• Na verschillende keren afspreken en zoenen "dumpt" hij me genadeloos. Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen. We hebben vanmiddag nog afgesproken en nu dit... IK HAAT MANNEN.
    Praat over andere dingen, zorg dat ik niet ga huilen. Alsjeblieft?
    Doe iets, zeg iets. Help me.


    Are you lost?

    Look: Funny cats c:



    En het komt wel goed <3
    Eet veel chocolade en ijs


    26 - 02 - '16

    Ga een grappige film kijken. En eet heeeeeeeeel veel dingen die je normaal liever zou willen laten staan, of wat Opera ook zei: Chocolade en ijs


    Do what people say you can't.

    Oh, meid, ik weet maar al te goed wat je bedoelt!
    Wat ik heb gedaan, was vooral me zoveel mogelijk bezighouden: met vriendinnen praten, liedjes luidkeels meezingen, vrolijke films kijken, eten, ... En weet je, een keer heel goed huilen kan soms echt goed helpen. (:

    Wat een klootzak, sorry moest ik even zeggen.

    Uhm, ik heb vandaag geshopt. En eindelijk een winkel gevonden waar ze 1D spullen verkopen. Je zou toch verwachten dat in een stad als Amsterdam er toch meer winkels zouden zijn met 1D spullen. (sorry als je niet van 1D houdt)

    En ik heb een mooie ketting gekocht voor maar zeven euro, ik heb alleen geen flauw idee waar ik hem bij kan dragen.

    O en ik ga tweede kerstdag gourmetten. Mijn ouders willen meestal niet gourmetten maar voor Kerst heeft mijn vader toch maar toe gegeven.


    Physics is awesome

    Uhm... ik kan je wel vertellen over mijn vage fiets gebeurtenissen?
    Ik heb dus heel vaak dat ik afgeluisterd wordt op de fiets 0.0

    Voorbeeld 1:
    Ik zing best wel vaak op de fiets. Vooral 's avonds laat, want dan zie je toch bijna niemand. Nou zat ik dus een keertje vrolijk 'Get it right' te zingen en toen was ik dus klaar en werd er opeens achter mij heel hard geklapt. Bleek er al de hele tijd een man achter mij te rijden, zodat hij kon luisteren. Ik schaamde mij dood -_-

    Voorbeeld 2:
    Ik speelde dit jaar Bloem in de schoolmusical en over die naam worden in het stuk een paar grapjes gemaakt en zo waren wij met de groep acteurs daar al lekker mee verder gegaan. Nou reed ik dus op de fiets naar school en het regende (heel hatelijk). Op een gegeven moment ging het nog harder regenen en riep ik heel droog naar de hemel: 'Dit bloempje heeft wel genoeg water gehad.' Het ging alleen iets harder dan verwacht en zo'n man die op de stoep liep, hoorde dat dus en keek mij echt heel raar aan -_-

    Ik faal dus eigelijk heel vaak op de fiets.... nou ja, iets beters kon ik op het moment niet bedenken. Ik hoop dat je er iets aan gehad hebt en dat mijn falende fiets momenten je iets vrolijker hebben gemaakt... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Uhm... ik kan je wel vertellen over mijn vage fiets gebeurtenissen?
    Ik heb dus heel vaak dat ik afgeluisterd wordt op de fiets 0.0

    Voorbeeld 1:
    Ik zing best wel vaak op de fiets. Vooral 's avonds laat, want dan zie je toch bijna niemand. Nou zat ik dus een keertje vrolijk 'Get it right' te zingen en toen was ik dus klaar en werd er opeens achter mij heel hard geklapt. Bleek er al de hele tijd een man achter mij te rijden, zodat hij kon luisteren. Ik schaamde mij dood -_-

    Voorbeeld 2:
    Ik speelde dit jaar Bloem in de schoolmusical en over die naam worden in het stuk een paar grapjes gemaakt en zo waren wij met de groep acteurs daar al lekker mee verder gegaan. Nou reed ik dus op de fiets naar school en het regende (heel hatelijk). Op een gegeven moment ging het nog harder regenen en riep ik heel droog naar de hemel: 'Dit bloempje heeft wel genoeg water gehad.' Het ging alleen iets harder dan verwacht en zo'n man die op de stoep liep, hoorde dat dus en keek mij echt heel raar aan -_-

    Ik faal dus eigelijk heel vaak op de fiets.... nou ja, iets beters kon ik op het moment niet bedenken. Ik hoop dat je er iets aan gehad hebt en dat mijn falende fiets momenten je iets vrolijker hebben gemaakt... :')


    hahahaha xD


    To love is to destroy.

    lololololololololol


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.



    c:


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Look: Funny cats c:


    En het komt wel goed <3
    Eet veel chocolade en ijs


    •*• Lululu •*•

    Ik wil je wel een hele dikke cyberhug geven?
    (plaatje wilt niet dus klik)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 15:42 ]

    Je hebt een geweldige username!

    En als je wil praten, je suis ici


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Begrijp precies wat je bedoelt meid. Zo heeft een jongen mij een hele avond verleid om de volgende dag doodleuk te vertellen dat hij een vriendin heeft. Heb inmiddels wel een schat van een vriend, dusss.. het komt allemaal goed! Er zwemmen veel meer en veel leukere visjes in de zee!
    *hugs*


    ars moriendi


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rider schreef:
    Uhm... ik kan je wel vertellen over mijn vage fiets gebeurtenissen?
    Ik heb dus heel vaak dat ik afgeluisterd wordt op de fiets 0.0

    Voorbeeld 1:
    Ik zing best wel vaak op de fiets. Vooral 's avonds laat, want dan zie je toch bijna niemand. Nou zat ik dus een keertje vrolijk 'Get it right' te zingen en toen was ik dus klaar en werd er opeens achter mij heel hard geklapt. Bleek er al de hele tijd een man achter mij te rijden, zodat hij kon luisteren. Ik schaamde mij dood -_-

    Voorbeeld 2:
    Ik speelde dit jaar Bloem in de schoolmusical en over die naam worden in het stuk een paar grapjes gemaakt en zo waren wij met de groep acteurs daar al lekker mee verder gegaan. Nou reed ik dus op de fiets naar school en het regende (heel hatelijk). Op een gegeven moment ging het nog harder regenen en riep ik heel droog naar de hemel: 'Dit bloempje heeft wel genoeg water gehad.' Het ging alleen iets harder dan verwacht en zo'n man die op de stoep liep, hoorde dat dus en keek mij echt heel raar aan -_-

    Ik faal dus eigelijk heel vaak op de fiets.... nou ja, iets beters kon ik op het moment niet bedenken. Ik hoop dat je er iets aan gehad hebt en dat mijn falende fiets momenten je iets vrolijker hebben gemaakt... :')

    Hahahahaha. Omijngod. Dat zijn wel echt faalmomenten, ja. :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.