• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en xTomlinster.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en xTomlinster maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. VRIJ
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster.
    -Liam James Payne. xAmore.

    Meisjes (max 3)
    -Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    -Zora Arwen Johnson. Purrfect
    -Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    -Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. xAmore.
    -Melody Eliza Payne, xTomlinster
    -Brady Sam Horan. Purrfect

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 11:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Heeft iemand trouwens een idee hoe je je familie kan overhalen om een laptop mee te nemen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zeg dat je wilt leren voor school ofs^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dan krijg je van die reacties van 'Dat moet dan ook echt met de kerst en kan niet op een andere dag'
    Nee denk dat het dan maar twee dagen zonder word x'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Die is goed! ^^ Ik moet mijn laptop ook meenemen om mijn stageformulier af te maken. *kuch kuch*

    Topic 1.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xTomlinster schreef:
    Heeft iemand trouwens een idee hoe je je familie kan overhalen om een laptop mee te nemen?


    Tegen verveling?
    Je werkt aan een geweldig verhaal en als je niet doorschrijft dan vergeet je de verhaallijn
    Je moet een verslag maken voor school over kerst en zo kan je het beter opschrijven wat je allemaal hebt gedaan xd


    I've become so numb

    Zeggen dat je anders thuis blijft en je beloofd dat je niet de heletijd met je laptop zit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan ik nog een familie-lid aanmaken, en maakt het heel veel uit als er dan een iemand twee zusjes krijgt?]


    That is a perfect copy of reality.

    Liever niet, want ik heb Harry nog niet eens en de familieleden hebben al een vrij hoog aantal meisjes. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.