• Ik ben vandaag met Mitchell in Rotterdam naar de Hobbit geweest, echt een geweldige film, maar dat is nog niet eens het beste van vandaag. Ja, dat is overtroffen, wat toch wel moeilijk is. Hoewel ik nu toch nog niet weet of ik het wel zo geweldig vind.
    Toen ik thuis kwam, lag er voor mijn zusje namelijk een groot pakje onder de kerstboom, mijn broer heeft voor kerstman gespeeld. Nou, wij openmaken en er zat verdomme gewoon een nieuwe laptop voor ons in! Hij wilde ons een nieuwe boost geven en onze oude laptops zijn ondertussen al zes jaar oud en werken maar half. Echt superlief, maar er staat dus windows acht op. Sommige vinden het geweldig, maar het is prut. Allerlei prut erop. Windows live onmogelijk te installeren, gelukkig heb ik Mitchell haha. Nou, het liefst wil ik terug naar Windows XP.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:19 ]


    Your make-up is terrible

    Awh c:
    Dat is nou leuk om te krijgen!
    Was de Hobbit een leuke film?


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Awh c:
    Dat is nou leuk om te krijgen!
    Was de Hobbit een leuke film?

    GE-WEL-DIG, omg. Ik liep alleen maar te kwijlen. Zelfs LotR kan dit niet overtreffen. :9~
    Van 3D word ook echt gebruik gemaakt, het is echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eluveitie schreef:
    Awh c:
    Dat is nou leuk om te krijgen!
    Was de Hobbit een leuke film?


    De beste van dit jaar. We hebben hem in 3D gekeken en hoewel ik dat normaal vreselijk vind is het bij deze film geweldig.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    GE-WEL-DIG, omg. Ik liep alleen maar te kwijlen :9~


    Oke
    Nu weet ik welke film ik binnenkort maar eens moet gaan kijken c:


    26 - 02 - '16

    Waaauw, echt jaloers! Wil al zo graag naar die film, maar nog steeds niemand weten te overhalen, dus het wordt maar wachten totdat ik hem ergens kan downloaden denk ik. (: Was de film verder beetje leuk? En echt superlief van je broer, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Waaauw, echt jaloers! Wil al zo graag naar die film, maar nog steeds niemand weten te overhalen, dus het wordt maar wachten totdat ik hem ergens kan downloaden denk ik. (: Was de film verder beetje leuk? En echt superlief van je broer, hahaha.


    Je kan 'm gewoon downloaden via piratebay of online kijken op 1channel


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Je kan 'm gewoon downloaden via piratebay of online kijken op 1channel

    Dvdkwaliteit?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Dvdkwaliteit?


    Op 1channel niet, piratebay weet ik niet zeker.


    26 - 02 - '16

    In dat geval moet ik iemand zien over te halen om met mij naar de film te gaan. En super lief van je broer!


    Physics is awesome

    Everdeen schreef:
    (...)
    Dvdkwaliteit?

    Nog niet, omdat The Hobbit nog niet op DVD uit is ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nog niet, omdat The Hobbit nog niet op DVD uit is ;p

    Ja daarom juist, haha. Dat zou me al verbazen als hij nu al op DVD kwaliteit is, heel zelden komt dat maar voor namelijk en het is nou niet dat ik dat van The Hobbit verwacht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaa, die film is geweldig! Wil nog een keer, maar dan in hfr.
    En das lief van je broer. Zelf heb ik ook Windows 8 en vind het soms wel handig, maar vind het nog steeds vervelend dat die start knop weg is lol


    As travars

    Hypocrates schreef:
    Jaa, die film is geweldig! Wil nog een keer, maar dan in hfr.
    En das lief van je broer. Zelf heb ik ook Windows 8 en vind het soms wel handig, maar vind het nog steeds vervelend dat die start knop weg is lol


    Oh, hier kan je een start-button downloaden, heel handig.


    Your make-up is terrible

    Ooh, the Hobbit is inderdaad een geweldig mooie film! Daar wil ik nog wel een keer naartoe! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Still need to watch that.
    Eh ja, windows 8, it's still weird..


    No growth of the heart is ever a waste