• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.
    -Geesten zijn tot alles in staat, maar kunnen niemand aanraken. Via illusies of dromen is dit wel mogelijk, maar het blijft een illusie of een droom en is dus niet echt.


    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Voorkeur tegenspeler (Voor de jongens een geest en zo andersom)
    Extra:


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik.
    ~ Liam James Payne. Brookie

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)

    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xClove
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: Negentien
    Karakter: Liam is een rustige jongen. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden. Hij denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Hij zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen. Vroeger is hij best vaak gepest geweest, daarom is het ook zo'n lieve jongen die zelf nooit iemand kwaad zou doen. Liam heeft 4 beste vrienden, die hem altijd steunen en waar hij altijd terecht kan, en andersom ook. Vroeger was Liam eerder op zijn school een van de stoerste, aangezien hij het nu ingezien heeft dat hij mensen wilt helpen, is ie nu anders. Nu is hij een heel lief en rustig type, en is hij heel zachtaardig. Hij durft wel nog vanalles, zo zingt hij gewoon op straat een liedje als mensen dat vragen. Liam is best slim en kan redelijk goed piano en gitaar spelen.
    Uiterlijk:


    Voorkeur tegenspeler: Vrouwelijke geest
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 3:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik vrouwelijke geest nr2 ? ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mag ik een vrouwelijke geest? c:


    Do what people say you can't.

    Naam: Mayari Rae Ellison
    Leeftijd: 17
    Karakter: Maya is iemand die haar slachtoffer om de vinger probeert te winden. Ze doet zo charmerend mogelijk, om vervolgens de persoon alleen maar tegen te werken bij versiertrucs. Ze combineert pijn en liefde als het ware. Eerst lijkt ze dan heel geintresseerd, gecharmeerd en dat soort dingen, maar als de ander dan initiatief begint te tonen laat ze van niks merken. Ze vindt het fijn om mensen emotionele pijn te laten lijden. Als het niet over een slachtoffer gaat kan ze erg aardig zijn, maar zodra ze merkt dat ze de persoon niet mag kwelt ze die met illusies. Maar dan wel met illusies die emotionele pijn veroorzaken.
    Uiterlijk:




    Barbara Palvin.
    Voorkeur tegenspeler: Harry Edward Styles (ook ik ben voorspelbaar ;p)
    Extra: (nog) niet

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 10:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Dat mag allebei. x'D Ik wil wel mensen die blijven reageren, want in deze rpg kan ik het niet riskeren dat dadelijk iemand zich uitschrijft. Dan hangt er altijd iemand vast...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Dat mag allebei. x'D Ik wil wel mensen die blijven reageren, want in deze rpg kan ik het niet riskeren dat dadelijk iemand zich uitschrijft. Dan hangt er altijd iemand vast...)


    [Hoe dood een rpg ook is, ik blijf meestal wel doorreageren. Als ik dat niet doe moet je me gewoon gb'en ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    [Hoe dood een rpg ook is, ik blijf meestal wel doorreageren. Als ik dat niet doe moet je me gewoon gb'en ^^]


    Do what people say you can't.

    Why the fuck gebruikte ik daar haakjes?! In ieder geval, oké. ;p Ik gb meestal toch iedereen als een rpg dodo gaat... Maar goed, ik ga voor mezelf een mannelijke geest reserveren, want anders komen die nooit vol...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam:
    Alix Danessa Lacey
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    Alix is een meisje dat doet dat ze zelf wil, en personen die haar zeggen dat ze het anders moet doen negeert ze volledig. Alleen als het om leven of dood gaat luistert ze naar je. Verder heeft Alix een groot doorzettingsvermogen. Alix is bijna nooit gemeen tegen iemand anders, maar aardig ook niet. Ze reageert gewoon normaal. Ze is natuurlijk wel gemeen als je haar belachelijk maakt, haar vernederd etc. Ook is ze wel aardig tegen je als Alix je vertrouwt, of weet dat je ook echt aardig bent en niet doet alsof.
    Uiterlijk:


    Voorkeur tegenspeler:
    Louis William Tomlinson of Liam James Payne
    Extra:-


    That is a perfect copy of reality.

    Liam is zowaar voor een keer bezet. Dat was snel. x'D


    Take me to wonderland

    Sinds ik Liam speelde in één RPG, wilt ik hem het liefste in veel RPG's spelen ^-^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nu je het zegt... ^^ Ik zat ook al zo: What did you say?!
    Ik ga mijn homovriendje eens maken... ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam:Harry Edward Styles
    Leeftijd: Achttien. 01|02|1994
    Karakter: Harry is in het eerste opzicht een enorm vrolijke en spontane jongen. Als hij bij zijn vriendin is dan toch. Harry is redelijk onzeker en kan niet goed tegen kritiek. Dat trek hij zich veelte erg aan namelijk. Hij staat er bekend om dat hij een enorme flirt is en niets is minder waar. en het feit dat Harry biseksueel is, maakt de keuze uit mensen nog veel groter.
    Uiterlijk:



    Voorkeur tegenspeler: Maakt niet uit.
    Extra: harry is Biseksueel.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 11:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Jayden "Jay" Ashton Henderson.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Jay is in principe een aardige jongen die altijd in is voor een feestje. Hij staat altijd voor iemand klaar om de stomste dingen, maar als Jay je zat is heb je een probleem... Hij houdt van spelletjes spelen en als iemand zijn spelletje niet meer volgens zijn regels speelt is hij kwaad, heel kwaad. Hij zal er dan alles aan doen om je te vernederen, pijnigen en pesten totdat je hem smeekt om te stoppen. Jay is geen lieverdje, maar zo doet hij zich wel graag voor. Speel zijn spelletjes mee en je hebt hem voor je gewonnen, simpel.
    Uiterlijk:
    Jayden heeft bruinzwart haar, felgroene ogen en is niet erg groot, 1 meter 74 om precies te zijn. Verder is hij vrij gespierd, maar toch tenger voor een jongeman. De meeste kleding is hem te breed, vooral rondom de taille.



    Voorkeur tegenspeler: Iemand die net zoals Jay op jongens valt, lijkt me. x'D
    Extra: Jayden is vermoord omdat hij gay was. Hij werd doodgeslagen op straat. Sindsdien heeft hij een hekel aan mensen die homo als scheldwoord gebruiken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Why the fuck gebruikte ik daar haakjes?! In ieder geval, oké. ;p Ik gb meestal toch iedereen als een rpg dodo gaat... Maar goed, ik ga voor mezelf een mannelijke geest reserveren, want anders komen die nooit vol...


    DODO ^-^!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."