• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik kreun weer zachtjes en sluit genietend mijn ogen. Er gaat weer een rilling door me heen als hij langs mijn oorlelletje likt. Hij glijdt dan met twee vingers naar binnen en het voelt verlossend, alsof ik hier jarenlang naar verlangd heb. Hij beweegt ze op en neer en ik kreun weer. Het is verrassend hoe snel ik nat word.

    Sky
    Daniël slaat zijn armen om me heen van achteren en kijkt over mijn schouder mee naar Boef. Hij verontschuldigd zich maar ik wuif het weg. 'Het geeft niets, ik geloof je,' zeg ik tegen hem. Ik kijk dan achterom naar Daniël en zie de grijns. 'Hm, alsof jij omgekeerd op mijn schoot wil liggen terwijl ik over je buik kietel?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik haalde mijn vingers uit haar, nam haar heupen vast en duwde haar over me heen.
    Ik kreunde, toen ik voelde hoe ik meteen diep in haar ging.
    Meteen begon ik naar boven te stoten. Het was best vermoeiend, maar het voelde goed. Mijn handen gleden weer naar haar borsten, waar ik nog tamelijk hard in kneep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Zijn vingers gaan dan weer uit me en ik maak een zielig geluidje omdat ik denk dat hij me pest. Maar dan zet hij me ineens over zijn erectie heen en vult hij me helemaal. Ik kreun een keer hard en sluit mijn ogen. Dit benam me even de adem en daarom adem ik een keer diep in. Hij stoot dan en het voelt heel intens. Zo heb ik nog nooit geneukt. Ik beweeg, voor zover dat gaat, met hem mee. Zijn handen liggen dan weer op mijn borsten en hij knijpt er best hard in, maar dat doet niet zo'n pijn, hij knijpt namelijk niet in mijn tepels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    We schaatsen terug en ik glimlach. Nate helpt me van het ijs af en ik ga dan naar een bankje toe. Ik doe mijn schaatsen uit. 'Auw,' mompel ik zachtjes dan en ik kijk naar mijn enkel. Ik beweeg hem heel voorzichtig. 'A-auw,' zeg ik weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Het geeft niets, ik geloof je,' Zegt ze en kijk achterom naar me, 'Hm, alsof jij omgekeerd op mijn schoot wil liggen terwij lik over je buik kietel?' Vraagt ze dan. Daar had ze een punt, 'Ik pas' zeg ik dan met een lach en aai Boef ook even over mijn buik. Hij lijkt geen probleem te hebben met de aandacht die hij krijgt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kijk naar Tyler en nam dan zuchtend de rammelaar af waarna hij me iets verontwaardigd aan kijkt en dan toch met zijn bijtring begint te spelen. 'Dat is beter.' mompel ik en kijk even naar Axton die aan het lachen is. 'Oh nog iets als het moment daar is mag jij hen voorlichting geven.' zeg ik grinnikend. Dan moet ik dat genante werkje niet meer doen.

    Nate
    Ik kijk bezorgt even naar haar enkel. 'Ik zal wel eten halen, houd je enkel stil.' Ik laat een dikke soort sok verschijnen en geef hem haar.
    'Zodat je voet het niet te koud krijgt.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Zucht.. Moet achter de computer weg :c Ben er weer zodra mn vader de woonkamer uit is}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    Ik hijgde in haar nek. Af en toe rolde een kreun over mijn lippen.
    Langzaam liet ik 1 hand tussen haar benen glijden en begon haar clitje weer te bewerken.
    Lang zou ik dit niet volhouden. Enerzijds doordat het vermoeiend was. Anderzijds doordat ik snel zou komen. Daarom probeerde ik haar ook zo snel mogelijk te laten komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij kijkt er bezorgd naar en doet heel lief. Hij laat een sok verschijnen en ik doe die er dan heel voorzichtig omheen.
    'Dank je,' zeg ik zachtjes en kijk op naar hem. 'Ik heb misschien toch wat pijn gedaan bij die val.'
    Ik glimlach kleintjes naar hem.
    'Zie je wel dat ik onhandig ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik heb eens met mijn hoofd vastgezeten tussen de spillen van de trap, iedereen is wel eens onhandig.' grinnik ik en loop weg om eten te zoeken.
    Hotdogs of een hamburger misschien?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Zijn adem gaat gejaagd in mijn nek wat me het gevoel geeft van opgejaagd te zijn, dat maakt me alleen maar meer opgewonden. Als zijn vingers weer mijn clitje stimuleren kreun ik. Ik kom dan met een zacht kreetje klaar, wauw, dit was echt verrassend snel gegaan. Hoe kan dat? Misschien omdat ik wel gewoon heel erg geil was en eigenlijk nog steeds ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde, ja nu kon ik er nog mee lachen.
    "Dus ik ga jullie de bloemetjes en de bijtjes mogen uitleggen?" grijnsde ik tegen de kindjes. Ik had Mayra nog vast en stak haar in de lucht. Een beetje zoals omhoog gooien, maar dan zonder het loslaten.
    Ze begon weer te lachen en ik deed hetzelfde nog een paar keer.
    Tyler slaakte plots ook een kreetje en ik keek naar hem.
    "Jij ook?" grijnsde ik. Ik zette Mayra terug in het park en begon nu met Tyler te spelen.


    }Brax en Josh laten wakker worden?{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Het geeft niets, ik geloof je,' Zegt ze en kijk achterom naar me, 'Hm, alsof jij omgekeerd op mijn schoot wil liggen terwij lik over je buik kietel?' Vraagt ze dan. Daar had ze een punt, 'Ik pas' zeg ik dan met een lach en aai Boef ook even over mijn buik. Hij lijkt geen probleem te hebben met de aandacht die hij krijgt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate laat me oprecht lachen als hij zijn onhandigheid vertelt. 'Oke, toegegeven, iedereen is inderdaad weleens onhandig.'
    Nate gaat dan weg en ik blijf rustig op het bankje zitten met die belachelijke sok om mijn voet. Om mijn andere voet zit wel gewoon een schoen. Het is nog geen tijd... Maar wel bijna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke wie eerst?]

    Alexi
    Ik lach zachtjes en neem Mayra op. 'Wat denk je van een badje?' vraag ik haar glimlachend en ze kirt even.
    'Dat neem ik maar voor een ja.' grinnik ik en loop naar de badkamer. Ik ben van plan haar gewoon in bad te laten zitten en haar wat tegen te houden en het babybadje niet meer te gebruiken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'