• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    ColouredWind
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamZouis
    Brosey
    Emrys
    DarkMark
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Theodora
    Frodo
    MrBelieber
    Raccoon
    StilesOBrien
    ShadowNight
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van ColouredWind
    The ghost of jealousy [AO3] van ColouredWind
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van ColouredWind
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamZouis
    I'm the alpha now van TeamZouis *inactief*
    Little sour wolf van TeamZouis
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamZouis.
    Silence is a girl's loudest cry van TeamZouis
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van TeamZouis
    Bruised [AO3 versie] [Q versie] (vervolg op Beautiful Surprise) van TeamZouis
    I give it a year [Q versie] [AO3 versie van TeamZouis
    Words I never said van TeamZouis en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski
    ~ Sterek van Theodora
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van StilesOBrien

    Sterek fanart
    Derek Hale - ColouredWind
    Stiles Stilinski - ColouredWind
    Sexual Tension - ColouredWind
    Ready to fight - ColouredWind
    Saving - ColouredWind
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van ColouredWind
    He is always there van ColouredWind


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Ik kan natuurlijk ook wel op mijn eigen laptop kijken, maar ik kijk altijd samen met mijn zusje. ^^ En zij heeft drie dagen geleden haar eerste laptop gekregen, dus moet ik haar daarvan los zien te weken als ik iets met haar wil doen.

    Op die manier, ik begreep hem al niet x'D
    Mijn zusje kijkt me vreemd aan als ik het over Teen Wolf heb... Elke keer als ik Colton zie in een aflevering van Arrow die ze kijkt, roep ik Jackson en kijkt zij me boos aan om vervolgens 'Roy' te zeggen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Op die manier, ik begreep hem al niet x'D
    Mijn zusje kijkt me vreemd aan als ik het over Teen Wolf heb... Elke keer als ik Colton zie in een aflevering van Arrow die ze kijkt, roep ik Jackson en kijkt zij me boos aan om vervolgens 'Roy' te zeggen ^^


    Haha, dat soort problemen hebben wij gelukkig niet. :'D Ze kijkt eigenlijk alleen maar dingen die ik ook al heb gezien, omdat ze meestal bij series uitkomt doordat ik haar dwing het te kijken er net zo lang over praat tot ze tenminste de pilot kijkt. Tijdens de vorige zomervakantie heb ik nog een soort Teen Wolf marathon met haar gehouden van de twee seizoenen die we toen hadden om haar dat te laten kijken. Mijn vader zat soms ook in de woonkamer, en hij vond al het weerwolfgedoe onzin, maar hij vond Stiles wel grappig. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat soort problemen hebben wij gelukkig niet. :'D Ze kijkt eigenlijk alleen maar dingen die ik ook al heb gezien, omdat ze meestal bij series uitkomt doordat ik haar dwing het te kijken er net zo lang over praat tot ze tenminste de pilot kijkt. Tijdens de vorige zomervakantie heb ik nog een soort Teen Wolf marathon met haar gehouden van de twee seizoenen die we toen hadden om haar dat te laten kijken. Mijn vader zat soms ook in de woonkamer, en hij vond al het weerwolfgedoe onzin, maar hij vond Stiles wel grappig. :Y)

    Haha. Mijn zusje probeert mij altijd te dwingen dingen te kijken die zij kijkt, wat ik dan niet doe. Wat wel hilarisch was, was dat ik Once Upon A Time al deels op internet had gezien toen het in NL op tv kwam en toen ging ze het ineens wel kijken, maar niet toen ik zei dat ze het waarschijnlijk leuk zou vinden.

    En nu ga ik die aflevering nog een keer kijken ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goed, na een tweede keer gekeken te hebben, snap ik het stukken beter, still don't like miss Blake though


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ian Bohen is echt geweldig x'D



    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik was net op Tumblr, maar er zijn opeens zo veel spoilers. Sheriff Stilinskiiiiii. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zweet het; deze aflevering was zo mind blowing. Wow gewoon.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    Ik zweet het; deze aflevering was zo mind blowing. Wow gewoon.

    And oh my God, my feelings!
    Dat Papa Stilinski/Mama McCall momentje ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb hem nu gezien. Voor de verandering eens echt spoilers, dus ik zet het even hieronder.

    Er zijn nu een heleboel dingen om over na te denken en ik zat achteraf nog vijf minuten te piepen met mijn zusje (Sheriff Stilinskiiiiiii D: ) maar wat me het meest opvalt is alle nieuwe ships die ik opeens heb. Lydia/Scott en Allison/Isaac? Als een van die dingen meer wordt dan het nu is, gaat dat sowieso voor een heleboel problemen zorgen. :')

    En Dereeeeek. Poor baby. We wisten al dat hij immense schuldgevoelens heeft wat betreft de dood van zijn eerste liefde en dat zijn tweede vriendin hem verried en bijna zijn hele familie vermoordde, maar nou blijkt zijn huidige geliefde ook nog eens een gestoorde seriemoordenaar te zijn. Alsof het nog niet erg genoeg was dat Cora ernstige, niet-helende verwondingen opliep precies op het moment dat Derek haar even had verlaten om naar zijn vriendin te gaan. Enorm schuldcomplex nummer hoeveel is dit? (no_chears)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 21:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb hem nu gezien. Voor de verandering eens echt spoilers, dus ik zet het even hieronder.

    Er zijn nu een heleboel dingen om over na te denken en ik zat achteraf nog vijf minuten te piepen met mijn zusje (Sheriff Stilinskiiiiiii D: ) maar wat me het meest opvalt is alle nieuwe ships die ik opeens heb. Lydia/Scott en Allison/Isaac? Als een van die dingen meer wordt dan het nu is, gaat dat sowieso voor een heleboel problemen zorgen. :')

    En Dereeeeek. Poor baby. We wisten al dat hij immense schuldgevoelens heeft wat betreft de dood van zijn eerste liefde en dat zijn tweede vriendin hem verried en bijna zijn hele familie vermoordde, maar nou blijkt zijn huidige geliefde ook nog eens een gestoorde seriemoordenaar te zijn. Alsof het nog niet erg genoeg was dat Cora ernstige, niet-helende verwondingen opliep precies op het moment dat Derek haar even had verlaten om naar zijn vriendin te gaan. Enorm schuldcomplex nummer hoeveel is dit? (no_chears)


    Jeej, you've seen it
    I know, ik ga echt door vanbinnen. Derek heeft geen geluk in de liefde D:
    Heb je ook de sneak peek van de volgende aflevering gezien? It's like... Oh my God
    And then I see this on Twitter (en Karin stuurde het naar me toe) en op Tumblr something similiar (alhoewel die link naar mijn Tumblrpagina leidt x'D):


    I seriously don't know what to say or feel anymore... D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    STEREK!!!!! Finaly I found my people :)

    MrBelieber schreef:
    STEREK!!!!! Finaly I found my people :)

    Zal ik je in de lijst erbij zetten dan? ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Beautiful Surprice is back on Q


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    Beautiful Surprice is back on Q

    En hij staat zelfs al in de lijst ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    En hij staat zelfs al in de lijst ^^

    Haha vet snel :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.