• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Hetzelfde als haar alsjeblief.' zeg ik tegen de ober en hij knikt. Ik pak onder tafel Brax haar hand vast en knijp er geruststellend in. Ik druk een kusje op haar wang en probeer de zenuwen te negeren. Net als die Annabel of zoiets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Ik moet met je praten' Andwoord ze 'Nu' Vroegt ze er vervolgens direct aan toe. Geweldig. 'Waar?' Vraag ik haar dan maar, spijt dat ik toch had opgenomen. Ik had nu echt geen zin om te praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij vraagt me waar. 'Je kan naar mij thuis komen, Jake is weg,' zeg ik dan tegen hem. Ik hoor aan hem dat hij geen zin heeft om te praten. 'Het is belangrijk,' zeg ik er nog bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben een taart bakken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Damien staat op en gaat een biertje voor ons halen. 'En Leslie wil geen kinderen?' vraagt Ashley. Ik heb haar het hele verhaal vertelt maar ze snapt het nog niet helemaal. 'Ik weet het niet, ze zegt dat ze er later wil en doet dan zo... wazig. Ik weet niet. Er is iets maar ze wil het me niet vertellen en ja ik word pissig omdat ze het niet wilde zeggen en ben dan naar school gegaan om het bij iemand kwijt te kunnen en of er misschien iemand tips heeft om het bij te leggen.' Ik zucht zachtjes en zit met mijn handen in mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vraagt me waar. 'Je kan naar mij thuis komen, Jake is weg,' zeg ik dan tegen hem. Ik hoor aan hem dat hij geen zin heeft om te praten. 'Het is belangrijk,' zeg ik er nog bij.


    {Lekker :3}
    Nick
    'Je kan naar mij thuis komen, Jake is weg' andwoord ze waarna ze er aan toevoegt dat het belangrijk is. 'Ik kom eraan' Andwoord ik waarna ik ophang en vervolgens verdwijn en verschijn in haar woonkamer, aanbellen had toch geen zin.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick antwoordt dat hij eraan komt en ik weet niet hoe hij komt. Want hij houdt niet van verschijnen. Maar hij verschijnt dan en ik kijk hem aan. 'Dank je,' zeg ik dan als hij er is. 'Wil je iets drinken?' Vraag ik eerst nog aan hem. En ik gebaar dat hij ook kan gaan zitten als hij wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Nick antwoordt dat hij eraan komt en ik weet niet hoe hij komt. Want hij houdt niet van verschijnen. Maar hij verschijnt dan en ik kijk hem aan. 'Dank je,' zeg ik dan als hij er is. 'Wil je iets drinken?' Vraag ik eerst nog aan hem. En ik gebaar dat hij ook kan gaan zitten als hij wil.


    Nick
    'Dank je' Zegt ze als ze me ziet en vraagt of ik iets wil drinken om vervolgens te gebaren dat ik kan gaan zitten als ik wil. 'Nee bedankt' Andwoord ik om vervolgens te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij slaat mijn aanbod af en ik knik. Ik ga ook zitten op enige afstand van hem. Ik vouw mijn handen in mijn schoot en kijk ernaar. Oke, ik moet het gewoon gaan vertellen. 'Nick, weet jij echt duidelijk de reden waarom ik ooit vertrokken ben?' vraag ik hem dan. Ik kijk aarzelend naar hem op. Op dit moment voel ik gewoon angst, voor wat er wellicht komen gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nick, weet jij echt duidelijk de reden waarom ik ooit vertrokken ben?' Vroeg ze vervolgens naar eerst naar handen te hebben gekeken en ze kijkt me aarzelend aan, 'Nee, dat weet ik niet' Andwoord ik, ik had ook nooit.. zin gehad om dat te vragen, ook niet toen alles weer goed was tussen ons, en ik denk dat ik het andwoord ook niet wil horen maar ze op het punt staat die te vertellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij antwoordt van niet, niet dat hij weet en ik knik. Natuurlijk had hij geen idee, niemand die het weet. Bijna niemand tenminste, en degene die het weten zijn allang dood. Gestorven aan ouderdom. 'Nou..'begin ik dan. 'Een reden was natuurlijk omdat het niet bepaald goed ging tussen ons.' Om het even zacht te verantwoorden. Ik had ook kunnen zeggen dat ik het slaan en misbruiken zat was. 'Maar dat was niet de voornaamste reden,' mompel ik. Ik zucht een keer zachtjes en kijk Nick aan. 'Ik ben bij je weggegaan, omdat ik bang was... Ik was zwanger.' Het laatste is een fluistering. Ik moet nu gelijk doorpraten, anders krijgt hij misschien hoop of wat dan ook. 'Ik was ten einde raad, en ben langs allerlei mensen gegaan. Ik besloot het te houden, en ik wilde het je vertellen... Alleen het kindje is dood geboren.' Mijn stem breekt aan het eind. Het kindje werd veel te vroeg geboren en was dood. Maar beter ook, het kindje was niet uit echte liefde voortgekomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TAMTAMTAMMMMMMMMMMMM!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 14:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij antwoordt van niet, niet dat hij weet en ik knik. Natuurlijk had hij geen idee, niemand die het weet. Bijna niemand tenminste, en degene die het weten zijn allang dood. Gestorven aan ouderdom. 'Nou..'begin ik dan. 'Een reden was natuurlijk omdat het niet bepaald goed ging tussen ons.' Om het even zacht te verantwoorden. Ik had ook kunnen zeggen dat ik het slaan en misbruiken zat was. 'Maar dat was niet de voornaamste reden,' mompel ik. Ik zucht een keer zachtjes en kijk Nick aan. 'Ik ben bij je weggegaan, omdat ik bang was... Ik was zwanger.' Het laatste is een fluistering. Ik moet nu gelijk doorpraten, anders krijgt hij misschien hoop of wat dan ook. 'Ik was ten einde raad, en ben langs allerlei mensen gegaan. Ik besloot het te houden, en ik wilde het je vertellen... Alleen het kindje is dood geboren.' Mijn stem breekt aan het eind. Het kindje werd veel te vroeg geboren en was dood. Maar beter ook, het kindje was niet uit echte liefde voortgekomen.


    {UGH. DAT HAD IK KUNNEN BEDENKEN.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik dacht al dat het zoiets ging zijn!!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja Ellie, dat had je inderdaad gekund :Y)

    Ik wilde in eerste instantie dat Leslie het kindje had laten adopteren :3 maar dat zou echt het einde zijn voor Jake >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.