• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Cherish,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Dit is een one direction schrijfwedstrijd wat betekent dat het dus altijd iets met one direction te maken gaat hebben.

    AANTAL DEELNEMERS GEZOCHT VOL:
    15

    AANTAL RONDES
    7 rondes. Elke ronde vallen er dus twee mensen af (15-2 = 13 (ronde 1) 13-2=11 (ronde 2) 11-2=9 (ronde 3) 9-2=7 (ronde 4) 7-3=5 (ronde 5) 5-2 =3 (ronde 6) 3-2=1 (laatste ronde, finale)

    HOEVEEL TIJD PER RONDE KRIJG JE ?
    Je krijgt elke keer een week en een half de tijd voor elke opdracht en aan het einde van die week zullen de uitslagen samen met de nieuwe opdracht dan weer verschijnen dus in totaal zitten er altijd twee weken tussen 2 opdrachten.

    MENSEN DIE NIET INLEVEREN
    Je moet altijd minstens 2 dagen op voorhand aangeven dat je niet kan meedoen. Dit hoort in een privé-bericht te worden gestuurd zodat ik het zeker niet kan missen! Je kan maximum uitstel krijgen tot en met de volgende opdracht want anders kan het zijn dat er 3 mensen met opdracht 1 bezig zijn en bijvoorbeeld 2 mensen met opdracht 2.

    DE PRIJS
    Ik geef alleen een prijs aan de winnaar: 27 credits + een maand reclame op mijn profiel en in de stories die ik schrijf.

    DEELNEMERS
    1) 230710
    3) Mallory
    4) Depay
    5) Walcottx1D UITSTEL TOT 6 JANUARI
    6) Lane
    7) Mrs1DLover
    8) Lizor
    9) Curlies UITSTEL TOT 3 JANUARI
    10) Aislinn
    11) SateGoddess
    12) IveG0TStyles UITSTEL TOT 6 JANUARI
    13) Veertje1D
    14) Lifeisajoke

    OPDRACHT TWEE
    Kies één van onderstaande titels en schrijf een verhaal dat te maken heeft met de lyrics van het lied. Het moet geen perfecte weergave van de tekst zijn, maar het is wel de bedoeling dat je het lied iets of wat kan herkennen in het verhaal. Eén (of meerdere leden) van de band moeten in het verhaal voorkomen, maar je kiest zelf hoe. Ze moeten niet persé lid zijn van One Direction, als je liever met 'onbekende personages' schrijft mag dat ook, maar geef dan één van je personages de naam van een bandlid.
    - Moments
    - Irresistible
    - Same Mistakes
    - Over Aagain
    de opdracht moet ten laatste af zijn op 8 januari.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:31 ]


    The soul needs autumn.

    Moet je verhaal echt precies tussen de 650 en 1500 zijn of mag het ook een beetje erover zitten? :3
    Ik ga me waarschijnlijk niet aan 1500 kunnen houden...

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Moet je verhaal echt precies tussen de 650 en 1500 zijn of mag het ook een beetje erover zitten? :3
    Ik ga me waarschijnlijk niet aan 1500 kunnen houden...

    Het moet echt tussen die limiet liggen want anders zou ik ook andere langere stukken mogen laten schrijven en dan wordt het echt teveel voor mezelf om dat allemaal te lezen en objectief te kunnen oordelen :') x


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)
    Het moet echt tussen die limiet liggen want anders zou ik ook andere langere stukken mogen laten schrijven en dan wordt het echt teveel voor mezelf om dat allemaal te lezen en objectief te kunnen oordelen :') x

    Ik zal het proberen (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ingeleverd (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shit, ik dacht dat de uiterste inleverdatum morgen was. ;x
    Zou ik hem dus morgen kunnen inleveren? Heb hem nog niet helemaal af,


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Shit, ik dacht dat de uiterste inleverdatum morgen was. ;x
    Zou ik hem dus morgen kunnen inleveren? Heb hem nog niet helemaal af,

    jup :')
    ik dacht stiekem ook dat het morgen was anders had ik wel waarschuwingsmailtjes gestuurd


    The soul needs autumn.

    Whahahah, handig x'D Ik ga hem nu inleveren bij je ;) Hierbij wil ik trouwens ook vast melden, dat ik van 23 tot 30 december weg ben, dus als de inleverdatum voor de volgende wedstrijd daarin ligt, zou ik daarvoor graag uitstel willen een paar dagen ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik had niet door dat de deadline gisteren was.:'D
    Wel ja, vanavond krijg je hem.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil zo graag de uitslagen! Ik had zo'n vage droom dat ik eruit was D: Met zeg maar drie kolommetjes van gewonnen, verloren en iets van 'door'. En ik zat dus bij verloren. Damn it.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Ik wil zo graag de uitslagen! Ik had zo'n vage droom dat ik eruit was D: Met zeg maar drie kolommetjes van gewonnen, verloren en iets van 'door'. En ik zat dus bij verloren. Damn it.

    Jah idd, ik wil ook echt zooo graag weten of ik door ben! :)

    Sorry, het lukt echt niet meer vandaag. Aangezien ik jullie niet wil ophouden wil ik mij graag uitschrijven.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @Curlies, toch niet ;p Als er iemand is die eruit zal liggen ben ik het wel, want nadat ik mijn stuk had verzonden zag ik pas de fouten die ik had gemaakt --" En ik had de tekst al 5 keer opnieuw gelezen, diepe zucht.

    IveG0TStyles schreef:
    (...)
    Jah idd, ik wil ook echt zooo graag weten of ik door ben! :)


    gehe, volgens mij wil iedereen dat (:


    Do what people say you can't.

    Curlies schreef:
    Ik wil zo graag de uitslagen! Ik had zo'n vage droom dat ik eruit was D: Met zeg maar drie kolommetjes van gewonnen, verloren en iets van 'door'. En ik zat dus bij verloren. Damn it.

    Ik weet niet wat er steeds gebeurd, ik verknal spelling ALTIJD


    •*• Lululu •*•

    Weet je al wanneer de uitslag komt?


    Never forget who you are