• Het is een RPG gebaseerd op de serie Stargate en dan de Universe. Een stargate is een poort die een wormgat creëert die naar een andere poort gaat en waardoor je naar andere plekken kan reizen. In Universe zijn ze op een andere, kleine planeet met een kleine basis waar een groep onder leiding van een weterschapper de negende 'chevron' probeert te draaien. In totaal werden er altijd zeven of acht gedraait, het is een soort telefoonnummer naar een andere poort toe. Ze roepen ze hulp in van een whizzkid en op het moment dat ze het ontdekken, word de planeet waar ze zich op bevinden beschoten door de Lucian-alliance, een alliantie van huurmoordenaars, smokkelaars en dieven, vanuit de ruimte, waardoor ze gedwongen zijn om door de stargate te gaan naar het adres wat ze met de negende chevron hebben gedraait. Hierdoor komen ze uit op een oud starship dat de 'Destiny' heet, een schip van de Ancients.
    Waar een 7-delig adres verbinding maakt met een Stargate in hetzelfde sterrenstelsel, wordt een 8e Chevron toegvoegd als het gaat om een Stargate die zich bevindt in een ander sterrenstelsel. Het 9-delig adres is echter een unieke code omdat Destiny zich tussen verschillende sterrenstelsels begeeft.het schip is al honderdduizende jaren op weg angekomen op het schip, ontdekt de crew dat het schip zeer beschadigd is, en zich bovendien in een geautomatiseerde stand bevindt, waardoor het bezoeken van andere planeten en het uitzetten van een nieuwe koers beperkt blijft. Ook ontdekken dat Destiny niet in staat is een verbinding te maken met Aarde, omdat het schip niet genoeg energie heeft, en dus zitten ze vast, miljarden lichtjaren van hun eigen heelal. Van tijd tot tijd zorgt Destiny er wel zelf voor dat het zich in de buurt van planeten begeeft, zodat de crew de Stargate kunnen gebruiken om op die planeten essentiëlen materialen en voedingsmiddelen te vergaren.
    Op het schip zitten zeer uiteenlopende mensen, iedereen die op dat moment op die planeet zat is overgebracht, al zijn er ook vele doden gevallen. De wetenschapper die het project leidde is er, de Whizzkid, enkele militairen en anderen. Ze moeten met elkaar zien te overleven en de problemen van het verouderde schip doorstaan terwijl ze proberen om een manier te vinden om naar huis te komen.

    Nou, ik hoop dat het een beetje duidelijk is haha. Enige interesse in dit idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 21:14 ]


    Your make-up is terrible

    Je weet al wat ik er van vind :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op zich wel interessant, maar stargate is gewoon niet mijn ding. Maar wel leuk voor de fans.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou zo mee doen *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, dat zijn er wel drie haha.


    Your make-up is terrible

    I would join :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou hier is hij dan.


    Your make-up is terrible

    Geen fan, maar wil wel meedoe.n:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor