• De vier naties leefden in vrede samen. Maar de vuurnatie viel aan, en nam veel land over. De Noordpool was te sterk, het Aarderijk zouden ze toch niet kunnen pakken, en de luchttempels waren samen. Totdat ze hulp kregen van een paar mannen, wetenschappers genoemd. Zo bouwden ze de sterkste wapens. De luchtmeesters werden uitgeroeid, het Aarderijk hadden ze ookal verovert. Maar op de Noordpool begon het pas toen de enige echte Avatar daar was. Avatar Aang was in dit leven, de beschermer van alle vier de elementen genaamd water, vuur, aarde en lucht. Maar Aang moest het nog allemaal leren. Op zijn reis ontmoette hij Sokka, Katara en Momo, maar ook Toph en Suki. Zuko kwam er ook bij. En inplaats van dat ze met zijn allen naar de vuurnatie vertrokken, kwamen ze nog meer tegen. Met zijn allen zijn ze van plan om de vuurheer te verslaan. De vraag is, zal dat lukken? Of falen ze? Gaan ze uit elkaar vanwege ruzie's? Nee, dat nooit. De vriendschap is té sterk. Maar hoelang zal het duren tot dat Aang alle elementen onder de knie krijgt?

    Rollen

    - Aang: Saturnus
    - Katara: xClove
    - Sokka: BoomxBoom
    - Toph: Brookie
    - Suki: Saturnes
    - Zuko: HurtedHeart
    - Azula: BoomxBoom
    - Tay-Lee: Gereserveerd door HurtedHeart
    - Rosalie Ayame Stonehill: Pebble
    - Gereserveerd door ForestGirl
    - Saola Risaya Kyon: Requille
    - Philay Idyse Nuraya: Leave


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innelijk:
    Extra:


    Regels

    -Minimaal vier regels
    -Wees aardig tegen elkaar
    -Maximaal twee rollen per persoon, één jongen en één meisje
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Behandel elkaar OOC met respect
    -Niemand is perfect, laat dat ook zien
    -Ga niet met je persoon iemand anders zijn persoon uitschelden, over dingen die jou persoon geen eens weet
    -Iedereen mag een topic starten, zet dan wel in de laatste post de link naar het topic, of zet een berichtje in iedereen's GB
    -Het is leuk als Aang ook verzonnen stuurders/mensen ontmoet en die met de groep meereizen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 22:00 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Trouwens, ik had een vraagje. Gaan we volgens de verhaallijn spelen of..?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brookie schreef:
    Rol: Toph
    Volledige naam: Toph Bei-Fong
    Leeftijd: 12
    Uiterlijk:



    Innelijk: Toph is brutaal en eigenwijs, maar toch lief en aardig. Zo kan ze. lui zijn en niks doen, maar ook opgewekt zijn en vrolijk. Ze geeft goed les, maar dan wel meestal met een harde aanpak. Er stijgt wel is spanning tussen haar en de anderen, maar ze wordt snel vergeven. Toph verbergt zich achter haar stoere aard, eigenlijk is het gewoon een meisje dat bang is om haar vrienden te verliezen. Maar Toph kan niet goed overweg met nieuwe mensen, des te meer mensen er in Team Avatar komen, des te gemener en gewelddadiger Toph wordt. Uiteindelijk houdt ze zich toch wel in, maar ze is niet vies van een gevecht. Sterker nog, negen van de tien keer wint Toph. Eigenlijk heeft Toph een heel goede band met Katara, alhoewel er soms nog een ruzie kan komen. Maar als Toph gewond is, kan ze altijd terecht bij Katara. Ze beschouwen elkaar als zussen. Ondanks haar slimme en sluwe trucjes, kan Toph heel breekbaar zijn. Bij haar ouders was ze erg ongelukkig, dus ze is tegen de wil van haar familie, toch meegegaan met Team Avatar. Je ziet gelijk aan Toph's ogen dat ze blind is, waardoor mensen denken dat ze hulpeloos is. Dit geeft haar een voorsprong. Toph is één van de beste aardmeesters ooit. Hierdoor kan ze het onmogelijke, mogelijk maken. Toph kan vaak voordoen alsof ze een traditioneel meisje is, dat blind is en arm. Zo krijgt ze eerder hulp en hoeft ze niks te betalen en te dragen. De helft van Team Avatar is het hier niet mee eens, maar de andere helft vindt het een goed idee. Ook houdt Toph er van om andere mensen te pesten.
    Extra: Toph is blind, maar toch kan ze zien door de trillingen van de aarde. Als je dus helemaal niet beweegt of geen geluid maakt, kan ze je niet vinden. Ook kan Toph metaal en ijzer buigen. Ze is een volleerd en goede aardmeester. In haar thuisdorpje, werd ze de Blinde Bandiet genoemd. Niemand kon het tegen haar opnemen.


    Aangepast, zeg maar wanneer het té is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @Leave, we spelen nog voor het gevecht met vuurheer Ozai, maar na de tijd dat Zuko en Suki erbij kwamen. Maar nu krijgt Team Avatar meer leden en wordt dus sterker.
    @Brookie, ze is helemaal goed, je hebt haar mooi in alle details beschreven. En Leave en Pebble, jullie personages zijn ook fantastisch!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Mag ik een meisje reserveren?
    Kan het dan dat ze een Kyoshi Krijgster is, en water stuurd, of kan die kombinatie niet?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    mag ik een verzonnen meisje, aarde?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @ForestGirl, Jahoor! Ookweer wat origineels (:
    @xClove, Sorry maar nu zitten de verzonnen rollen vol


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Okay, doe dan maar Katara ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alleen nog Aang, Sokka, Suki en Zuko. Zelf speel ik Azula, zal ik er even bijzetten.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Zou ik Zuko mogen? En zodat azula niet loner is Mai of Taylee?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tuurlijk, waarom niet? Hm, als we zo doorgaan met de rollen en iedereen zijn rol invult kunnen we beginnen. Helaas moeten we nog drie mensen.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Wie wil je? Mai of Taylee?


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Always a hard decision. Doe maar Tay-Lee. Aangezien Zuko May volgensmij leuk vind en ik vind het niet leuk om zelf de liefjes samen te spelen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Zuko
    Volledige naam: Zuko of de blauwe geest
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:




    Innelijk: Zuko is een Nobele jongen die graag eerlijk behandeld wilt worden. Hij is opzoek naar d liefde van zijn vader die hij uiteindelijk toch nooit zal krijgen. Zuko kan ook vrij aardig zijn maar dit kan soms verpest worden door zijn humeur. Ook heeft Zuko altijd al een tweestrijd gehad. Dit komt door zijn afkomst. Zijn grootvader Roku en Sozin. Hierdoor word zijn karakter opgesplitst in een slechte kant en de goede kant.
    Extra: Zijn moeder heeft zijn leven gered door azulon te vermoorden. De moeder leeft blijkbaar ng wel aangezien ze nooit dood is verklaard. Zuko ziet Özal eigenlijk niet als zijn vader, maar Iroh de man die echt om hem geeft en zijn zoon heeft verloren in de strijd om Ba sing see
    Zuko is een vuurstuurder, maar hanteerd ook de samoerai zwaarden die hij kan combineren met vuur.
    [Rest later]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    En nu nog wachten op andere mensen ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil wel meedoen, zou ik Aang mogen reserveren?