• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    (iemand voor Sirius?)


    Bowties were never Cooler

    [Je kan naar Lily?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |I'm almost crying. They killed Ned Stark -Sean Bean- F*CK YOU Joffrey Baratheon! |


    kindness is never a burden.

    Demustachana schreef:
    [Je kan naar Lily?]


    Sure, uno momento


    Bowties were never Cooler

    [F- YOU LENE! IK GA NET SLAPEN. :/

    Anyway: sleep well!]


    help

    AND WHUT? THEY KILLED SEAN? BUT SEAN'S ZEUS. GODS CANNOT DIE.


    help

    Rowboats schreef:
    [F- YOU LENE! IK GA NET SLAPEN. :/

    Anyway: sleep well!]


    |Kon toch niet reageren ik moet mijn wedstrijdzaakje afwerken en nog een hoofdstuk schrijven. Anyways: Nighty! (:
    They killed 'm indeed. Ik wil huilen.|


    kindness is never a burden.

    [Then cry.

    Ik twijfel of ik mijn Pottermore account ga verwijderen en een nieuw ga maken, want ik wil een nieuw huisdier en ik wil opnieuw gesorteerd worden. Da's cool.]


    help

    Rowboats schreef:
    [Then cry.

    Ik twijfel of ik mijn Pottermore account ga verwijderen en een nieuw ga maken, want ik wil een nieuw huisdier en ik wil opnieuw gesorteerd worden. Da's cool.]


    |I can't! )':
    Moet jij weten. Ik ben gesorteerd in Huffelpuff. °-° |


    kindness is never a burden.

    [Ik was Griffoendor. xd]


    help

    [Ik Slytherin. Obviously. (joehoe)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    And then I was a Ravenclaw. I DONT WANNA BE A RAVENCLAW! Goodvye new profile :/

    I posted by the way, Lene.


    help

    Rowboats schreef:
    And then I was a Ravenclaw. I DONT WANNA BE A RAVENCLAW! Goodvye new profile :/

    I posted by the way, Lene.


    |I saw it, maar ik ga morgen pas reageren. Mijn wedstrijddingetje moet af. :/ |


    kindness is never a burden.

    Sirius
    Ik stape uit de trein en ging op weg naar de rijtuigen. Ik was James al een tijdje kwijt en Peter en Remus had ik ook al even niet gezien. Maar ja, straks zou ik ze wel zien bij het welkomst banket en in onze slaapkamer.Op weg naar de koetsen kwam ik Lilly tegen ik glimlachte naar haar en ging naast haar lopen. Ze was een lief meisje. Iets te lief misschien, maar ik snapte wel wat James in haar zag, al zou ze nooit de ware voor mij kunnen zijn. "Hey, Lilly." Zei ik met een na de vakantie veel lager geworden stem. "Heb je ook zo'n zin in het nieuwe schooljaar?" Ik wilde niet over de vakantie praten. Dat lag voor mij allemaal iets te pijnlijk.


    Bowties were never Cooler

    Lily Evans
    ''Hey. Lily,'' hoorde ik plotseling, en ik keek op.
    Een lichte frons vormde zich op mijn voorhoofd bij het horen van de lage stem, en het zien van Sirius.
    Een glimlach sierde mijn lippen en ik giechelde even.
    ''Heb je ook zo'n zin in het nieuwe schooljaar?'' vroeg hij, en ik knikte. ''Ja, heel erg, eigenlijk. Dat klinkt vast wel raar, want ja, het is en blijft school,'' ratelde ik.
    Ik keek hem aan.
    ''Jij ook?'' vroeg ik hem, met nog altijd dezelfde glimlach rond mijn lippen. Ik mocht Sirius wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''