• :9~:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 0:05 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Rowboats schreef:
    (...)

    Why? D:

    Mijn jongste broer was net thuis gekomen van zijn stage/werk en hij was onderweg naar huis gevallen. Het ene glas van zijn bril was in zijn oog gekomen. Nu is hij naar de eerste hulp van het ziekenhuis met m'n vader. Ik was daarnet echt bang dat er iets ernstigs is met z'n oog. Bepaald rustig kon ik niet worden, maar nu gaat het beter. Straks maar horen wat er aan de hand is als ze thuis zijn. Ik weet in ieder geval dat hij niet dood gaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Mijn jongste broer was net thuis gekomen van zijn stage/werk en hij was onderweg naar huis gevallen. Het ene glas van zijn bril was in zijn oog gekomen. Nu is hij naar de eerste hulp van het ziekenhuis met m'n vader. Ik was daarnet echt bang dat er iets ernstigs is met z'n oog. Bepaald rustig kon ik niet worden, maar nu gaat het beter. Straks maar horen wat er aan de hand is als ze thuis zijn. Ik weet in ieder geval dat hij niet dood gaat.


    Ohmygod!

    Ik hoop echt heel erg voor jou en hem dat alles goed komt! Ik hoop echt zo dat dat glas zijn oog niet heeft beschadigt!

    Een neef van mijn nicht aan haar vaders kant heeft eens een plastic kogel in zijn oog gehad, ik weet het, dat is niet zoals glas, maar het was voor die familie ook zenuwslopend om te wachten en hopen dat hij niet blind zou worden.

    Gaat alles wel beter, nu?


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Ohmygod!

    Ik hoop echt heel erg voor jou en hem dat alles goed komt! Ik hoop echt zo dat dat glas zijn oog niet heeft beschadigt!

    Een neef van mijn nicht aan haar vaders kant heeft eens een plastic kogel in zijn oog gehad, ik weet het, dat is niet zoals glas, maar het was voor die familie ook zenuwslopend om te wachten en hopen dat hij niet blind zou worden.

    Gaat alles wel beter, nu?

    Er is gebleken dat er een kras in zijn oogwit zit, hij loopt nu door het huis met een grote witte pleister op z'n oog.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Er is gebleken dat er een kras in zijn oogwit zit, hij loopt nu door het huis met een grote witte pleister op z'n oog.


    Is er kans op blijvende schade, of komt het goed?


    help

    Heel gesprek op Facebook tussen mensen van boogschieten, en dat allemaal bij mij status. :P
    Ik ben blij dat m'n vrienden me aan het lachen maken. :)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rowboats schreef:
    (...)

    Is er kans op blijvende schade, of komt het goed?

    Zijn oog heeft rust nodig, hij mag niet achter de computer. Maar het komt vast goed als hij veel rust neemt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb vandaag voor 20 euro aan make-up gekocht.
    Shoot me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moffat schreef:
    Ik heb vandaag voor 20 euro aan make-up gekocht.
    Shoot me.
    Zat er blauwe nagellak bij?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moffat schreef:
    Ik heb vandaag voor 20 euro aan make-up gekocht.
    Shoot me.


    Bang.


    help

    Maron schreef:
    (...)Zat er blauwe nagellak bij?


    FUCK JA 2 KEER OKEE :')
    en een paarse :'3
    en uuughh... Echt serieus :')
    Ik heb gewoon bijna de hele nieuwe collectie gekocht :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rowboats schreef:
    (...)

    Bang.


    (no_chears)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moffat schreef:
    (...)

    FUCK JA 2 KEER OKEE :')
    en een paarse :'3
    en uuughh... Echt serieus :')
    Ik heb gewoon bijna de hele nieuwe collectie gekocht :')
    En aan hoeveel tinten blauw zit je al?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maron schreef:
    (...)En aan hoeveel tinten blauw zit je al?


    15 (bloos)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moffat schreef:
    (...)

    15 (bloos)
    Nog 35!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maron schreef:
    (...)Nog 35!


    Nee. Ik ga even afkicken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.