• Damn dit is awesome! Spuit je zelf ook in je vrije tijd?


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik kreeg dus met mijn Kunstbeeldend klas (-> 7 personen xD) een opdracht om graffiti te spuiten.
    Wij dachten whoo shit, dat gaat nooit lukken! Maar uiteindelijk ben ik best trots. :)

    Dit was ons gezamenlijke eerste werk, een soort oefenstuk:



    We zijn nu al 3 weken (3 uur per week) bezig met de echte opdracht, en ik doe Spongebob en Patrick. :3 (Met de klas een lange trein, en ieder krijgt zijn stukje.)

    Wat vinden jullie er van?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Wauw, ik zou het niet kunnen. Maak je van de echte opdracht ook een foto?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Damn.
    Ik moest het ook ooit met een groep doen, het is moeilijker dan het lijkt. Vooral het samenwerken, omdat iedereen zijn eigen idee erin wilde en dat niet echt lukte. :')

    xAmore schreef:
    Wauw, ik zou het niet kunnen. Maak je van de echte opdracht ook een foto?

    Wss nog één lesje te gaan, dus dan maak ik een foto ja. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Kubi schreef:
    Damn.
    Ik moest het ook ooit met een groep doen, het is moeilijker dan het lijkt. Vooral het samenwerken, omdat iedereen zijn eigen idee erin wilde en dat niet echt lukte. :')

    Het is inderdaad veel moeilijker dan het lijkt.
    Wij hadden ook nog eens kluisjes als ondergrond, metaal. Dat is de moeilijkste ondergrond die er is. :3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Wss nog één lesje te gaan, dus dan maak ik een foto ja. :)


    Hm, ik ben benieuwd. :3 Als ik dit al uitzonderlijk mooi vind wil ik de officiële opdracht wel zien.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Hm, ik ben benieuwd. :3 Als ik dit al uitzonderlijk mooi vind wil ik de officiële opdracht wel zien.

    Nou niet te veel verwachten hoor xD.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Nou niet te veel verwachten hoor xD.


    Dat doe ik niet snel, maar jullie werk is veel beter dan mijn prachtige tekeningetjes die een kleuter nog beter kan maken. :3 Dus ja, mijn verwachtingen liggen hoog, maar wel realistisch.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Dat doe ik niet snel, maar jullie werk is veel beter dan mijn prachtige tekeningetjes die een kleuter nog beter kan maken. :3 Dus ja, mijn verwachtingen liggen hoog, maar wel realistisch.

    Ik doe mijn best, Haha. :3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.