• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh ja, is goed. x'D]


    Take me to wonderland

    Maya Rae Grande
    Hij kijkt dodelijk naar Lost. Hoe durfde hij! Lost kon iedereen opsporen als hij een geur had. Samir pakt zijn telefoon en praat met een soldaat. "Goed gedaan, Greenfield. Je mag terugkeren naar de basis. Ik en Grande zullen het overnemen." Hoor ik hem zeggen waardoor ik weer aanwezig ben. Ik haatte het als iemand me bij mijn achternaam noemde. Ook geen maya maar Rae. "We moeten hier links, dan rechtdoor en de derde straat rechts." Zegt hij waarna hij begint te lopen. Ik vul mijn Python met 6 kogels per pistool en stop ze daarna terug. 'niet verwonden, lichtverwonden, zwaarverwonden of doden?' Vraag ik hem dan serieus. Helaas kon ik dat niet weten aangezien ik geen gedachtes kon lezen. Het zou wel gaaf zijn, maar helaas kon ik dat niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    'Samir sla niet zo'n toon tegen Rae aan en laat hem los ik wil deze jongen even spreken.' siste een van de meisjes. Ik keek haar vragend en wantrouwend aan. Waarom wilde ze met me spreken? Wat de reden ook was, zij was de dochter van de baas van deze hele zooi, dus het kon nooit veel goeds zijn.
    Samir zuchtte en liet me op de grond vallen waarna hij met het andere meisje naar buiten ging.
    Wat ging er gebeuren met Liam? Met veel moeite kon ik op mijn knieën gaan zitten. Het huilen was ondertussen gestopt, maar mijn gezicht was nog steeds met traanspore bevlekt. "Wat wil je van me?" vroeg ik zachtjes. "Je laat Liam toch met rust he?" vroeg ik angstig. Misschien ging zij wel iets veel erger met Liam doen.


    Take me to wonderland

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik frons even en als iedereen weg is en niemand ons meer zou kunnen horen loop ik naar de jongen toe die op zijn knieen zit en hurk bij hem neer en kijk hem even medelevend aan, hij was gestopt met huilen maar keek nog steeds angstig. 'Maak je geen zorgen.' zeg ik en sta dan op pak een stoel en help de jongen op en zet hem neer op de stoel en maak zijn handen en alles los, dat moest niet bepaald comfortabel zijn. Ik pak een andere stoel en zet die tegenover hem neer en kijk hem strak aan. 'Ik wil alleen een paar dingen weten.' beantwoord ik dan zijn eerste vraag en bijt op mijn lip. 'Wat is je naam en wie is Liam? Een vriend van je?' vraag ik dan. Rustig beginnen, hem op zijn gemak laten voelen. Je ziet dat hij nog angstig, bang is, nog steeds van net. Dan kan ook niet anders als je zo'n Samir voor je hebt.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 0:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek Maya aan met een grijns. Eindelijk iemand die begreep hoe ik wilde werken...
    "Licht verwonden, martelen gebeurt later. Ik wil dat verraders een goede straf krijgen en langzaam worden gedood." zei ik met een grimas, waarna ik zelf mijn messen uit mijn riem pakte en ze sleep door het ene mes over het andere te laten gaan met de kant van het lemmet. Ik hing een mes weer aan mijn riem en pakte mijn geweer, die ik snel herlaadde en daarna naar Maya keek.
    "Neem jij het meisje maar, dan pak ik de jongen. Lijkt me voor ons allebei eerlijk." zei ik met een grijns.

    (Ik ga dadelijk slapen, morgen begint mijn proefwerkweek! Ik ben er morgen na half een weer, denk ik. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ze helpt me op een stoel en maakt dan mijn handen los. meteen trek ik mijn benen op en sla mijn armen rond mijn knieën. Ik trilde als een rietje, nog steeds bang dat ze Liam wat zouden aandoen.
    Ondertussen pakte het meisje een andere stoel en ging tegenover me zitten.
    'Ik wil alleen een paar dingen weten.' antwoordde ze mijn eerste vraag en ik knikte.
    'Wat is je naam en wie is Liam? Een vriend van je?' Vroeg ze en ik keek haar even aan. Wat zou ze doen als ik zei dat Liam mijn vriendje was.
    "Niall," begon ik om een antwoord op haar eerste vraag te geven. "Euh, hij is mijn vriendje," stamelde ik zachtjes. "Wat gaan ze met hem doen? Samir wilde hem ophangen. Alsjeblieft, hij heeft niks gedaan," zei ik snel en ik voelde dat ik weer elk moment in huilen kon uitbarsten. Wat als die vriend van Samir Liam op dit moment aan het ophangen is? Wat als Liam al dood is? Ik kneep mijn ogen stevig dicht en probeerde de gedachten uit te bannen.


    Take me to wonderland

    Maya Rae Grande
    Hij kijkt me met een grijns aan. Was dat goed of slecht? "Licht verwonden, martelen gebeurt later. Ik wil dat verraders een goede straf krijgen en langzaam worden gedood." Zegt Samir dan waardoor ik lichtjes grijns. Hier was ik het dus helemaal mee eens. Ik pak mijn python en draai hem in mijn hand. "Neem jij het meisje maar, dan pak ik de jongen. Lijkt me voor ons allebei eerlijk." Zegt Samir weer met een grijns. Ik grijns ook breed. 'Hier ben ik het helemaal mee eens. Kan nu al niet wachten tot we die botten van die verraders botje voor botje kunnen breken.' Zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. Ik was gemeen klopt. Ik was altijd gemeen behalve tegen kleine kinderen zonder spelt. Daar had ik nog genade voor, maar voor de rest die waren ter doden opgeschreven bij mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Psynd

    ik schreeuw hetvverder uitnals hij me verder laat lopen.
    Als hij stopt volg ik wat er gebeurd. Yranen stromen steeds hardernover mijn gezicht en we moeten veder lopen. In een hokje duwt hij me hard neer waardoor ik val ennkreun. Dit deed echt pijn,kon ik nietnflauwvallen van bloedverlies ofzo. Ineens bond hij bij Lou een touw om zijn hsnden. Met een grijns loopt hij naar me toe en doet een tous om mijn nek. Mijn laatste uren waren geslagen. Ik zou bij Nicole en papa zijn. Misschien ook bij mama en Ruth.
    ' lou zorg dat Niall niet opgeeft alsjeblieft' snik ik zaht. Hij beveelt ons weer op te staan. Ik eist niet wat pijner deed, mijn been of mijn hart.
    Het liefste wou ik mijn hele hart uitstorten bij Lou mar dat deed ik niet. Ik wist niet waar Ni was en ik wou hem zou graag nog even zien en vasthouden, dat hij me vasthoud waarneer ik stierf. Ik wist dat er een manier was die dodelijik kon zijn. "Niall!!" schreeuwde ik hard.
    Ik ging toch al dood, dus het maakte me niets meer uit.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 7:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek Maya met een klein glimlachje aan. "Jij snapt het."
    Goed zo, iemand die geen medelijden toonde en ze net zoals ik dood wilde martelen. Botje voor botje, stapje voor stapje. Dat was het mooiste van mijn hele baan, mensen breken totdat ze je smeekten om genade en dan nog net dat ene stapje verder gaan... Bij de vrouwen was het trouwens ook leuk om ze vast te binden en hun nagels uit te trekken, maar dan wel als we iets moesten weten als marteling... Nu hoefden we niets te weten, alleen maar wie ze beschermden.
    Toen we voor de deur stonden hield ik mijn wapens gereed. "Klaar?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Ik knik nog even om de orders en begin met zoeken.
    Na lang zoeken heb ik niemand te pakken en zucht even.
    Wat had ik graag iemand doodsangsten zien uitstaan.
    Ik liep naar het hutje(waar Ni zit) en loop naar binnen.
    Ik zie een blonde jongen en Adalicia.
    "ow sorry dat ik u stoor" ze gik beleefd en draai me terug om naar de deur.
    "als u hulp nodig heeft geeft u maar een gil" ik glimlach even beleefd en loop weer naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    Ze helpt me op een stoel en maakt dan mijn handen los. meteen trek ik mijn benen op en sla mijn armen rond mijn knieën. Ik trilde als een rietje, nog steeds bang dat ze Liam wat zouden aandoen.
    Ondertussen pakte het meisje een andere stoel en ging tegenover me zitten.
    'Ik wil alleen een paar dingen weten.' antwoordde ze mijn eerste vraag en ik knikte.
    'Wat is je naam en wie is Liam? Een vriend van je?' Vroeg ze en ik keek haar even aan. Wat zou ze doen als ik zei dat Liam mijn vriendje was.
    "Niall," begon ik om een antwoord op haar eerste vraag te geven. "Euh, hij is mijn vriendje," stamelde ik zachtjes. "Wat gaan ze met hem doen? Samir wilde hem ophangen. Alsjeblieft, hij heeft niks gedaan," zei ik snel en ik voelde dat ik weer elk moment in huilen kon uitbarsten. Wat als die vriend van Samir Liam op dit moment aan het ophangen is? Wat als Liam al dood is? Ik kneep mijn ogen stevig dicht en probeerde de gedachten uit te bannen.


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    ik zie hoe hij zijn benen optrekt en zijn armen rond zijn knieën slaat en helemaal trilt en ik zucht even. Hij zegt dan zijn naam en ik glimlach even. 'Adalicia.' stel ik mezelf voor het gemak dan ook even voor. Ik frons dan even na zijn volgende woorden. 'Ophangen?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Samir idioot.' mompel ik dan zacht en zie dan enkele seconden daarna een andere soldaat binnenkomen en kijk hem even aan en knik dan. 'Tuurlijk drankje.' zeg ik dan en draai me weer naar de jongen om. 'Zijn er nog andere vrienden van je hier behalve Liam? En ik zal hem niks doen, maar een vriend van Samir waarschijnlijk wel, dus we moeten snel zijn.' zeg ik dan vlug en sta op en begin te ijsberen door de kamer terwijl ik bedenkelijk voor me uitkijk en op een antwoord van de jongen Niall wacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik keek naar het en en ging meteen aan tafel zitten. "Eetze." Zei ik nog snel voordat ik begon te eten. Doordat het koud was, smaakte het nergens naar en was eerder vies dan lekker, maar door de honger deed ik er niet moeilijk door. "Ik wil wel eens weten waarom de jongens naar buiten zijn gegaan." Momelde ik tussendoor. Ze hadden er namelijk niets te zoeken en door die reden waren wij nu ook op de vlucht. Nouja, we konden ook de straat niet meer op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maya Rae Grande
    'Jij begrijpt het.' Zegt hij dan. Ik kon niet wachten tot ze voor mijn voeten lagen. Te smeken om de dood. Dat ik ze doodmaak, maar dan vrolijk verder ga. Dat ze huilen pijn krijgen alles. Voor de grap teennagels eraf trekken en dan de tenen erafknippen. Met een knuppel op die botten inslaan. Zodat ze niet alleen maar breken maar ook verbrijzelen. Ik grijns breed bij het idee. Geweldig dit. Dit was een land voor prefecten als ze dat niet waren hadden ze maar moeten vluchten naar een niet bezet land. Maar dat deden. Ze niet. Al waren deze prefecten vreselijk. Imperfecten redden van de dood. Niet dat het veel uitmaakt. De dood zullen ze in ieder geval wel vinden. 'Klaar?' Vraagt Samir dan waarna ik knik. Ik pak mijn Pythons en sta klaar om de deur in te trappen en naar binnen te rennen. Ik zou ze meteen in de voet schieten aangezien je dan moeilijk kon lopen noch rennen. Plus het deed lekker veel pijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayy Kilian von Monroe
    Verbaast keek ik naar het meisje wat nu bij Niall zat. "Waar is Samir." Vroeg ik meteen waarna ik de gewonden jongen naar voren duwden. Het meisje herkende ik als dochter van de grote baas, maar ik moest bekennen dat ik haar naam niet wist. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar de blonden jongen en merkten dat hij niet vastgebonden zat, niets. "Wat is hier aan de hand." Vroeg ik argwanend. Ik had duidelijk instructies gekregen van Samir, en dit klopten voor geen meter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Het eten was verschrikkelijk vies geworden, aangezien het uren in de keuken had gestaan en niet aangeroerd was. Het was koud, maar toch eerder lauw aangezien het niet in de koelkast had gestaan. Ik at er met muizenhapjes van, maar uiteindelijk had ik het toch netjes naar binnen gewerkt.
    Ik knikte op Harry's woorden. "Dat zou ik ook wel willen weten... Er is toch geen reden voor? Wij hadden het register kunnen bekijken en hun eten kunnen halen, desnoods hun familie bezoeken." zei ik zacht, waarna ik een klap hoorde en meteen van mijn stoel sprong. "De deur..."

    Samir Alan Sanguis.

    "Niet schieten, ze moeten hun lichaam nog kunnen gebruiken. Ik heb geen zin om een halfdood lichaam met me mee te slepen... Dreig liever." zei ik nog voordat ik de deur open trapte en naar binnen stapte. Mijn ogen scanden de ruimte en ik moest zeggen dat het nog een gezellig huisje was, maar daar kwam ik hier niet voor...
    Ik hoorde een meisjesstem vanuit de keuken komen, een vrouwenstem. Ze had een heldere, zachte stem, maar het was niet hoog genoeg voor een klein meisje. De diamant was al jaren geleden geslepen en haar stem was volledig klaar met haar ontwikkeling. Wacht... Waarom praatte ik hierover?!
    Ik liep naar de keuken toe, wierp het eerste beste mes op een haarlengte naast de krullenbol zodat hij bedreigd was en grijnsde.
    "Opstaan en geef je over! Dit spelletje is voorbij!"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reading a good book is like taking a journey.