• One Direction, de wereldberoemde band, heeft een verleden. Een geheim dat haast niemand weet, enkel naaste familie en enkele vrienden. One Direction is een band met vijf jongens maar dat is ooit anders geweest, vroeger waren ze met zes. Het waren zes beste vrienden die hielden van feestjes, meisjes etc. Tot er op een avond wat gebeurde dat niemand had zien aankomen, Lucas verdween spoorloos. Sindsdien dragen de vijf andere dit grote geheim met zich mee.
    _________________________________________________________________________________________________________________
    Ik ben dus opzoek naar personages:
    • een knappe styliste: Rose Lively Adams (Mason)
    • Lucas'zus: Jill Angel (ZAYNSWIFEx)
    • vriendinnetje Liam: Katherine Day (Calypso)
    • vriendinnetje Zayn: Desley Naomi Jones (Bumbleblee)
    • vriendinnetje Louis: Marzia Anouk Pendleton (Flanaganish)
    • vriendinnetje Niall: Eireann Piërros (Flanaganish)
    • beste vriendin Niall: Rose Ann Simons (Dreamful) (
    • freaky fan: Sasha Elizabeth Peterson (Bastard)
    • manager: Simon Cowell (ZAYNSWIFEx)
    • een zanger/vijand: Tyler Masons (MazziMaz)
    • een knappe student waar Lucas een crush op heeft: Violet Él Norale (ZAYNSWIFEx)
    • schijnheilige politie: Cecilia Kerr (ZAYNSWIFEx)
    • een jongen met iets dat hem 'anders' maakt (bijv. blind, doof..)
    : Clyde Dave Johnson (Flanaganish)


    bedankt iedereen voor het invullen van de rolletjes!
    XXX

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 22:27 ]

    ik wil wel het vriendinntje van Zayn zijn ? :D x eigenlijk maakt het niet uit,, maar het liefste Zayn :D x

    Naam: Tara Elizabeth Hollyster

    leeftijd: 18 (°28 december 1994)

    karakter: lief, staat altijd klaar voor haar vrienden, soms mysterieus, sportief, heeft heel veel belang aan haar uiterlijk, soms een dramaqueen, dooet nogal graag gek, is soms koppig, is niet beschaamd om dingen te zeggen die mensen nogal kwetsen, vertrouwt niet iedereen en is daarom nogal bot tegen mensen die ze nog maar net kent,

    uiterlijk: middelmatige grootte (1m71[volgens mij is het niet echt middelmatig hihi]), bruin lang haar (stijl haar), bruine ogen met een groene tint, slank, heeft littekens omdat ze werd mishandeld door haar ex-vriendje,

    Extra: is nogal snel aangebrand, heeft een broer, moeilijk verleden, houd van skateboarden, houd van zingen/dansen/acteren, ze komt van Bradford, heeft een tattoo op haar pols (er staat YOLO), een tattoo op haar schouderblad ( staat 'be yourself' ), en eentje langs de zijkant van haar lichaam ter hoogte van haar borsten ( een dromenvanger), heeft haar beste vriendin verloren,

    me op de hoogte houden? ja natuurlijk ;) x

    ps: jij ook fijne feestdagen :D x

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 17:14 ]

    Liam's vriendin:
    Naam: Blue Luna Roselynn Sapphire (Roepnaam Rose) of mijn eigen naam Noek (achternaam dan ook Sapphire)
    Leeftijd: 17
    karakter: Sportief, vrolijk, forever hyper en grappig. Ze is heel onhandig en stuntelig, ook kan ze echt niet koken. Ze kan soms een beetje verlegen zijn, maar over het algemeen is ze heel spontaan. Ze is koppig en gaat haar eigen gang, je kan haar niet snel raken, doordat ze al aardig wat dingen heeft meegemaakt, maar door mensen van wie ze houd (Liam haar dochter Drew als je een dochter doet.) iets te doen breek je haar echt. Qua dat is ze echt gevoelig. Soms kan ze zich stoer voor doen, terwijl ze eigenlijk liever wilt huilen, maar ze probeert vol te houden voor de anderen en wilt haarzelf niet zwak voordoen.
    uiterlijk: Een grote bos bruine krullen, die soms nogal afro kunnen zijn. Smaragd groene ogen. 1.75 lang en slank, aardig atletisch gebouwt. Getinte huidskleur. Ze heeft een tattoo: I love you till the end op haar pols, die staat voor haar dode moeder, ook haar moeder is namenlijk door de hel van haar opa (haar moeders vader dus) gegaan, ze heeft altijd terecht bij haar gekund, maar ze is een jaar geleden overleden, vandaar de tattoo.
    Voor picca: Klik!
    extra: Ze is gek op sporten en is daar dus ook goed in, ze vind bijna alle sporten leuk, maar omdat ze zo onhandig is is ze niet overal even goed in. Ze is vroeger misbruikt en mishandelt door haar eigen opa en daar heeft ze het af en toe moeilijk mee. (Ik had nog een idee dat ze van haar eigen opa zwanger is geraakt en een nu drie jarige dochter heeft.)
    je op de hoogte houden? Ja, graag!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 23:31 ]


    Reality's overrated.

    Ik wil het vriendinnetje van Louis wel invullen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil vriendinnetje van Niall zijn :). Wat moet ik daarvoor invullen?

    ooh mag ik anders Louis' vriendin zijn, spijtig dat Harry er niet bij staat maar ja, dan kan ik super gek zijn, niet dat ik dat niet al ben XD

    ik wil wel een personage zijn.. maakt niet uit wat x'D

    Naam; Klaske Bajema
    leeftijd; 19
    hobby's; Voetballen, ouwehoeren met haar 3 oudere zussen en 1 zusje
    uiterlijk; vol slank. maar 1.60m lang, rood/donkerblond (oranje) haar wat dik en vol met slagen zit, grijs/blauwe ogen
    karakter; altijd vrolijk, koppig, sportief, wil iedereen goed laten voelen, mag ik je niet, dan mag ik je niet, trekt zich niets aan van andere hun meningen over vrienden/mensen
    Extra; rasechte Fries, altijd in voor een grapje, heeft een tattoo voor haar vader (staat heit in, fries voor vader) want hij is in 2006 gestorven
    Op de hoogte houden?; Als je tijd hebt ervoor, graag (:

    euh.. als je meer moet weten,, meld het maar ^^

    Groetjes (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:09 ]


    Enjoy life, Live in the future, not the past

    Ik wil vriendinnetje van Louis wel invullen, anders Niall's vriendinnetje wel? Of Lucas' zus, als Louis'/Niall's vriendinnetje allebei niet kan.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Beste vriendin van NIALL ?? xx PLEASE PLEASE PLEASE xxx


    #I'mDirectioner

    Ik wil wel de knappe styliste zijn (lol)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:07 ]


    Let's always be stupid! Forever! :3

    ik wil de styliste wel zijn, maar wat moet ik er voor invulle?xx

    Kies maar waarvoor je me nodig hebt c;


    Everyday I'm fangirling!

    excuses, ik was het lijstje vergeten erbij te zetten en mijn internet viel uit ^^

    Naam: Emilia Allyn Rosefield
    Leeftijd: 19. ( Verjaardag; 10 december)
    karakter: Als je haar voor het eerst ontmoet komt ze best wel verlegen over, maar in de tijd dat je met haar omgaat wordt ze wat comfortabeler. Als ze gekritiseerd word houd ze zich sterk, maar ze kan er niet goed tegen. Ze is vrolijk.
    uiterlijk: KLIK! (erica mohn)
    extra: Ze houdt van dansen. Ze heeft een zusje van 10 genaamd Chloe. Op haar linker pols staat een klein hartje getatoeëerd. Haar moeder is overleden aan een auto ongeluk. Ze heeft geen goede band met haar vader.
    Alsjeblieft op de hoogde houden!

    Vriendin Niall dus (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 1:56 ]

    Rol:Vriendin van Niall.
    Naam: Katie Lara Fox.
    Leeftijd: 18.
    Hobby's: Zingen, dansen, goed doen. en Lol maken.
    Uiterlijk: Katie
    Karakter: Heel verlegen, als ze je kent zeg ze wat ze vind. ze is heel sportief. Ze is heel lief, maar is soms wel eeen bitch. En ze trek zich heel erg snel aan wat vinden van haar vinden.
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar rug, het is een vlinder. Ze heeft geen familie leden.

    ik hoop dat het een beetje goed is:$ xx

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 11:07 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3