• Ik wil al heel lang een verhaal schrijven, maar heb geen idee waarover. Een beetje zoals de The Hunger Games en Divergent enz. Geen horror / fanfiction. Weten jullie misschien iets? x


    night thinking, day dreaming

    Frodo schreef:
    (...)

    Dus de ene is jaloers op de andere? Werk dit verder uit.
    Dan moet je kijken welke gebeurtenis ervoor heeft gezorgd dat ze uiteindelijk ruzie krijgen, de druppel die de emmer deed overlopen (;
    Oke, thanks.(:


    night thinking, day dreaming

    ohemdjie schreef:
    (...) Oke, thanks.(:


    Graag gedaan ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Insurgent schreef:
    Ik heb veel ideeën voor verhalen in die trant, maar die ga ik niet aan je geven. Ik wil je wel helpen iets te bedenken. Wil je het in de toekomst laten afspelen? Bedenk dan waar, wat er met dat gebied in de toekomst kan zijn gebeurd. Is er een ziekte uitgebroken? Is er sprake van dictatuur? Etc. Zo kun je al een hele verhaallijn opbouwen.
    hmm dat lukt me nu nog niet echt, waarschijnlijk bedenk ik later nog wel iets (:


    night thinking, day dreaming

    Wiarda schreef:
    Schrijf een verhaal over een kat met egoproblemen, of één over een ouwe vent die een loterij wint en vervolgens een relatie krijgt met een twintigjarig mokkel dat op zijn geld uit is. Of iets over een kind dat burgemeester wilt worden. Bedenk rare dingen en schrijf daar iets mee, daar komen meestal de leukste verhalen uit. (:
    Ik vind het altijd makkelijker om over mensen van mijn eigen leeftijd te schrijven, maar die ideeën zijn ook heel leuk, thankyou (:


    night thinking, day dreaming