• De vier naties leefden in vrede samen. Maar de vuurnatie viel aan, en nam veel land over. De Noordpool was te sterk, het Aarderijk zouden ze toch niet kunnen pakken, en de luchttempels waren samen. Totdat ze hulp kregen van een paar mannen, wetenschappers genoemd. Zo bouwden ze de sterkste wapens. De luchtmeesters werden uitgeroeid, het Aarderijk hadden ze ookal verovert. Maar op de Noordpool begon het pas toen de enige echte Avatar daar was. Avatar Aang was in dit leven, de beschermer van alle vier de elementen genaamd water, vuur, aarde en lucht. Maar Aang moest het nog allemaal leren. Op zijn reis ontmoette hij Sokka, Katara en Momo, maar ook Toph en Suki. Zuko kwam er ook bij. En inplaats van dat ze met zijn allen naar de vuurnatie vertrokken, kwamen ze nog meer tegen. Met zijn allen zijn ze van plan om de vuurheer te verslaan. De vraag is, zal dat lukken? Of falen ze? Gaan ze uit elkaar vanwege ruzie's? Nee, dat nooit. De vriendschap is té sterk. Maar hoelang zal het duren tot dat Aang alle elementen onder de knie krijgt?

    Rollen

    - Aang: Saturnus
    - Katara: xClove
    - Sokka: BoomxBoom
    - Toph: Brookie
    - Suki: Saturnes
    - Zuko: HurtedHeart
    - Azula: BoomxBoom
    - Tay-Lee: Gereserveerd door HurtedHeart
    - Rosalie Ayame Stonehill: Pebble
    - Gereserveerd door ForestGirl
    - Saola Risaya Kyon: Requille
    - Philay Idyse Nuraya: Leave


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innelijk:
    Extra:


    Regels

    -Minimaal vier regels
    -Wees aardig tegen elkaar
    -Maximaal twee rollen per persoon, één jongen en één meisje
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Behandel elkaar OOC met respect
    -Niemand is perfect, laat dat ook zien
    -Ga niet met je persoon iemand anders zijn persoon uitschelden, over dingen die jou persoon geen eens weet
    -Iedereen mag een topic starten, zet dan wel in de laatste post de link naar het topic, of zet een berichtje in iedereen's GB
    -Het is leuk als Aang ook verzonnen stuurders/mensen ontmoet en die met de groep meereizen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 22:00 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    ForestGirl schreef:
    Mijn meisje (die ik zo ga maken) is/was ook een Kyoshi Krijgster, dus zullen we doen dat Suki en zij elkaar (vaag) kennen?


    Dat kunnen we wel doen, ja. Of we doen dat ze op de een of andere manier vijanden zijn, zodat er nog wat drama kan komen. (:

    Saturnus schreef:
    (...)

    Dat kunnen we wel doen, ja. Of we doen dat ze op de een of andere manier vijanden zijn, zodat er nog wat drama kan komen. (:


    Ik zie wel als ik haar gemaakt heb


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestGirl schreef:
    (...)

    Ik zie wel als ik haar gemaakt heb


    Oké, ik ben benieuwd. (:

    Rol: nieuw/zelf verzonnen, waterstuurster, Kyoshi Krijgster.
    Voledige naam: Mahina Amaris Chi
    leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    middel-lang, slank, lang blauw/zwart haar (op de "foto" nogal overdreven) blauwe ogen, redelijk knap.
    Innerlijk: redelijk gesloten en beheerst. Mahina is echt te vertrouwen, slim en oplettend, kortom, een echte Kyoshi Krijgster.
    Extra: Mahina kan tijdens volle maan bloedsturen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik hoop dat het genoeg is?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Suki is helemaal goed.

    @Forestgirl, ze hebben daar geen blauw haar. In die tijd hebben ze ook geen haarverf. En dat van blind worden is ook niet bepaald realistisch in Avatar.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    BoomxBoom schreef:
    Suki is helemaal goed.

    @Forestgirl, ze hebben daar geen blauw haar. In die tijd hebben ze ook geen haarverf. En dat van blind worden is ook niet bepaald realistisch in Avatar.


    Ik bedoel dat ze zwart haar heeft met een blauwe gloed, want dat hebben mensen soms ook.
    En alle waterstuurders zijn haast zichzelf niet meer bij volle maan, de één heeft er meer last van dan de ander, dus het zou heust wel kunnen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zeg alleen maar; Nooit een topic-maakster tegenspreken. :Y)

    Saturnus schreef:
    Ik zeg alleen maar; Nooit een topic-maakster tegenspreken. :Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik spreek niet tegen, ik leg uit


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Zo is het iniedergeval wel bedoeld


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil wel een bloedstuurder maken (;


    26 - 02 - '16

    M'n rol veranderd, nu wel goed?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rol: Bloedstuurder
    Volledige naam: Santana Yvana Black
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:



    Innelijk: Santana is een meisje dat alleen maar uit is op het kleineren van anderen, het neerhalen van anderen en anderen laten doen wat zij wil. Hierdoor past het bloedsturen echt bij haar. Verder is ze een vereenzaamd meisje met een goed gevoel voor humor. Maar deze vorm van humor haalt mensen alleen maar naar beneden. Ze lacht om het leed van anderen en is erg agressief en gewelddadig.
    Extra: Ze heeft een tatoeage van vleugels op haar rug. Haar ouders leven niet meer en haar zus wil haar niet meer zien.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:17 ]


    26 - 02 - '16