• In mijn inbox staat ineens een leuk groen pijltje voor de titel van een berichtje en
    toen ik mijn muis erboven hield stond er "je hebt gereageerd op dit bericht".
    Sinds wanneer is dat eigenlijk? ;p Sinds net?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie het niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik zie het niet?



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie ook niets D:
    Maar er staat een klein foutje in de titel (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb geen idee van wanneer dat is, aangezien ik het er niet bij heb staan.


    comfort in c h a o s

    Ik heb het ook (: als je meerdere keren reageert op een bericht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb het ook (: als je meerdere keren reageert op een bericht.


    Bijv. twee keer op 'één bericht antwoorden? Want dat heb ik niet gedaan D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Bijv. twee keer op 'één bericht antwoorden? Want dat heb ik niet gedaan D:


    Nee, dat je een soort gesprekje hebt gehad. Bijvoorbeeld dat jij een bericht hebt gestuurd naar een user, die stuurt terug en daarop stuur jij weer terug.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het ook als ik één keer antwoord op een bericht. (+ ik zal je titel aanpassen)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Geen idee, het is me nog nooit opgevallen.


    Bad decisions make good stories.

    Hmmm, misschien heb ik het niet omdat ik, sinds het er is, nog niks heb gestuurd ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik heb het ook (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zag het net staan in mijn eigen inbox toen ik een antwoord op iets gaf :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Coockies schreef:
    Ja ik heb het ook (:


    Chaos is a ladder.

    Dat is sinds gisteren zo. En je kan nu ook heel het gesprek volgen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:37 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Dat is sinds gisteren zo. En je kan nu ook heel het gesprek volgen.


    Dat ie standaard bericht waar je op reageert erin plaatst bedoel je?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.