• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha :'D Stelletje spammers zijn wij :Y)


    •*• Lululu •*•

    Leuk toch *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mallory schreef:
    Haha :'D Stelletje spammers zijn wij :Y)


    We spammen hier gewoon beiden topics vol :'D nahja, de kleine ligt op bed - nu nog hopen dat hem direct gaat slapen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    We spammen hier gewoon beiden topics vol :'D nahja, de kleine ligt op bed - nu nog hopen dat hem direct gaat slapen XD


    En dan kan jij gaan beoordelen! Whoew :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    En dan kan jij gaan beoordelen! Whoew :'D


    Nope :'D
    Afwas roept en m'n vriend zit ook al, ga je je zo douchen :'D Ik heb nog wel eens de neiging om midden in de nacht onder de douche te springen xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Nope :'D
    Afwas roept en m'n vriend zit ook al, ga je je zo douchen :'D Ik heb nog wel eens de neiging om midden in de nacht onder de douche te springen xD


    Ahahaha wat een gewoonte :'D en daaaarna beoordelen? (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Ik MOET deze zien ;3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:


    Ik MOET deze zien ;3


    Je hebt me aan het huilen geholpen (zip)
    Ik huil dus echt heel rap met zulke dingen, maar ik WIL die ook absoluut zien.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Je hebt me aan het huilen geholpen (zip)
    Ik huil dus echt heel rap met zulke dingen, maar ik WIL die ook absoluut zien.


    Doe gewoon zoals mij, ga hem kijken met je vriendje :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gooood morning :3
    Hobbit was leuk, erg mooi gemaakt. Had van mij wel iets korter gemogen though, het werd wel een beetje langdradig af en toe.
    Toen ik vanochtend uit de douche stapte, naakt vanzelfsprekend, hoorde ik een vreemd geluid, maar ik dacht dat het van beneden kwam. Ik dus gewoon aankleden en alles, zie ik wat voor het badkamerraam staan D: Wij hebben een balkon naast de badkamer, en in de muur tussen die twee zit een raam. ZIT DE GLAZENWASSER DAAR EEN BEETJE NAAR BINNEN TE KIJKEN D: Gedsiederrie, 't is dat ie knap was, maar dat was GEEN goede start van mijn morgen :/


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Gooood morning :3
    Hobbit was leuk, erg mooi gemaakt. Had van mij wel iets korter gemogen though, het werd wel een beetje langdradig af en toe.
    Toen ik vanochtend uit de douche stapte, naakt vanzelfsprekend, hoorde ik een vreemd geluid, maar ik dacht dat het van beneden kwam. Ik dus gewoon aankleden en alles, zie ik wat voor het badkamerraam staan D: Wij hebben een balkon naast de badkamer, en in de muur tussen die twee zit een raam. ZIT DE GLAZENWASSER DAAR EEN BEETJE NAAR BINNEN TE KIJKEN D: Gedsiederrie, 't is dat ie knap was, maar dat was GEEN goede start van mijn morgen :/

    WHUT THE FUCK. Vies mannetje! D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haaidihaai...
    Ik dacht, laat ik effe mee spammen xD

    Ben gisteren naar de laatste Twilight geweest in de cinema. Echt die hele zaal tegelijk over van schrikken en lachen, toen het af leek te wijken van het boek xD
    Maar hij was echt wel goed, al ga ik hem ni kopen ofzo, ben een beetje uit Twilight, maar die laatste moest ik gewoon nog zien...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Audacity schreef:
    Gooood morning :3
    Hobbit was leuk, erg mooi gemaakt. Had van mij wel iets korter gemogen though, het werd wel een beetje langdradig af en toe.
    Toen ik vanochtend uit de douche stapte, naakt vanzelfsprekend, hoorde ik een vreemd geluid, maar ik dacht dat het van beneden kwam. Ik dus gewoon aankleden en alles, zie ik wat voor het badkamerraam staan D: Wij hebben een balkon naast de badkamer, en in de muur tussen die twee zit een raam. ZIT DE GLAZENWASSER DAAR EEN BEETJE NAAR BINNEN TE KIJKEN D: Gedsiederrie, 't is dat ie knap was, maar dat was GEEN goede start van mijn morgen :/


    O.o ik zou dus echt het hele huis bijeen gillen.

    @ Katl1: De boeken zijn altijd beter dan de film, dat weet je toch? (; you should give it a try.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoi. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Lexonice schreef:
    Hoi. ^^


    Hai (: ik herken je profiel-foto niet, zeg je veel bij het officiële Q-writers topic? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien