• Heee,
    Vinden jullie dit een leuk idee voor een story?
    xxx

    Het gaat over een meisje, ze woont in Nederland en is model. Ze is niet heel beroemd en doet ook bijna geen shoots of modeshows. Ze heeft een vriendje. Op een dag wordt haar moeder gebeld. Ze mag in een Victoria's Secret show lopen! Natuurlijk wil ze dat! Ze verhuisd, samen met haar vriendje, maar New York. Ze oefend daar veel en neemt ook een reclame spotje op voor Victoria's Secret. Dan is de grote dag, de fashionshow! Justin Bieber treed daar op en natuurlijk ontmoeten ze elkaar. Justin ziet haar wel zitten, ze wisselen nummers uit.

    Het is een leuk idee, maar eerlijk gezegd niet heel origineel. Ik bedoel... wordt het niet saai zonder enige vorm van drama? Het is allemaal vrij vaag dat het meisje een show mag lopen, naar NY verhuist, reclamespotjes mag maken en dan ook nog eens Justin ontmoet... Een beetje teveel van het goeie, niet?
    EDIT: In Victoria's Secret lopen bedenkelijk geen modellen met geen tot weinig ervaring, dus dat is een klein beetje onlogisch.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 22:38 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zou het niet lezen omdat ik ten eerste geen fan ben van Justin en ten tweede is het niet origineel. Ik weet dat het tegenwoordig moeilijk is om een origineel idee te hebben, maar toch. Ook is het raar dat iemand die amper shoots doet, plots een Victoria's Secret model wordt, dat is heel onlogisch..


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.