• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Charlotte Smith
    Met mijn oh zo blije hoofd loop ik richting het vliegtuig, een reis naar Ibiza met mensen die ik niet ken, top! Ik kijk naar mijn kleding, gemakkelijk maar niet te koud. Ik loop de 1e klas binnen en laat mezelf neer ploffen in een 4 zits gedeelte. Afwachtend kijk ik om me heen, niemand die er nog is op mij en een stewardess na. Ik pak mijn iphone en klik twitter aan. @Rosaaaa: On my way to Ibiza! vervolgens zet ik mijn iphone uit en flikker deze in mijn tas. Nog niemand te zien.

    [god hopelijk is die goed, ben hier zo slecht in]
    [mijn topics]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 15:35 ]

    [mijn topics]


    :dp

    (mijn topics)

    Jenna Laponder
    Great! Vandaag gaat het gebeuren :D Ik ga op vakantie met nog 7 andere mensen... Over één jongen heb ik al wel wat verhalen gehoord binnen mijn vriendinnen groep. Hij schijnt een hele erge player te zijn.
    Met een zucht chck ik mijn koffer nog één keer na en ik loop op mijn hakjes naar het vliegtuig. Ik stap de 1e klas binnen en ik zie al een meisje zitten. Aangezien deze klas voor onze trip is afgehuurd zal ze vast ook mee gaan naar Ibiza.
    Ik loop naar haar toe en ik ga naast haar zitten
    . "Hallo, ik ben Jenna! Heb je zin in Ibiza? Ik wel!" Zeg ik tegen haar.


    :dp

    Bieberen schreef:
    Rosa Charlotte Smith
    Met mijn oh zo blije hoofd loop ik richting het vliegtuig, een reis naar Ibiza met mensen die ik niet ken, top! Ik kijk naar mijn kleding, gemakkelijk maar niet te koud. Ik loop de 1e klas binnen en laat mezelf neer ploffen in een 4 zits gedeelte. Afwachtend kijk ik om me heen, niemand die er nog is op mij en een stewardess na. Ik pak mijn iphone en klik twitter aan. @Rosaaaa: On my way to Ibiza! vervolgens zet ik mijn iphone uit en flikker deze in mijn tas. Nog niemand te zien.

    [god hopelijk is die goed, ben hier zo slecht in]
    [mijn topics]


    [ hij is goed hoor :D]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik til mijn rugzak even over mijn schouders en adem even goed in.
    Mijn andere bagage is al opgeladen,maar deze hield ik liever bij me.Ik haalde nog mijn gsm uit en schakelde die uit en stak hem dan weer weg om vervolgens mee aan te schijven in de rij om het vliegtuig binnen te gaan.
    Na zo'n tijdje wachten kon ik eindelijk binnen en zette ik me op de plaats ,die voor bij bestemd was.
    Ik zette me in de stoel die voor mij gelukkig tegen het raam zat en ik haalde mijn Ipod uit en stak vervolgens mijn oortjes in mijn oren.
    De muziek had ik op een normaal volume gezet en ik keek naar buiten.
    Het ging een lange reis worden naar Ibiza.


    (Wie wil naast Alex zitten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Charlotte Smith
    Ik glimlach wanneer er een ander meisje naar binnen komt. Ze ploft naast me neer "Hallo, ik ben Jenna! Heb je zin in Ibiza? Ik wel!" Zegt ze opgewonden. Damn, blij kind dat ze is. Ik grinnik "hey, ik ben Rosa maar zeg maar Roos. Zeker dat ik er zin in heb!" Ik speel wat met mijn haar en kijk naar mijn [url=http://weheartit.com./entry/47119056/via/1direction_viki]schoenen[/url] Opzich klinkt ze best aardig, hopelijk komen er nog wat leuke boys bij. Ze begint volop over zichzelf te praten terwijl ik maar half luister.

    [ik zal veel met links werken naar kleding of dingen etc, is fijn om een beeld te hebben van iets hihi]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 15:46 ]

    Cynthia Phoebe Swann

    Met een zucht klom ik het vliegtuig in. Net toen ik bij de eerste klas aankwam, moest ik weer zo nodig over mijn eigen voeten struikelen. Met een klap viel ik op de grond en vloekte luidkeels. Sissend ging ik ergens zitten, naast iemand. Geen idee wie het was, of er nog iemand was, het boeide me niet. Op dit moment was ik druk aan het lezen in Twilight Breaking Dawn. Mijn ogen gleden over de kleine lettertjes en in mijn hoofd was ik Edward aan het aanmoedigen. Ik hield van fantasie films en boeken, vandaar Twilight. Netzoals ik ook in mijn handtas Harry Potter en The Vampire Diaries had gepropt. Mijn muts schoof een beetje over mijn ogen heen.

    Joe Andrew Shay

    Lachend stapte ik na een meisje het vliegtuig in. Daar liep ik naar de eerste klas en ging op een stoel zitten, ver weg van anderen zodat ik even kon genieten van de rust. Thuis had ik nog een broertje die ADHD had. Niet zo handig, dus. Een blije zucht verliet mijn mond toen ik zag dat mijn telefoon was opgeladen, normaal zou ie leeg zijn. Vrolijk deed ik mijn oordopjes in en begon Break Even van The Script te luisteren. Zacht zong ik mee met mijn verschrikkelijk lelijke stem en sloot mijn ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (chloe wel)

    Chloe jolie eberson

    Dit was dus altijd mijn droom geweest, om naar ibiza te gaan, ook al is het met allemaal mensen die ik niet ken, dat boeit me eigenlijk helemaal niks, ik ga naar ibiza en daar gaat het om, ik ga lekker zonnen om het strand, feesten tot het weer ochtend is, damn ik had er zin in. Ik had me maar een beetje simpel gekleed, ik kwam het vliegtuig in en zette mijn zonnebril op mijn hoofd, ik had mijn favoriete witte allstars, een spijkerbroekje met gaten en een t shirtje die 1 schoude bloot liet, aan en liep vrolijk het vliegtuig in, aangezien er niet meer zo heel veel plek was, ging ik naast een jongen zitten (alex) die muziek aan het luisteren was. Ik tikte even op zijn schouder. 'is deze plek misschien vrij' vroeg ik hem, in de hoop dat hij me had gehoord

    [sorry voor late reactie]


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    Over blij praatte ik met Jenna, terwijl zo'n beetje derest van de groep binnen kwam druppelen. Overigens waren bijna alle plekken bezet op de 2 voor mij en Jenna na. Ik ging staan en draaide me om "WIE IS WIE HIER?!" Schreeuwde ik, in hoop tot een antwoord. Niemand reageerde, nice. Ik zag dat er 2 meiden bij waren gekomen en 2 jongens. Top, de meiden zijn compleet nu nog die 2 andere heren. Een stewardess liep in de ronte en gebaarde dat ik moest gaan zitten. Geïriteerd ging ik mokkend zitten. Al die stewardessen zijn zo chagerijnig altijd. Jenna glimlachte.

    [oh god volgens mij heb ik te vroeg gereageerd ofzo mi gaddo]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:05 ]

    Jenna Laponder
    "Hoi ik ben Rosa , maar zeg maar Roos" Zegt het meisje naast mij.
    "Okay! Hallo Roos! I love your shoes! Ze zijn echt geweldig! Maar toch houd ik iets meer van hakken hihi!"
    Ik zie Joe het vliegtuig inlopen. "OMG dat is hem.." Fluister ik. Dat was dus die jongen waarover mijn vriendinnen het hadden. Maarja mijn vriendinnen kennen echt iedereen! Nu alleen nog die player vinden. Die michael.
    Hmm... Best knap, maar niet echt mijn type. Ik val meer op foute mensen xd. Er zijn nu al zoveel mensen :D Ik zie ook nog een blond meisje binnen lopen... Wauw zij is echt knap! Ze loopt naar een jongen toe en ik zwaai naar haar :D Ik weet niet of ze het zag maar whatever. Er komt nog een meisje binnen, maar ze kijkt een beetje boos dus naar haar ga ik niet zwaaien. Ik zucht eens diep en richt me weer tot Rosa. "Houd jij veel van fashion?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:18 ]


    :dp