• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik zie hoe het meisje plots haar armen om Leslie slaat en slik even. Het ergste is voorbij. Ik kijk naar Nick. 'Ik ga naar huis.' zeg ik zachtjes.
    Ik hoor hier niet bij. Dat is een familiereunie maar niet die van mij. Die van Leslie en Nick en Katherine. Ik verdwijn mezelf en zorg dat ik in de zetel terecht kom. Ik kan me niet bewegen en het gebroken gevoel neemt nu mijn lichaam over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik lach en druk een kus op haar wang. 'Hm.' zeg ik gewoon en kijk aan Tommie.
    'Je ziet een beetje rood Tom... moet je me iets zeggen?' vraag ik grinnikend en hij rent weg.

    Alexi
    'Oke dan niet.' zeg ik gewoon en haal grinnikend mijn schouders op. IK haak mijn bh weer vast en loop de kamer uit.
    Ik zoek de weg terug naar de woonkamer en naar de buitendeur. Ik loop naar buiten en ga op het strand zitten. In mijn lingerie wat niet erg is omdat er toch niemand is. Ik sla mijn armen om mijn knieën en geniet van de zonsondergang.

    Braxlin
    Ik grinnikte ook en dronk de warme chocomelk verder op. Die warme choco zorgde er wel voor dat mijn maag niet nog eens zou beginnen klagen.
    Ik neuriede een random liedje, terwijl ik tegen Joshua aan geleund zat.

    Axton
    Ik was opgelucht en teleurgesteld tegelijkertijd. Ik zuchtte zachtjes en stond toen op om haar te volgen. Door mijn krachten wist ik precies waar haar lichaamswarmte zich bevond. Ik ging naast haar in het zand zitten en sloeg mijn arm om haar heen.
    "Sorry, schat, maar je geilt me teveel op, zelfs ik heb even rust nodig." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik wacht op Ellie met reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik knik bij de uitleg van Jake, ze had hun niet kunnen tegenhouden. En zoals Leslie was had ze zelf engelen niet willen zien sterven. Ik kijk toe hoe Katherine en Leslie eerst naar elkaar kijken en Katherine haar armen vervolgens om Leslie heenslaat. Maar ben verbaast als Jake plots weg gaat.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ik strijk door haar haren en druk er een kus op. 'Heb je nog honger? Anders maak ik wel iets om te eten.' vraag ik haar.
    Ik leg mijn hoofd op het hare.

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen en leun tegen hem aan. Ik glimlach als de lucht donkerrood kleurt door de zon en laat het zand tussen mijn vingers glijden. Ik kijk hem aan. 'Zin in een nachtduik?' vraag ik hem. 'Al doe ik dan wel dit uit want zo gemakkelijk zit dit nu ook weer niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik probeer te stoppen met huilen, wat me ook redelijk lukt. Een glimlachje staat op mijn gezicht en ik kijk naar Katherine en heb ook mijn armen om haar heen geslagen. Ik kijk op om naar Jake te glimlachen maar die is er niet meer. Ik kijk om me heen, maar alleen Nick is er nog. Ik wenk Nick erbij. 'Kijk eens Katherine, dat is je vader,' fluister ik in haar oor. Ze kijkt om naar hem en glimlacht een beetje onwennig. 'Ik snap er niets van,' zegt ze dan en ik knik. 'Alles wordt nog wel duidelijk lief, maar dat heeft tijd nodig.' Ik kijk naar Nick. Wat nu?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Ik kan nog wel even door." glimlachte ik. Nog een kwartier of kwartiertje of zo...
    Ik glimlachte toen ik zijn hoofd op het mijne voelde en kroop wat dichter tegen hem aan.

    Axton
    *lijkt vergeten te zijn dat het nog steeds winter is*
    "Ja, tuurlijk." glimlachte ik. "Dan doe ik mijn boxer ook wel uit."
    Ik stond op en trok haar ook overeind. Meteen deed ik de boxer uit en stapte het water in.
    "Hmm, het is nog redelijk warm." glimlachte ik achterom en waadde door tot een plek waar het water op borsthoogte kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik probeer te stoppen met huilen, wat me ook redelijk lukt. Een glimlachje staat op mijn gezicht en ik kijk naar Katherine en heb ook mijn armen om haar heen geslagen. Ik kijk op om naar Jake te glimlachen maar die is er niet meer. Ik kijk om me heen, maar alleen Nick is er nog. Ik wenk Nick erbij. 'Kijk eens Katherine, dat is je vader,' fluister ik in haar oor. Ze kijkt om naar hem en glimlacht een beetje onwennig. 'Ik snap er niets van,' zegt ze dan en ik knik. 'Alles wordt nog wel duidelijk lief, maar dat heeft tijd nodig.' Ik kijk naar Nick. Wat nu?


    Nick
    Leslie slaat ook haar armen om Katherine heen en ik hoor Leslie fluisteren dat ik haar vader ben, en haar vervolgens zeggen dat ze er niets van snapt. 'Alles word wel duidelijk lief, maar dat heeft tijd nodig' Zegt ze en ik kom dichterbij, het drong nu pas tot me door.. Geweldig, Hayden kon net leven met het fijt dat ik een demon was.. En ik was niet vanplan te zien hoever ik kon gaan door te zeggen dat ik een kind had. Ik zie Leslie's vragende blik die dezelfde vraag bevat als ik dacht. Wat nu?


    Don't be like the rest of them, darling

    ze rekent erop dat hij haar warmhoud

    Alexi
    Ik kleed me uit en ril even van de koude. Ah wat, hij houd me vast wel warm en anders krijg ik een verkoudheid.
    Ik loop het water in en doe mijn best niet direct het water uit te rennen; Als ik bij hem sta ril ik al helemaal en ik klem me aan hem vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg grinnikend mijn armen om haar heen en liet het rond haar warm worden.
    "Nja, eigenlijk valt het water mee." grijnsde ik. "Want anders zou ik het zeker al verwarmd hebben, aangezien ik kou haat." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nick is dichterbij gekomen en Katherine en ik laten elkaar los. Ze zal wel heel erg aan haar eigen naam moeten wennen.. Maar ja, ik wil haar graag Katherine noemen. Zo heb ik haar genoemd toen ze geboren werd, en tijdens de zwangerschap. Katherine geeft Nick dan ook een knuffel en ik kijk lichtelijk vertederd naar het beeld, het ziet er mooi uit. 'Liefje, ga jij anders even wat spullen bij elkaar pakken.. Je kan hier niet blijven wonen,' zeg ik tegen haar. Ze knikt en loopt dan naar boven. Zodra ze boven is kijk ik Nick aan. 'Kan ze met jou mee?' Vraag ik dan aan hem. 'Ik moet rekening houden met Jake. Hij is gebroken, ondanks dat hij dat zojuist niet liet merken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Plots voelde ik Katherine's armen om me heen tot ze me weer losliet en boven haar spullen ging halen. 'Kan ze met jou mee?' Vraagt ze aan mij, 'Ik moet rekening houden met Jake. Hij is gebroken, ondanks dat hij dat zojuist niet liet merken' Zegt ze, 'Zo'n idee had ik al' Andwoord ik. 'Ja, is goed' Andwoord ik vervolgens met een zucht op haar vraag of Katherine met mij mee kan.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik sloeg grinnikend mijn armen om haar heen en liet het rond haar warm worden.
    "Nja, eigenlijk valt het water mee." grijnsde ik. "Want anders zou ik het zeker al verwarmd hebben, aangezien ik kou haat." glimlachte ik.


    Alexi
    'Maar jij kan beter tegen de koude dan ik.' mompel ik en ga iets tegen hem aanstaan terwijl ik verder kijk naar de zonsondergang. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en draai mijn gezicht iets om hem aan te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    "Ik kan nog wel even door." glimlachte ik. Nog een kwartier of kwartiertje of zo...
    Ik glimlachte toen ik zijn hoofd op het mijne voelde en kroop wat dichter tegen hem aan.


    Joshua
    Ik glimlach als ze dichter tegen me aankruipt en wrijf over haar schouder.
    'Je bent het mooiste, liefste en fantastische meisje die ik ooit ontmoet heb.' zeg ik zachtjes fluisterend in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick antwoordt dat hij zo'n idee al had en ik knik, ja wat verwacht je anders? Hij was net zo blij dat ik een kind met hem wilde en dat hij de reden wist van mijn aarzeling, en dan heb ik ineens al een kind. Gelukkig stemt nick toe dat Katherine dan naar hem toe gaat. 'Dank je, bel me maar als je dan iets nodig hebt?' Zeg ik tegen hem. Ik heb geen idee wat hier allemaal bij gaat kijken. Luna zal me vast wel gaan uitlachen. Katherine komt dan weer te trap af gelopen met een koffer, ze is nu al zo zelfstandig. Qua uiterlijk zie ik dingen van Nick erin, zoals haar houding. Nonchalant, maar wel op zo'n manier dat het natuurlijk is. 'Heb je weleens verschijnselt?' Vraag ik dan aarzelend aan haar. En ze knikt, gelukkig maar. 'Je gaat als eerst met Nick mee oké? Hij zal goed voor je zorgen.' Ik kijk even met een klein glimlachje naar haar. Door ons zijn haar adoptieouders dood. Ik geef mezelf de schuld ervan, ondanks dat zij Katherine van ons hebben afgepakt. 'Waarom ga jij niet mee met ons?' Vraagt ze dan aan me. Die vraag had ik kunnen verwachten. 'Nick en ik zijn niet meer bij elkaar liefje,' zeg ik zachtjes tegen haar. 'Maar we kunnen goed met elkaar overweg. Maak je geen zorgen.' En ik ga met mijn hand door haar haar. Ik kijk Nick aan. 'Ga je terug naar school met haar? Dan ga ik nu terug naar Jake. Bel me als het nodig is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.