• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Cherish,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Dit is een one direction schrijfwedstrijd wat betekent dat het dus altijd iets met one direction te maken gaat hebben.

    AANTAL DEELNEMERS GEZOCHT VOL:
    15

    AANTAL RONDES
    7 rondes. Elke ronde vallen er dus twee mensen af (15-2 = 13 (ronde 1) 13-2=11 (ronde 2) 11-2=9 (ronde 3) 9-2=7 (ronde 4) 7-3=5 (ronde 5) 5-2 =3 (ronde 6) 3-2=1 (laatste ronde, finale)

    HOEVEEL TIJD PER RONDE KRIJG JE ?
    Je krijgt elke keer een week en een half de tijd voor elke opdracht en aan het einde van die week zullen de uitslagen samen met de nieuwe opdracht dan weer verschijnen dus in totaal zitten er altijd twee weken tussen 2 opdrachten.

    MENSEN DIE NIET INLEVEREN
    Je moet altijd minstens 2 dagen op voorhand aangeven dat je niet kan meedoen. Dit hoort in een privé-bericht te worden gestuurd zodat ik het zeker niet kan missen! Je kan maximum uitstel krijgen tot en met de volgende opdracht want anders kan het zijn dat er 3 mensen met opdracht 1 bezig zijn en bijvoorbeeld 2 mensen met opdracht 2.

    DE PRIJS
    Ik geef alleen een prijs aan de winnaar: 27 credits + een maand reclame op mijn profiel en in de stories die ik schrijf.

    DEELNEMERS
    1) 230710
    3) Mallory
    4) Depay
    5) Walcottx1D UITSTEL TOT 6 JANUARI
    6) Lane
    7) Mrs1DLover
    8) Lizor
    9) Curlies UITSTEL TOT 3 JANUARI
    10) Aislinn
    11) SateGoddess
    12) IveG0TStyles UITSTEL TOT 6 JANUARI
    13) Veertje1D
    14) Lifeisajoke

    OPDRACHT TWEE
    Kies één van onderstaande titels en schrijf een verhaal dat te maken heeft met de lyrics van het lied. Het moet geen perfecte weergave van de tekst zijn, maar het is wel de bedoeling dat je het lied iets of wat kan herkennen in het verhaal. Eén (of meerdere leden) van de band moeten in het verhaal voorkomen, maar je kiest zelf hoe. Ze moeten niet persé lid zijn van One Direction, als je liever met 'onbekende personages' schrijft mag dat ook, maar geef dan één van je personages de naam van een bandlid.
    - Moments
    - Irresistible
    - Same Mistakes
    - Over Aagain
    de opdracht moet ten laatste af zijn op 8 januari.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:31 ]


    The soul needs autumn.

    Mag ik misschien ook uitstel? Ik kom pas 2 januari terug (ik ga morgenochtend weg) en ik heb zeer waarschijnlijk geen wifi :(
    Bovendien heb ik 2 weken na de vakantie proefwerkweek en die moet ik ook nog ergens leren en mijn ouders zijn al pissig omdat ik vorig keer niet geweldige cijfers had -.-

    Oh wauw. Alleen nog eens nakijken op fouten en mijn one shot is klaar (: Ik wou hem koste wat het kost af hebben gisterenavond. Dat was een lange nacht (: Ik wacht wel nog even op mijn commentaar voordat ik hem instuur :3

    IveG0TStyles schreef:
    Mag ik misschien ook uitstel? Ik kom pas 2 januari terug (ik ga morgenochtend weg) en ik heb zeer waarschijnlijk geen wifi :(
    Bovendien heb ik 2 weken na de vakantie proefwerkweek en die moet ik ook nog ergens leren en mijn ouders zijn al pissig omdat ik vorig keer niet geweldige cijfers had -.-


    Ik zal je ook tot 6 januari uitstel geven^^

    Ik ben net thuis en ga beginnen met het herlezen van de verhalen van degene die commentaar willen, hopelijk kan ik iedereen nog vandaag een mailtje sturen hehe


    The soul needs autumn.

    Mag ik uitstel tot 3 januari? :Y) Ik heb niet zoveel inspiratie.. D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik misschien ook uistel? De computer wilt niet opstarten en morgen ga ik op vakantie tot de 5de (:


    •*• Lululu •*•

    Curlies schreef:
    Mag ik uitstel tot 3 januari? :Y) Ik heb niet zoveel inspiratie.. D:


    De inzenddatum is pas 4 januari. ;p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat is dom :') dan tot 5 januari (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Opdracht 2.
    Ik heb gelukkig wifi dus ik heb mijn uitstel niet nodig :') Hierbij mijn inzending!


    Never forget who you are

    Zou ik alsjeblieft ook uitstel mogen tot 6 januari? Ik weet namelijk echt niet wanneer ik tijd ga krijgen om te schrijven en wanneer ik een ideetje krijg voor een idee. (en ik heb op deze laptop geen goede Word en dat schrijft het fijnst) Daarnaast wil ik ook graag een goede feedback voordat ik inlever.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 15:48 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Lane schreef:
    Zou ik alsjeblieft ook uitstel mogen tot 6 januari? Ik weet namelijk echt niet wanneer ik tijd ga krijgen om te schrijven en wanneer ik een ideetje krijg voor een idee. (en ik heb op deze laptop geen goede Word en dat schrijft het fijnst) Daarnaast wil ik ook graag een goede feedback voordat ik inlever.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lane schreef:
    Zou ik alsjeblieft ook uitstel mogen tot 6 januari? Ik weet namelijk echt niet wanneer ik tijd ga krijgen om te schrijven en wanneer ik een ideetje krijg voor een idee. (en ik heb op deze laptop geen goede Word en dat schrijft het fijnst) Daarnaast wil ik ook graag een goede feedback voordat ik inlever.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Opdracht 2 (:
    Ik hoop dat het een beetje goed is ^^
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sinds er vrij veel mensen uitstel vragen en ik zelf eigenlijk in tijdsnood zit met het leren heb ik de datum verplaatst van 4 januari naar 8 januari.
    Ik ben jullie feedbacks daarbij niet vergeten, ze zullen één van de dagen in je inbox verschijnen x


    The soul needs autumn.

    Sategoddess --> 2012Hangover

    Oh, kun je mij misschien ook wat feedback geven (als je toch bezig bent :'P)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:34 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    In mijn verhaal komen twee liedjes voor, mag dat ook?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?