• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.
    -Geesten zijn tot alles in staat, maar kunnen niemand aanraken. Via illusies of dromen is dit wel mogelijk, maar het blijft een illusie of een droom en is dus niet echt.


    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Voorkeur tegenspeler (Voor de jongens een geest en zo andersom)
    Extra:


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik.
    ~ Liam James Payne. Brookie

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)

    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xClove
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    UPHUPHU. NIEMAND PIKT KAYLEIGH IN. Gemeen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xAmore schreef:
    Animalia. ^^

    Hoe ik dat weet? Ik controleerde haar schrijfstijl. ;p


    Mijn schrijfstijl???? Mensen ik ben iemand die niet altijd alles goed volgt dus HUH?????


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Ik controleer altijd de schrijfstijl van iemand die ik nog niet ken, dan weet ik wat ik kan verwachten. Als jij Zayn wilt invullen kan ik de geesten koppelen en kunnen we beginnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Zayn Jawaad Malik

    Leeftijd: 19 jaar

    Karakter: Zayn is heel ijdel, zijn uiterlijk is super belangrijk voor hem en heeft dus veel tijd nodig om zijn uiterlijk te verzorgen. Zayn is heel sociaal en totaal niet verlegen. Hij is dus niet bang om op iemand af te stappen. Zayn voelt zich als een grote broer voor de andere jongens, dus hij zal ze altijd proberen te beschermen. Zayn kan soms een luie dag hebben en dan moet je van hem niet verwachten dat hij iets zal doen. Iedereen noemt Zayn een bradford badboy, maar eigenlijk is hij zeer gevoelig. Dit maakt hem kwetsbaar.

    Uiterlijk: http://www.google.be/imgres?start=127&um=1&hl=nl&client=firefox-a&hs=gb5&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:nl:official&channel=np&biw=1280&bih=661&tbm=isch&tbnid=VsNAsgm9k7mNdM:&imgrefurl=http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/zayn-malik-interview-on-perrie-twitter-1357529&docid=Ze10XMvUpM9_qM&imgurl=http://i4.mirror.co.uk/incoming/article1309876.ece/ALTERNATES/s615/CS28186017Zayn%252BMalik%252Bof%252Bthe.jpg&w=615&h=409&ei=S-HnUIXCLrKM0wWH8oDwAw&zoom=1&iact=hc&vpx=119&vpy=347&dur=2669&hovh=183&hovw=275&tx=135&ty=124&sig=118275870790241240201&page=5&tbnh=139&tbnw=209&ndsp=38&ved=1t:429,r:43,s:100,i:133

    Tegenspeler: al gelijk!

    Extra: Zayn komt het best overeen met Liam. En zayn kan heel goed meisjes verleiden ;)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 9:13 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Btw, is mijn schrijfstijl goed?????


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Ik zal als ik jou was het wat langer maken en een paar foto's erbij zetten. En ik heb het liever als mensen Zain bij zijn echte naam schrijven, maar ik ben hier niet de baas. Negeer mij maar ;p


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    UPHUPHU. NIEMAND PIKT KAYLEIGH IN. Gemeen.


    Schat, jij had *kijkt even snel* Kaylee. Gehehe. Ik heb simpelweg van ee - eigh gemaakt ^^


    Do what people say you can't.

    Ghehe. Ookgoed ;p.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn hoeft niet bij zijn echte naam genoemd te worden, want zelf schrijft hij het ook liever met een 'y'. Ik vind wel dat het iets uitgebreider mag, minstens het uiterlijk beschreven wordt of een foto wordt geplaatst en die smiley's worden weggehaald... Ik zal zo meteen alles opdelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nee, ik bedoelde dat ik Zain zelf liever met een "i" spel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh! ^^ Ja, dat kan. Als mensen dat fijner vinden moeten ze het vooral doen, maar ik heb er geen probleem mee. ;p Je had wel gelijk over de informatie, daartoe.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb alles opgedeeld, als je er niet tevreden mee bent mag je het eerlijk zeggen en zal ik kijken wat ik kan doen. Ik heb naar iedereens mening geluisterd!

    Niall&Dennis.
    Zayn&Kayleigh.
    Harry&Mayari.
    Liam&Alix.
    Louis&Jayden.

    Dit is puur gebaseerd op iedereens mening, niet mijn keuze. Zoals ik al zei, als je dit niet wilt kun je het aangeven, desnoods in pb. ;p Dit zal ook in de beginpost komen te staan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    It's fine with me. :p


    Take me to wonderland

    Vind ik goed (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Okay, ik vind het goed (:


    Do what people say you can't.