• Het blijkt nu, dat Selena en Niall samen gespot zijn enz. Tenminste ik zag het filmpje van Hollywrire Tv, en ik weet niet of ik het moet geloven. Dit is het filmpje; klikerde klik
    Zelf denk ik eerder dat Selena Niall gebruikt om nog populairder te worden, net zoals Justin Bieber.
    Wat vinden jullie er van - als het waar is?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 14:20 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Persoonlijk vind ik het tien keer belangrijker en erger dat Israël een nieuwe stad gaat bouwen op de Jordaanoever, maar ehm leuk voor hun toch. Niemand kent hun persoonlijk dus niemand kan een goed oordeel vellen. En waarom moet er per se een oordeel zijn eigenlijk :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jongens en meisjes kunnen vrienden zijn, zeker tienersterren vinden veel steun bij elkaar. En gebruikte Justin Bieber? Nou sorry, maar daar kun jij niet echt over oordelen als je haar niet persoonlijk kent.

    Ik ship hun nog veel minder dan Haylor D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik dacht dat ze nog met JB had. Lol whut! Ik loop echt achter :'D


    26 - 02 - '16

    CASPAR schreef:
    Ik ship hun nog veel minder dan Haylor D:


    he-le-maal mee eens, Nelena, Siall ofzo iets :\


    Do what people say you can't.

    Machelien schreef:
    Het blijkt nu, dat Selena en Niall samen gespot zijn enz. Tenminste ik zag het filmpje van Hollywrire Tv, en ik weet niet of ik het moet geloven. Dit is het filmpje; klikerde klik
    Zelf denk ik eerder dat Selena Niall gebruikt om nog populairder te worden, net zoals Justin Bieber.
    Wat vinden jullie er van - als het waar is?



    Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh...Tuurlijk gebruikt zij hem, zelfs een kleuter kan dat uitdokteren.. Weten jullie waarom Selena en Taylor bff zij? Zij gebruiken beide jongen met wie ze gaan om populairder te worden. Alleen Taylor doet er een schepje bovenop: zijn schrijft een song over haar brake-up!!

    HET ZIJN BEIDE BITCHES!!!!

    xxOlena


    "What's the fun of making sence?"

    Wat een zielig mens zeg.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hoezo denken jullie dat Selena hem gebruikt. Jullie kennen haar niet eens in het echt (ik ook niet, maar lekker boeiend). Serieus. Leer iemand kennen voordat je een mening over hem of haar vormt. =.=


    26 - 02 - '16

    Ik geloof het niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vind 't sneu voor Justin. En Selena.. ga ik m'n tijd niet aan verspillen. :]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Emolga schreef:
    (...)


    Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh...Tuurlijk gebruikt zij hem, zelfs een kleuter kan dat uitdokteren.. Weten jullie waarom Selena en Taylor bff zij? Zij gebruiken beide jongen met wie ze gaan om populairder te worden. Alleen Taylor doet er een schepje bovenop: zijn schrijft een song over haar brake-up!!

    HET ZIJN BEIDE BITCHES!!!!

    xxOlena


    Ken je haar? Heb je haar gesproken? Kan je haar gedachten lezen? Nee?
    Your judgment is invalid.


    Take me to wonderland

    Emolga schreef:
    (...)


    Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh...Tuurlijk gebruikt zij hem, zelfs een kleuter kan dat uitdokteren.. Weten jullie waarom Selena en Taylor bff zij? Zij gebruiken beide jongen met wie ze gaan om populairder te worden. Alleen Taylor doet er een schepje bovenop: zijn schrijft een song over haar brake-up!!

    HET ZIJN BEIDE BITCHES!!!!

    xxOlena
    Serieus, wat weet jij daar nou over? Je kent ze niet!!
    En weetje wie hier nu de bitch uithangt? Juist ja, jij! Taylor schrijft gewoon wat ze voelt en wat ze meemaakt. Haar liedjes zijn als haar dagboek. Mensen die daar over gaan zeiken zijn gewoon hartstikke jaloers, net als jij. Je weet toch dat je ze niet kan krijgen, of ben je wanhopig??
    Denk daar maar eens over na.

    Swizzle schreef:
    (...)Serieus, wat weet jij daar nou over? Je kent ze niet!!
    En weetje wie hier nu de bitch uithangt? Juist ja, jij! Taylor schrijft gewoon wat ze voelt en wat ze meemaakt. Haar liedjes zijn als haar dagboek. Mensen die daar over gaan zeiken zijn gewoon hartstikke jaloers, net als jij. Je weet toch dat je ze niet kan krijgen, of ben je wanhopig??
    Denk daar maar eens over na.


    Ik ben hier wel mee eens. Ik wist niet echt zeker of het waar was of niet, vandaar dat ik een topic had open gemaakt. Al vind ik wel dat het hun keuzes zijn waar ze mee moeten leven (van Selena en Taylor)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Machelien schreef:
    Het blijkt nu, dat Selena en Niall samen gespot zijn enz. Tenminste ik zag het filmpje van Hollywrire Tv, en ik weet niet of ik het moet geloven. Dit is het filmpje; klikerde klik
    Zelf denk ik eerder dat Selena Niall gebruikt om nog populairder te worden, net zoals Justin Bieber.
    Wat vinden jullie er van - als het waar is?


    Selena Gomez en Niall Horan? :O :O:|:| Selena heeft toch met Justin Bieber? of is het alweeer uit? Niall pas niet bij Selena wel zijn ze allebei cute, maar Justin past meer bij haar. En Niall is een Belieber he hij weet dat Jussie met Selena date, en dan pikt tie haar in? Nee Nialler de potato is niet zo denk ik.. :) Enn OMGG Selena kom op zeg, Nick Jonas, Taylor Lautner, Justin Bieber en nu Niall Horan? Ben nog wel een fan van Selena Gomez en ik heb een crush op d'r ik bewonder haar nog steeds, al zou dit wel waar zijn, zal altijd haar fan blijven. Maar eerlijk gezecht vind ik hun niet zo leuk bij elkaar passen, en Niall zou dit nooit doen omdat Niall een van de beste vrienden is van Justin en hij zal Justin dat niet aan doen. En Niall heeft een crush op Selena Gomez bff Demi lovato. Ik vind Haylor nog leuker dan Nelena

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:41 ]

    Omfg, ik hoop dat dit niet waar is. Niall past echt niet bij Selena.


    Pretty is just a pretty word.