• Beste users,

    We weten dat er vele ergernissen zijn rond dat de actieve topics soms vol staat met ‘Story gezocht’-topics. Eerder hebben wij al laten weten dat je zulke personen gewoon mag melden.
    Maar om het duidelijker te maken hebben we er een concrete regel rond gemaakt:

    Indien een user in meer dan 5 topics op een tijdspanne van 8 uur een verhaal promoot, kan die een waarschuwing krijgen voor bumpen. Het kan gaan om hetzelfde verhaal, maar kunnen ook meerdere of verschillende verhalen gaan.

    Dus voortaan als je zoiets ziet, kan je het meteen melden. Vermeldt ook zeker de user die dit doet.
    Als er topics zijn die meer dan een half jaar oud zijn, mag je die ook vermelden. Dan sluiten we deze.
    De persoon in kwestie zal dan aangesproken worden door een moderator.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ophangen aan hun tenen en laten smeken voor genade, dat zouden ze moeten doen. Ik word er helemaal gestoord van. Waarschijnlijk gaan mensen nu in vier topics spammen, om de waarschuwing te ontlopen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah, dat is fijn. Ik heb op zich niets tegen een paar van die topics, maar het is wel vervelend als de hele actieve topics ermee volstaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, geweldig! Dan hoop ik dat dat irritante gebump eindelijk gedaan is.

    Barnabas schreef:
    Ophangen aan hun tenen en laten smeken voor genade, dat zouden ze moeten doen. Ik word er helemaal gestoord van. Waarschijnlijk gaan mensen nu in vier topics spammen, om de waarschuwing te ontlopen. (cat)

    Dat is toch al beter dan 15 topics vol? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm, alles leuk en aardig. Maar aan de overvloed van RPG topics - vaak nog allemaal dezelfde verhaallijn - gaat zeker niks gedaan worden?
    Anyways, geen slechte regel.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 14:44 ]


    To infinity and beyond •

    Fijn! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kan er anders niet gewoon een centraal topic aangemaakt worden? waar mensen hun stories in mogen dumpen?


    Miep

    Barnabas schreef:
    Waarschijnlijk gaan mensen nu in vier topics spammen, om de waarschuwing te ontlopen. (cat)


    -

    Madonna schreef:
    Fijn! (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ludacris schreef:
    Hmm, alles leuk en aardig. Maar aan de overvloed van RPG topics - vaak nog allemaal dezelfde verhaallijn - gaat zeker niks gedaan worden?
    Anyways, geen slechte regel.


    Tell me about it, stud.

    Oké, dit klinkt raar, maar da ge ik effe mn eigen topic melden... Twee jaar oud en mensen reageren nog (en lijken soms niet eens de beginpost te lezen)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Welch schreef:
    Oh, geweldig! Dan hoop ik dat dat irritante gebump eindelijk gedaan is.


    •*• Lululu •*•

    Eindelijk.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk! Nu de RPG's nog en ik ben tevreden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Westcoast schreef:
    Hmm, alles leuk en aardig. Maar aan de overvloed van RPG topics - vaak nog allemaal dezelfde verhaallijn - gaat zeker niks gedaan worden?
    Anyways, geen slechte regel.


    26 - 02 - '16