• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    ColouredWind
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamZouis
    Brosey
    Emrys
    DarkMark
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Theodora
    Frodo
    MrBelieber
    Raccoon
    StilesOBrien
    ShadowNight
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van ColouredWind
    The ghost of jealousy [AO3] van ColouredWind
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van ColouredWind
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamZouis
    I'm the alpha now van TeamZouis *inactief*
    Little sour wolf van TeamZouis
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamZouis.
    Silence is a girl's loudest cry van TeamZouis
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van TeamZouis
    Bruised [AO3 versie] [Q versie] (vervolg op Beautiful Surprise) van TeamZouis
    I give it a year [Q versie] [AO3 versie van TeamZouis
    Words I never said van TeamZouis en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski
    ~ Sterek van Theodora
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van StilesOBrien

    Sterek fanart
    Derek Hale - ColouredWind
    Stiles Stilinski - ColouredWind
    Sexual Tension - ColouredWind
    Ready to fight - ColouredWind
    Saving - ColouredWind
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van ColouredWind
    He is always there van ColouredWind


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Theodora schreef:
    Wel jammer dat het beeld zo schokkerig is, had vloeiender gemogen. Niet dat ik klaag.


    Dat zou inderdaad wel mooi zijn geweest, maar waarschijnlijk bijna onmogelijk. Als we er even vanuit gaan dat het inderdaad in photoshop is gedaan, moet de persoon die dit gemaakt heeft ieder frame, dus ieder apart plaatje dat je ziet, los bewerkt hebben. Het is waarschijnlijk zo schokkerig omdat je echt pixel voor pixel dingen zou moeten verschuiven om het vloeiend te krijgen, en dat zou heel erg veel beeldjes en heel, heel, heel, heel erg veel tijd hebben gekost. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer respect ik krijg voor de maker. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is Chinees voor mij. Ik weet nog gelukkig wel wat een pixel is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Dat is Chinees voor mij. Ik weet nog gelukkig wel wat een pixel is.


    Een gif bestaat uit een heleboel stilstaande plaatjes die achter elkaar zijn geplakt. Hoe vloeiender je de gif wilt maken, hoe meer plaatjes je moet gebruiken. Wil je iets echt vloeiend maken, zoals in een film, dan heb je een heleboel plaatjes nodig. Als je die plaatjes dus zelf bij elkaar moet knippen en plakken en allemaal één voor één moet bewerken en opslaan, is dat ongelofelijk veel werk. Hoe minder plaatjes, hoe minder werk, maar hoe schokkeriger de gif.
    Nederlands? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk het eigenlijk niet, want als je stukjes uit een andere film neemt zit je weer te klooien met andere kapsels, andere belichting en een andere hoek waaruit gefilmd is. Het lijkt me waarschijnlijker dat het een hele hoop erg goed knip en plak werk is. Je kunt een heleboel met photoshop, maar het moet wel echt een eeuwigheid hebben gekost.
    Al ben ik het ook wel eens met de verwijderde scène theorie. :'D

    Zoals ik al zei; ik heb er geen flauw idee van maar ik vind het wel leuk gemaakt. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gisteren was het nog precies 5 weken tot de première van seizoen 3. Can't wait. :3
    Wat foto's van de Teen Wolf facebook:



    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 20:57 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Isaac Lahey. The wolf with the angel face (heart2)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I'm famous!... I think...
    Iemand wil mijn verhaal Abominable Snowman vertalen in het Russisch :3 Best wel awesome x'D vooral omdat ik zelf absoluut geen Russisch kan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De nieuwe trailer Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nog een week en seizoen 3 gaat van start (yeah)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb net de nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen gezien en ik kan één ding zeggen: I LOVE it! Ik kan amper wachten tot de volgende aflevering.


    Wat de twins kunnen is echt leuk, maar ook wel wat creepy.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 12:33 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Is het begonnen? Ö


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tumblr staat al helemaal vol met gifs en ik ben ontzettend benieuwd, maar ik heb nog niets gezien. Ik moet nog wachten tot ik een moment kan vinden waarop mijn zusje ook tijd heeft. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IanOshea -> SeaweedBrain

    En wie heeft de eerste episode gezien van teen wolf seizoen 3 ? I did


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    For the ones who looks things illegal Click it and you will be in heaven for like 40 minutes klik klik klik klik klik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Theodora schreef:
    Is het begonnen? Ö


    Yes *o* Gisteren was het in Amerika (meer vannacht) en vanochtend konden wij het ook kijken *o*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.