• Ja, ik zoek leuke story's. Ik vereel me nogal, dus ik dacht; Waarom geen verhalen lezen?
    Wat ik het leukst vind om te lezen;

    - 1D story's (liefst bromance)
    - Harry Potter story's (Liefst Draco Malfoy)

    Zelf heb ik ook nog een verhaal, ik zou het erg waarderen als jullie even een kijkje willen nemen. (:

    Dark Love || Draco Malfoy o.a[/face]



    'You can't hang out with my worst enemy.'

    'But I love him.'


    - Geschreven in het Nederlands
    - Gesproken in het Nederlands
    - Abo, ik waarschuw niet
    - De groene knop is heilig (;


    'She walks on starlight.'

    Wanneer papier sneetjes mes steken worden
    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden

    Het is een onbekende personen verhaal
    Kan 16+ in voorkomen maar voorlopig nog niet =)

    Myrra jonge vrouw die leeft in een middeleeuwse vestingstad, deze stad word echter geterroriseerd door dieven moordenaars en meer van dit soort onkruid.
    Haar broer zit in een ondergrondse beweging die de strijd aangaat met dit onkruid, echter word zij mee gezogen in de problemen die ontstaan. Ze besluit dat het nu beter is om te vechten dan te blijven wachten tot ze aan haar deur komen. Natuurlijk is het ongehoord dat een vrouw zich mengt in deze situaties.

    Ik probeer iedere dag een stukje te posten.
    het is nederlands gesproken en geschreven


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Private Love | Elourry.

    "Cause this love is only getting stronger, so I don’t wanna wait any longer."


    They don’t know about the things we do, they don’t know about the I love you’s.
    But I bet you if they only knew, they will just be jealous of us.
    They don’t know about the up all night’s, they don’t know I've waited all my life.
    Just to find a love that feels this right.


    © MalikMore and Meliourry.
    February 2013.
    Soundtrack.
    Dit verhaal is geen werkelijkheid,
    het is geheel gebasseerd op onze eigen fantasie!


    stay safe because I like being alive at the same time as you