• Het blijkt nu, dat Selena en Niall samen gespot zijn enz. Tenminste ik zag het filmpje van Hollywrire Tv, en ik weet niet of ik het moet geloven. Dit is het filmpje; klikerde klik
    Zelf denk ik eerder dat Selena Niall gebruikt om nog populairder te worden, net zoals Justin Bieber.
    Wat vinden jullie er van - als het waar is?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 14:20 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Swizzle schreef:
    (...)Serieus, wat weet jij daar nou over? Je kent ze niet!!
    En weetje wie hier nu de bitch uithangt? Juist ja, jij! Taylor schrijft gewoon wat ze voelt en wat ze meemaakt. Haar liedjes zijn als haar dagboek. Mensen die daar over gaan zeiken zijn gewoon hartstikke jaloers, net als jij. Je weet toch dat je ze niet kan krijgen, of ben je wanhopig??
    Denk daar maar eens over na.


    Sorry hoor maar als je steeds liedjes gaat schrijven nadat je weer single bent dan denk ik wel dat je de jongens waarmee je relatie hebt gebruikt.


    Physics is awesome

    Kunnen ze niet gewoon een fan daten of zo...? Ik zou daar zo blij mee zijn. Echt.
    Zijn wij te lelijk of zo...? You don't know-oh-oh you don't know you're beautiful. Bedankt jongens.
    Ik vind Haylor ook niks, snel voorbeeldje:
    Miley noemen de meesten een hoer etc. In vier jaar heeft ze een vriendje gehad waar ze nu mee is verloofd.
    Taylor wordt elegant genoemd, veertien vriendjes in vier jaar.

    Swizzle... denk daar maar eens over na.

    Dit fandom valt uit elkaar.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Sorry dat ik het zeg, maar als de wereld niet vergaat dan vergaat dit fandom wel. Het loopt gewoon uit de hand allemaal.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar als de wereld niet vergaat dan vergaat dit fandom wel. Het loopt gewoon uit de hand allemaal.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Nyah schreef:
    Kunnen ze niet gewoon een fan daten of zo...? Ik zou daar zo blij mee zijn. Echt.
    Zijn wij te lelijk of zo...? You don't know-oh-oh you don't know you're beautiful. Bedankt jongens.
    Ik vind Haylor ook niks, snel voorbeeldje:
    Miley noemen de meesten een hoer etc. In vier jaar heeft ze een vriendje gehad waar ze nu mee is verloofd.
    Taylor wordt elegant genoemd, veertien vriendjes in vier jaar.

    Swizzle... denk daar maar eens over na.

    Dit fandom valt uit elkaar.



    Super mee eens! :)

    Opera schreef:
    Ik dacht dat ze nog met JB had. Lol whut! Ik loop echt achter :'D

    Dit + ik wil niet dat ze een koppel worden + ik kan me niet voorstellen dat Selena het de moeite vond om 2 jaar van haar fucking leven op te geven om een beetje 'populairder' te worden + ik denk dat Selena nog steeds wel iets populairder zal zijn dan Niall, dus ik zie niet in waarom zij met hem zou gaan rondhangen enkel en alleen om populairder te worden. Waarschijnlijk zijn ze gewoon echt vrienden.(cool)


    effort never betrays you

    Jullie doen alsof ze al samen zijn. Niall is ook al samen gezien met Demi en ook zij zijn niet samen.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Jullie doen alsof ze al samen zijn. Niall is ook al samen gezien met Demi en ook zij zijn niet samen.

    Nyah schreef:
    Kunnen ze niet gewoon een fan daten of zo...? Ik zou daar zo blij mee zijn. Echt.
    Zijn wij te lelijk of zo...? You don't know-oh-oh you don't know you're beautiful. Bedankt jongens.
    Ik vind Haylor ook niks, snel voorbeeldje:
    Miley noemen de meesten een hoer etc. In vier jaar heeft ze een vriendje gehad waar ze nu mee is verloofd.
    Taylor wordt elegant genoemd, veertien vriendjes in vier jaar.

    Swizzle... denk daar maar eens over na.

    Dit fandom valt uit elkaar.

    Ik denk persoonlijk wel dat alle fans te lelijk zijn, ja. Da's toch logisch, want ze hebben jullie allemaal al eens persoonlijk gesproken en jullie allemaal al eens goed kunnen bekijken. En helaas, allemaal afgekeurd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CASPAR schreef:
    Ik ship hun nog veel minder dan Haylor D:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vagebond schreef:
    Omfg, ik hoop dat dit niet waar is. Niall past echt niet bij Selena.


    •*• Lululu •*•

    Nyah schreef:
    Kunnen ze niet gewoon een fan daten of zo...? Ik zou daar zo blij mee zijn. Echt.
    Zijn wij te lelijk of zo...? You don't know-oh-oh you don't know you're beautiful. Bedankt jongens.
    Ik vind Haylor ook niks, snel voorbeeldje:
    Miley noemen de meesten een hoer etc. In vier jaar heeft ze een vriendje gehad waar ze nu mee is verloofd.
    Taylor wordt elegant genoemd, veertien vriendjes in vier jaar.

    Swizzle... denk daar maar eens over na.

    Dit fandom valt uit elkaar.


    Helaas komen artiesten veel gemakkelijker in contact met andere artiesten dan met hun fans, waardoor het dus gemakkelijker is om verliefd te worden op een andere artiest. En ik wil nu niet veel zeggen,, maar ik vind de meeste directioners hartstikke irritant. Gewoon omdat ze te obsessed doen om deze 5 jongens, en hebben ook wel op alles commentaar op hen en op met wie ze omgaan.


    Take me to wonderland

    Oke ik ga me hier ff mee bemoeien als neutrale partij;
    Ik ben geen Selena fan, One direction fan, en zeker geen Justin fan.

    Ten eerste; wat geef jullie het recht om mense te beoordelen met wie ze daten, het is nog altijd hun leven.
    Ten tweede; Ooit gehoord van vriendschap ?
    Als derde; Waarom zou Selena jongens als Justin of Niall gebruiken om populairder te worden? Ze had al ontzettend veel talent en fans voor de met justin was dankzij de cariëre die ze opgebouwd heeft. Als disney ster en als zangeres.
    En als laatste; Het liefdes leven van Selena valt enorm mee, ze heeft een serieuze relatie gehad me Justin van een lange tijd [geen idee hoe lang want ik volg dat niet] en daarvoor had ze een 2 tot 3 andere vriendjes gehad. Als 20 jarige vind ik 4 relaties niet overdreven. Ik ben net zo oud als Selena en Justin en weet ik veel welke ster... 4 vriendjes... Valt ENORM mee. Zeker als je naar Taylor kijkt... Daarbij ken ik meisjes van 16 die al het dubbele van relaties hebben gehad als Selena...

    Zeker, ik moest niets van haar muziek, justin of elke andere groep waar 14-16 jarigen op lopen te fangirlen. [no offence]

    Maar dat geeft niemand het recht om te oordelen of te schelden op mensen die ze niet eens persoonlijk kennen. De media dikt dingen aan... Get over it!


    Karma is a bitch!

    Wow. Ze zijn samen gezien. Nu móéten ze wel iets met elkaar hebben.


    Tijd voor koffie.

    Sting schreef:
    (...)
    Ik denk persoonlijk wel dat alle fans te lelijk zijn, ja. Da's toch logisch, want ze hebben jullie allemaal al eens persoonlijk gesproken en jullie allemaal al eens goed kunnen bekijken. En helaas, allemaal afgekeurd.

    So true :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"