik ben bijna weg als Sokka haar helpt. Fuck. Nu ben ik er geweest, maar ik kon me beschermen. Vast en zeker wel. Ze gooit rotsblokken op me af. Ik wou mijn zwaarden pakken, maar ik faalde. Ze liet me vallen en ik redde mijn gezicht door vuur te ademen n dan pas neer te komen. Mijn gezicht was tenminste gered. Dan voel ik de stenen rond mijn armen en benen en zit ik officieel vast. Ik was nu echt pisneidig op dit rotkind. Ik voel het vuur ruit mijn polsen en kuiten komen en ik breek vrij. Ik pak gelijk mijn zwaarden en loop op haar af. Ik snuif even en draai het vuur eromheen. Ik wijs met mijn zwaard omringt door vuur naar haar voeten. Ik kalmeer mezelf eerst. 'We weten allebij dat ik win.' Begin ik rustig. 'Als ik je voeten verbrand dus laten we het maar niet zo ver krijgen goed?' Zeg ik nog even rustig tegen haar. Mijn ademhaling had ik onder controle en inplaats van Toph was ik niet woedend, maar rustig. Ik loop och achteruit van haar weg aangezien ik geen zin heb om weer te vallen. Dan hoor ik een zacht niesje naast ons en net als Toph kijk ik ernaar. Toph was me voor en werpte haar op de openplek tussen ons in. Ik keek naar het meisje. Rosalie dus. 'Waarom zat je ons te bespioneren.' Zeg ik rustig, maar wel met een dwingende ondertoon.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 17:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zuko ligt op te grond. Vast ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [alol zag dat niet]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Waar kan ik inspringen met Aang? (: )