• (Zie titel)

    Dit is mijn story:


    De enkele kaars verlichtte hun gezichten, terwijl het duister alle andere voowerpen in zich leek op te slokken. De stilte is overal en geen enkel geluid weerklinkt door de dichte muren, en dat is alles wat er gebeurde, als in een stilleven; stilte, duisternis en berouw. Er werd op de deur geklopt, één... twee... drie... vier... vijf... zes... zeven... acht... het teken. De vrouw keek op van het tafelblad, ze greep de stoelleuning vast en stond op, met kleine stappen liep ze naar de deur. Ze deed met trillende handen de deur open zodat de man tergend langzaam in beeld kwam. Hij duwde een klein, tenger meisje naar binnen, hoogstens een jaar of 4. De vrouw deed moeite om niet in tranen uit te barsten en zei met een schorre stem 'Dank u wel.', en sloot het meisje in haar armen als of ze nooit meer los zou laten.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Dan niet..


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Winged schreef:
    Dan niet..

    ?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Het is normaal dat er niet direct op je topic gereageerd wordt, en zeker niet binnen de 10 minuten. Heb geduld, de reacties komen wel.
    Het is bovendien ook niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is, promoot je je story gewoon of zoek je zoals je in je titel zegt motivatie.
    Als het promoten is; sorry, ik heb momenteel geen tijd om te lezen.
    Als je motivatie zoekt; misschien is de Q-writers een idee?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Motivatie gezocht om?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik snap het niet zo goed wat je hiermee wil bereiken. Is dit gewoon reclame zodat mensen je verhaal zouden lezen en je meer motivatie hebt op te schrijven, of wil je echt tips om je te motiveren om te schrijven? Het is namelijk niet echt duidelijk.. ;/


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    facepalm, weetje laat maar


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Wingened schreef:
    facepalm, weetje laat maar


    *Weet je


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heeehh?


    No growth of the heart is ever a waste

    Wingened schreef:
    facepalm, weetje laat maar


    OKAY!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dafuq?


    Bad decisions make good stories.

    Huh?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whut?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nothing to do here!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 9:08 ]


    26 - 02 - '16

    Lol, what the fuck is er mis met jou? Verwacht je dat iedereen meteen op je reageer en je instant motivatie geven of zo? Je zult toch echt geduld moeten hebben hoor. Wees blij dat mensen al willen reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.