• Het blijkt nu, dat Selena en Niall samen gespot zijn enz. Tenminste ik zag het filmpje van Hollywrire Tv, en ik weet niet of ik het moet geloven. Dit is het filmpje; klikerde klik
    Zelf denk ik eerder dat Selena Niall gebruikt om nog populairder te worden, net zoals Justin Bieber.
    Wat vinden jullie er van - als het waar is?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 14:20 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Zo belangrijk nieuws dit, maar goed dat ik het nu lees anders had ik niet kunnen slapen vannacht.


    -

    Emolga schreef:
    (...)


    Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh...Tuurlijk gebruikt zij hem, zelfs een kleuter kan dat uitdokteren.. Weten jullie waarom Selena en Taylor bff zij? Zij gebruiken beide jongen met wie ze gaan om populairder te worden. Alleen Taylor doet er een schepje bovenop: zijn schrijft een song over haar brake-up!!

    HET ZIJN BEIDE BITCHES!!!!

    xxOlena


    Over allebei kan jij geen oordeel vellen, want je kent ze niet. En het is ook niet bepaald aardig om ze voor 'bitch' uit te maken, vooral omdat je niet weet hoe ze zijn.



    en Ontopic: Geen flauw idee of het waar is, maar mochten ze wat hebben / krijgen; I wish them the best of luck together.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Genius schreef:
    Zo belangrijk nieuws dit, maar goed dat ik het nu lees anders had ik niet kunnen slapen vannacht.



    +10000


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Niall is sexy(H)

    Oke sorry dit moest ik ff mededelen :$

    SeCuteBieber schreef:
    Niall is sexy(H)

    Oke sorry dit moest ik ff mededelen :$

    En wat voor toevoeging heeft dit ontzettend interessante bericht?


    -

    Nyah schreef:
    Kunnen ze niet gewoon een fan daten of zo...? Ik zou daar zo blij mee zijn. Echt.
    Zijn wij te lelijk of zo...? You don't know-oh-oh you don't know you're beautiful. Bedankt jongens.
    Ik vind Haylor ook niks, snel voorbeeldje:
    Miley noemen de meesten een hoer etc. In vier jaar heeft ze een vriendje gehad waar ze nu mee is verloofd.
    Taylor wordt elegant genoemd, veertien vriendjes in vier jaar.

    Swizzle... denk daar maar eens over na.

    Dit fandom valt uit elkaar.
    Ik zou eerst maar even je bronnen checken, want 14 vriendjes in vier jaar is niet waar.

    Genius schreef:
    (...)
    En wat voor toevoeging heeft dit ontzettend interessante bericht?


    Hahahah ik moest dat ff kwijt ;)

    Gasten, morgen vergaat de wereld toch.
    So, who cares?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    CASPAR schreef:
    Ik ship hun nog veel minder dan Haylor D:

    En die twee vindt ik al niks samen.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Sting schreef:
    (...)
    Ik denk persoonlijk wel dat alle fans te lelijk zijn, ja. Da's toch logisch, want ze hebben jullie allemaal al eens persoonlijk gesproken en jullie allemaal al eens goed kunnen bekijken. En helaas, allemaal afgekeurd.


    Dan maak ik nog steeds een kans. Nee maar ze zeggen dat het niet uit maakt of je een fan bent of niet als ze met je willen daten maar toch, ik bedoel hoe groot is de kans dat ze met een fan gaan daten? Ik gok heel klein oftewel die kans bestaat niet.


    Physics is awesome

    Clock schreef:
    Gasten, morgen vergaat de wereld toch.
    So, who cares?


    De wereld vergaat echt niet als het alleen maar omdat ik eerst mijn sjaal moet af hebben voordat de wereld mag vergaan.


    Physics is awesome

    IrishCharm schreef:
    Jullie doen alsof ze al samen zijn. Niall is ook al samen gezien met Demi en ook zij zijn niet samen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Selena en Niall hebben gezegd dat ze niet aangetrokken zijn tot elkaar. Niall zegt dat hij nog steeds een crush heeft op Demi en hij wil zijn vriendschap met Justin niet verpesten.
    Surprise, surprise...


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Selena en Niall hebben gezegd dat ze niet aangetrokken zijn tot elkaar. Niall zegt dat hij nog steeds een crush heeft op Demi en hij wil zijn vriendschap met Justin niet verpesten.
    Surprise, surprise...


    (Y) (Y)

    okokok wat weten wij er nou van of Selena en Niall bij elkaar passen of niet. Er is ook altijd gedonder over de boys met hun gf's. Ik zeg: Laat ze doen wat ze willen en zeik er niet over. tis niet ons leven


    What by Zeus' beard is going on????