• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en xTomlinster.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en xTomlinster maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. VRIJ
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster.
    -Liam James Payne. xAmore.

    Meisjes (max 3)
    -Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    -Zora Arwen Johnson. Purrfect
    -Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    -Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. xAmore.
    -Melody Eliza Payne, xTomlinster
    -Brady Sam Horan. Purrfect

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 11:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Melody Eliza Payne
    Leeftijd : Acht jaar
    Karakter: Ondanks haar jonge leeftijd lijkt Melody heel erg op haar broer. Ze is een rustig, lief meisje die je niet zo snel boos zult zien of iemand kwaad kan doen. Dat gebeurd pas op het moment dat je echt te ver gaat en haar vrienden, of familie pijn doet en daar vallen de andere jongens ook onder. Liefde zal voor haar altijd op nummer een staan, want dat vind ze belangrijker dan iets anders. Net als Liam is ze is heel gewillig en zal vaak de leiding nemen als het nodig is, maar houdt zich net zo goed op de achtergrond. Alleen is een grote mond of iemand terugpakken met zijn eigen woorden ook iets wat ze kan en als het moet zal doen.
    Uiterlijk:



    Paard : Ze bezit nog geen paarden.
    Slecht in/zwakte: Haar nachtmerries, maar ook is ze hartstikke bang dat er iets met haar broer of vrienden zal gebeuren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Er moeten mensen komen die een van de jongens willen invullen :9~


    I've become so numb

    Inderdaad. ^^

    Eventjes heel off-topic.. ;$ Ik en Naomi hadden al namen voor de paarden van Harry, Zayn en Niall bedacht. ;p

    Niall - Candy.
    Harry - Curly, Basically.
    Zayn - Vanity, Beauty.

    Dus... Wie hun rollen wilt, kijk eens of je hier wat tussen vindt. ^^ Ik heb trouwens nog geen een hengst of ruin gezien... ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    HAHAHAHA, die van Niall past echt bij hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ow ik laat het paard van Catherine wel even een hengst worden :p


    I've become so numb

    xAmore schreef:
    Inderdaad. ^^

    Eventjes heel off-topic.. ;$ Ik en Naomi hadden al namen voor de paarden van Harry, Zayn en Niall bedacht. ;p

    Niall - Candy.
    Harry - Curly, Basically.
    Zayn - Vanity, Beauty.

    Dus... Wie hun rollen wilt, kijk eens of je hier wat tussen vindt. ^^ Ik heb trouwens nog geen een hengst of ruin gezien... ;p


    (Het klopt nog steeds )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Denk erover na om Niall te spelen^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Denk erover na om Niall te spelen^^


    *Gaat samen met Naomi in de smeekhouding*


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    Denk erover na om Niall te spelen^^


    *Gaat met Cath in de smeekhouding*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hold on a sec, ik ga 'm zo even invullen.. :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Denk erover na om Niall te spelen^^


    *Gaat ook in smeekhouding*


    I've become so numb

    Curlies schreef:
    Hold on a sec, ik ga 'm zo even invullen.. :Y)


    Yay *Doet een vreemd dansje*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heb me alweer bij een drukke RPG afgemeld. Ik houd het nu maar op deze RPG's en af en toe meld ik me af bij een andere.

    Naam: Brady Sam Horan
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) : 10
    Karakter: Brady is soms een beetje eigenwijs. Altijd wilt hij met zijn broer mee op pad, maar dat mag hij niet. Meestal gaat hij dan toch stiekem mee. Zijn broer vindt dit niet goed en stuurt hem dan weg, maar Brady laat zich niet tegenhouden. Hij gaat ook vaak alleen op pad, of zijn familie nou ongerust is of niet. Natuurlijk houdt hij van zijn familie, maar hij wilt later net zoals Niall worden dus hij gaat alvast op onderzoek uit. Negen van de tien keer gaat dat mis, en die ene keer is het vals alarm. Maar naast eigenwijs en koppig zijn, heeft Brady ook een lieve en rustige kant. Zo kan hij gehoorzamen en is hij aardig tegen iedereen. Meestal als Brady op pad gaat, gaat hij zonder paard. Of hij neemt een paard van zijn familie mee. Brady heeft al heel jong leren paardrijden, vandaar dat hij er ook niet zo fantastisch in is.
    Uiterlijk:


    Slecht in/zwakte: Hij heeft geen goede conditie, waardoor hij ook niet echt goed kan rennen. Dat accepteert hij niet, waardoor hij steeds harder gaat rennen maar toch bijna stikt.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 12:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    o_o. Heb ik wat gemist?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect, in de regels staat duidelijk vermeldt dat je twee personages mag, maar dan wel van het verschillende geslacht. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.