• Hallo allemaal! Dit verhaal heb ik een paar jaar geleden geschreven en ik wilde het toch met jullie delen. Dus als het je leuk klinkt, neem dan gerust een kijkje!



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?


    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.

    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 11:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niemand? xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik schop 'm nog een laatste keer omhoog, zodat de mensen die het druk het hadden met Kerst vieren gisteren het ook nog even kunnen zien. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben wel in voor martel scènes :9~

    Abo!


    26 - 02 - '16

    Yeey! Bedankt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.