• Ja, daar gaat hij weer? Waarom zit altijd alles mij tegen? Waarom kan het niet gewoon die ene keer mee zitten? Ik heb het over het concert in Ahoy. Ik ben al bijna 4 jaar Tokio Hotel fan, iedere keer mocht ik niet naar hun concerten. 'Anouk je bent te jong.' Was steeds het kut smoesje! Vorig jaar, 14 juni. Ik mocht! Maar er kon niemand mee, dus werd het me weer verboden. En nu, 23 februari. Ik zou mijn ticket voor mijn verjaardag krijgen en zou samen met een vriendin gaan. Maar die smst net.

    Sorry, maar ik kan niet mee naar th, ik moest kieze tusse lamb of god en th. Sorry, sorry x.


    En daar komt ze nu mee? Morgne begint de kaart verkoop! Mijn pa zegt net dat ik dus weer niet mag, ik mag gewoon niet alleen! En met iemand van internet mag ook niet... Dus daar gaat mijn droom voor de zoveelste keer, ik wil ze zo graag een keer live zien.


    Edit:
    Ik mag 2 kaarten bestellen en heb dan de tijd tot februari om iemand te vinden.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 8:59 ]


    -

    Kan je dat gewoon niet verzwijgen? Alleen gaan maar zeggen dat je met iemand anders meegaat.

    Ja, mijn pa wil dus wel samen rijden dus daar komt hij toch wel achter..


    -

    Ik zou best met jou willen gaan,maar ik zie dat je niemand mag van internet?mss kan je gaan met nicht,neef ofzue?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Als je met iemand van internet wil gaan, zeg je toch gewoon dat het iemand is die je in het echt ook kent ofzo? ö of probeer hen duidelijk te maken dat je dit echt wil en dan ze je zoiets moeten gunnen.


    None but ourselves can free our minds.

    Koop eerst (stiekem) die kaarten. Dan heb je nog 4 à 5 maanden om te beslissen met wie je dan gaat.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Is er niet iemand die met je mee wil gaan? of misschien moet je een van je ouders smeken of ze met je mee naar binnen gaan..
    heb ik op 14 juni gedaan, omdat ik zelfs al was ik met twee vriendinnen niet alleen naar binnen mocht, nu mag ik het wel omdat we zitplaatsen hebben..


    Je moet worden wie je bent.

    Rush schreef:
    Koop eerst (stiekem) die kaarten. Dan heb je nog 4 à 5 maanden om te beslissen met wie je dan gaat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ahh vet klote voor je. niet dat ze super spectaculair zijn live met het plubliek zelf, maar ik begrijp het goed. ik mag 23 februari wel, maar ik kan niet, mn wintersport gaat wel door. en dat is dan ook net als ze in brussel zijn en in oberhausen hamburg etc.. 't zit mij ook niet mee helaas.


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    Bleeegh. Lamb of god, dan zou ik nog liever voor ToHo kiezen (cat).

    Het is wel jammer dat ze niet meewil, maar ik zou het gewoon blijven proberen. Er zijn vast wel anderen die meewillen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Persoonlijk vind ik het een beetje oneerlijk van die vrendin van jou.
    Is ze al vaker naar Lamb of God geweest? Dan vind ik dat ze je wel op mag offeren voor jou omdat je al zó lang wilt gaan.

    Geloof me ik snap je helemaal, als zoiets bij mij zou gebeuren zou ik echt ronduit flippen xD


    Blub

    Wow oke even een vet dejavu ik zou zweren datik dit topic al eerder had gelezen een paar weken geleden maar aan de datum te zien bestond die toen nog niet..

    Annyway echt zwaar k*t!
    mijn moeder weet nog niet of ik mag en de kaartverkoop begind morgen al ><


    A Noble was Born in Chaos

    woon je ergens dichtbij apeldoorn :O

    Vraag een neef/nicht?


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik ook. Al heb ik ze 13 juli wel gezien, maar ik mag ook niet gaan, 25 februari ='(


    Never run out of reasons to smile...

    wat een vriendin ==' sorry hoor, maar ik neem aan dat zij weet dat jij dit zo graag wilt, en dan gaat ze naar een ander concert, dat vind ik echt genaaid.


    I'd rather go naked than wear fur.