• Hoi,
    Ik heb al maandenlang een hele lieve vriend en ik ben onwijs blij met hem. Maar sinds vrijdagavond doet hij zo vreemd. Hij deed ineens heel afstandelijk toen hij wegging en reageerde overal heel droog op. Op w'app en alles ook. Hij noemt me geen schat meer, schrijft geen weltrusten schat xxly meer (terwijl dat eigenlijk ons ding is). Maar gister negeerde hij me en dat maakte me vrij onzeker wat ik hem toen ook verteld hem. Het enige wat hij schreeft: Er is niks
    Daar heb ik dus vrij weinig aan. Maar gister kwam hij wel langs s'avonds en dat was heel leuk. Gewoon een beetje geknuffeld. Maar nog steeds geen reactie op w'app en nog steeds geen weltrusten w appje. Hij negeert me dus weer.
    Ik heb dus denk ik iets fout gedaan maar wat moet ik doen?!
    Moet ik me zorgen gaan maken?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 9:59 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Maak hem duidelijk dat je wil weten wat er is, en dat je onzeker over jullie relatie bent.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestGirl schreef:
    Maak hem duidelijk dat je wil weten wat er is, en dat je onzeker over jullie relatie bent.


    Dat zei ik gister ook tegen hem en toen zei hij: Er is niks


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    Dat zei ik gister ook tegen hem en toen zei hij: Er is niks


    Nog een keer proberen ofzo?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestGirl schreef:
    (...)

    Nog een keer proberen ofzo?


    Ik weet niet ik ben meer gewoon bang dat ik hem kwijtraak


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat is echt rottig :\ En als hij al reageert dat er niks is wanneer je er naar vraagt dan kan hij of in een chagrijnige bui zijn en daarom niet reageren of er is iets anders.. Ik zou het nog een paar dagen aankijken, misschien verandert er iets, en dan weer met hem praten als er niets verandert is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Dat is echt rottig :\ En als hij al reageert dat er niks is wanneer je er naar vraagt dan kan hij of in een chagrijnige bui zijn en daarom niet reageren of er is iets anders.. Ik zou het nog een paar dagen aankijken, misschien verandert er iets, en dan weer met hem praten als er niets verandert is.


    26 - 02 - '16

    Jaimes schreef:
    Dat is echt rottig :\ En als hij al reageert dat er niks is wanneer je er naar vraagt dan kan hij of in een chagrijnige bui zijn en daarom niet reageren of er is iets anders.. Ik zou het nog een paar dagen aankijken, misschien verandert er iets, en dan weer met hem praten als er niets verandert is.


    En je weet zelf hoe hij is. Misschien zit er iets dwars en vind hij er mooilijk om er over te praten.

    Tja, of je wacht en hoopt dat het beter word of je dramt net zolang door en vraagt net zolang door totdat hij verteld wat er aan de hand is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Tja, of je wacht en hoopt dat het beter word of je dramt net zolang door en vraagt net zolang door totdat hij verteld wat er aan de hand is.

    Bij dat laatste heb je wel kans dat je het helemaal verpest voor jezelf.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Bij dat laatste heb je wel kans dat je het helemaal verpest voor jezelf.

    Jep, dat klopt. Maar dat word het sowieso als het zo verder gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat had ik dus ook met mijn ex, maar er bleek áltijd wel weer een reden achter te zitten. Daarom wil ik ook nooit weer een relatie, het geeft alleen maar twijfel en als je single bent heb je geen zorgen over stomme relaties. :'D
    Vraag gewoon subtiel waarom er opeens zo'n ommekeer is in zijn gedrag en blijf hem ermee confronteren. Vertrouwen is toch #1 in een relatie, of niet?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaimes schreef:
    Dat is echt rottig :\ En als hij al reageert dat er niks is wanneer je er naar vraagt dan kan hij of in een chagrijnige bui zijn en daarom niet reageren of er is iets anders.. Ik zou het nog een paar dagen aankijken, misschien verandert er iets, en dan weer met hem praten als er niets verandert is.


    •*• Lululu •*•

    Nee, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
    Ik ken genoeg meisjes wiens vriend oid niet reageerde op app, dat heb ik ook gehad. Het hele lieve elke avond weltrusten gaat bij hun ook veel sneller over dan meisjes willen, dat is gewoon nog zo'n vaag-jongens-ding.


    "Do you believe monsters are born or made?"