• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.
    -Geesten zijn tot alles in staat, maar kunnen niemand aanraken. Via illusies of dromen is dit wel mogelijk, maar het blijft een illusie of een droom en is dus niet echt.


    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Voorkeur tegenspeler (Voor de jongens een geest en zo andersom)
    Extra:


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik.
    ~ Liam James Payne. Brookie

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)

    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xClove
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Kayleigh Rowena Kowed.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Kayleigh is een lieve en vrolijke meid. Ze zal altijd proberen om aardig te blijven doen. Ookal heeft ze een vreselijke hekel aan diegene. Maar de andere keer houdt ze het echt niet vol. Dan zegt ze het ook recht in diegene's gezicht. De kans is dan ook groot dat ze nog even chagrijnig is. Kayleigh heeft ook een hele drukke kant. Dan is ze gek en kan ze wel 10000 rondjes rond een voetbalveld rennen. Maar verder kan Kayleigh een redelijk moederfiguur, behulpzaam en open voor anderen zijn. Maar vaak is haar lieve kant een soort van masker. Dat haar voor houdt van een heel onaardig persoon. Ze kan ook makkelijk in een bitch veranderen.
    Uiterlijk:


    Voorkeur tegenspeler (Voor de jongens een geest en zo andersom) Maakt niet uit.
    Extra: nope.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:50 ]


    Do what people say you can't.

    Naam: Dennis James Daniels
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Dennis komt uit een hele rijke familie, eentje van "oud geld", dus van adel. Hij draagt de titel Baron, geërfd van zijn vader. Tegenwoordig bezitten veel mensen binnen de adelstand alleen nog grote huizen en is er veel van het geld op, alleen binnen de familie Daniels is dat anders, daar is dus nog wel geld. Genoeg. Dennis is adellijk opgevoed, met goede manieren. Hij weet dus hoe je een meisje behoort te behandelen. Op school was hij dan ook altijd die lieve jongen die geen verkeerd woord over iemand zei en waarbij je altijd terecht kon. Dit was geen masker voor hem, zo was hij echt. Hierdoor had hij ook heel veel vriendinnen en ging hij eigenlijk vooral met het andere geslacht om, op vriendschappelijke manier. Tot hij er achter kwam een paar maanden na zijn 15de verjaardag dat hij helemaal niet op meisjes viel, zoals hij altijd had gedacht en wat er ook van hem verwacht werd. De jongens, vooral die uit het sportteam, waren veel interessanter om te bekijken. Vanaf die tijd is hij totaal veranderd, op school werd hij plotseling de meisjesverslinder, de jongen met het hoogste woord, iemand die alles naar zijn zin wilde hebben. Niks meer etiquette, het was of op Dennis manier, of je kon oprotten. Iedereen was verbaasd, maar durfde er niet zoveel in te brengen, want hij was plots altijd omringd door grote brede jongens -uit het sportteam-. Hij is dus hard geworden, toont haast geen emoties meer, krijgt altijd alles wat hij wilt en is bij de dames allercharmantst om daarna na een onenightstand ze heel hard te dumpen. Maar diep van binnen schuilt nog altijd die lieve jongen, die worstelt met zijn geaardheid. Maar daarvoor moet je diep bij hem naar binnen komen, want zelf is hij 'vergeten' dat hij zo was en kan zijn.
    Uiterlijk:



    Dennis heeft diepe blauwe ogen, is met 1.72 cm erg klein en ook is hij niet heel breed, waardoor hij niet een hele intimiderende
    Voorkeur tegenspeler: Maakt me niet uit, maar ik zag net dat Niall gay is dus ik ga voor Niall, 'cause I love Niall =)
    Extra: Dennis is dus gay, maar dit werd niet geaccepteerd binnen zijn familie.
    Tijdens een avondje stappen met zijn 'vrienden' belandde hij in een gevecht omdat hij stond te zoenen met de vriendin van een onbekende jongen. Later is hij aan zijn verwondingen en de hoeveelheid alcohol in zijn bloed gestorven. Hij vind niet dat het zijn tijd was om te sterven, dus is hij teruggekomen als geest.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:15 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jayden is smexy. :3


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    Jayden is smexy. :3


    Zal ik je dan ook maar meteen vertellen dat hij in het echt Nederlands en ook nog eens homo is? ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Omfg, meen je niet? D:
    Ik kom naar Nederland!!!


    Take me to wonderland

    Dinaggo -> DeGeneres


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alles is aangepast. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Heb echt zin om hiermee te beginnen ^.^ Maar ik wacht geduldig ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    2012Hangover schreef:
    Heb echt zin om hiermee te beginnen ^.^ Maar ik wacht geduldig ;')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan moet eerst iedereen zijn of haar rol in hebben gevuld en ik heb nog een Zayn nodig. ;p Trouwens, de geesten moeten nog bij een jongen worden ingedeeld. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Dan moet eerst iedereen zijn of haar rol in hebben gevuld en ik heb nog een Zayn nodig. ;p Trouwens, de geesten moeten nog bij een jongen worden ingedeeld. ^^


    Jep das waar ;') Hmm even denken of ik nog iemand weet die maybe Zayn wilt spelen...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ik wil Zayn wel, doen. maar dan heb ik twee mensen uit de band? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Eenentwintig.
    Karakter: Louis is altijd een erg vrolijke en aanwezige jongen, niemand zal hem ooit over het hoofd zien als hij ergens is, daar zorgt hij zelf wel voor. Ook probeert Louis altijd iedereen aan het lachen te krijgen, hij houd er niet van als mensen verdrietig zijn, dus probeert hij ze dan opnieuw vrolijk te krijgen, meestal lukt hem dat ook nog. Louis is niet iemand die snel serieus is, maar als het nodig is, dan kan hij het wel.
    Uiterlijk:


    Voorkeur tegenspeler: Maakt niet uit.
    Extra: Louis is biseksueel, maar durft er nog niet zo heel goed voor uit te komen, bang voor negatieve reacties.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 16:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Styles schreef:
    ik wil Zayn wel, doen. maar dan heb ik twee mensen uit de band? ]


    Van mij mag het, maar ik weet niet of jijzelf het dan nog wel zo leuk vind... Ik wil namelijk niet dat je -je gaat irriteren eraan. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik zayn nemen???


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair