• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    ColouredWind
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamZouis
    Brosey
    Emrys
    DarkMark
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Theodora
    Frodo
    MrBelieber
    Raccoon
    StilesOBrien
    ShadowNight
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van ColouredWind
    The ghost of jealousy [AO3] van ColouredWind
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van ColouredWind
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamZouis
    I'm the alpha now van TeamZouis *inactief*
    Little sour wolf van TeamZouis
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamZouis.
    Silence is a girl's loudest cry van TeamZouis
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van TeamZouis
    Bruised [AO3 versie] [Q versie] (vervolg op Beautiful Surprise) van TeamZouis
    I give it a year [Q versie] [AO3 versie van TeamZouis
    Words I never said van TeamZouis en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski
    ~ Sterek van Theodora
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van StilesOBrien

    Sterek fanart
    Derek Hale - ColouredWind
    Stiles Stilinski - ColouredWind
    Sexual Tension - ColouredWind
    Ready to fight - ColouredWind
    Saving - ColouredWind
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van ColouredWind
    He is always there van ColouredWind


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Was ik de enige die dit af en toe dacht?



    Yes Derek, go save your boyfriend from the evil apha twins!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    (...)
    Ik vraag me het echt af & is iemand anders ook zo pissed off at Scott? En arme Stiles. Ik heb echt zoveel medelijden met hem, omfg.

    Yes, I'm pissed off at Scott (waarom wist ik toch dat jij degene was die er mee zou komen? :"D)
    Scott loopt gewoon weg van alles, terwijl Stiles altijd voor hem klaarstond en nu geeft hij in één keer op. D:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 16:49 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Yes, I'm pissed off at Scott (waarom wist ik toch dat jij degene was die er mee zou komen? :"D)
    Scott loopt gewoon weg van alles, terwijl Stiles altijd voor hem klaarstond en nu geeft hij in één keer op. D:

    Dáárom! (ik wist stiekem altijd al dat Scott een slechte vriend was) Ik ben echt pissig! Hij keert Stiles gewoon de rug toe na -weet ik veel hoelang precies-vriendschap! En ik vond het zo zielig dat Stiles huilde toen hij aan 'Jennifer' vroeg waar zijn vader was. Omfg. En Derek's actie. I wished he killed her...

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 16:57 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    (...)
    Dáárom! (ik wist stiekem altijd al dat Scott een slechte vriend was) Ik ben echt pissig! Hij keert Stiles gewoon de rug toe na -weet ik veel hoelang precies-vriendschap! En ik vond het zo zielig dat Stiles huilde toen hij aan 'Jennifer' vroeg waar zijn vader was. Omfg. En Derek's actie. I wished he killed her...

    Ja, maar zij zou waarschijnlijk Cora kunnen beter maken dus had hij haar nodig (seriously, just go to Deaton, that's what I'd say). Maar Scott is nu echt pissing me off -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ja, maar zij zou waarschijnlijk Cora kunnen beter maken dus had hij haar nodig (seriously, just go to Deaton, that's what I'd say). Maar Scott is nu echt pissing me off -.-

    Indeed, Deaton en Derek weet toch nog wel wáár hij Paige gekilled heeft (om het maar even brut te zeggen), dus ze hebben haar ook niet nodig om the Sheriff te vinden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    (...)
    Indeed, Deaton en Derek weet toch nog wel wáár hij Paige gekilled heeft (om het maar even brut te zeggen), dus ze hebben haar ook niet nodig om the Sheriff te vinden.

    True, en Derek weet nu ook waarom die plek belangrijk is voor Jennifer/Julia so why not look there?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien. Met wat ik op Tumblr en hier zie weet ik ook niet helemaal zeker of ik dat überhaupt wil. x')
    Nah, natuurlijk wil ik dat, maar jullie maken me wel nerveus. Mijn zusje zei na de vorige aflevering al dat ze het niet zou overleven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    True, en Derek weet nu ook waarom die plek belangrijk is voor Jennifer/Julia so why not look there?
    traumatisch en hij is te koppig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    PercyWood schreef:
    (...)
    True, en Derek weet nu ook waarom die plek belangrijk is voor Jennifer/Julia so why not look there?

    Oh god! Misschien is dat iets dat ze gedaan heeft! Dat ze iets gedaan heeft zodat Derek zich niks meer van gesprek herinnert ofzo o,0


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Square schreef:
    Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien. Met wat ik op Tumblr en hier zie weet ik ook niet helemaal zeker of ik dat überhaupt wil. x')
    Nah, natuurlijk wil ik dat, maar jullie maken me wel nerveus. Mijn zusje zei na de vorige aflevering al dat ze het niet zou overleven.

    It will ruin you, I can tell you that! D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    (...)
    Oh god! Misschien is dat iets dat ze gedaan heeft! Dat ze iets gedaan heeft zodat Derek zich niks meer van gesprek herinnert ofzo o,0

    We won't find out until next week D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    We won't find out until next week D:

    Je kunt net zo goed voor Teen Wolf gaan werken, haha die zouden zoiets ook zeggen. :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    (...)
    Je kunt net zo goed voor Teen Wolf gaan werken, haha die zouden zoiets ook zeggen. :"D

    I won't mind working for them :"D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Kim: dat dacht ik wel. ^^

    OT: Ik heb Sterek Shimeji's! :3 Hihi dit is echt zo cute.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    @Kim: dat dacht ik wel. ^^

    OT: Ik heb Sterek Shimeji's! :3 Hihi dit is echt zo cute.

    Ik zag het in Facebook chat ja (of tenminste, de melding die mijn mobiel me gaf, ik ben nog niet op Facebook geweest).
    May I ask what Sterek Shimeji's are, because I really don't have a clue and I don't know the word Shimeji's either...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis