• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel G.
    Ik sta op en zucht. Ik loop met mijn handen in mijn zakken naar mijn auto terug en stap dan in. De tranen rollen weer over mijn wangen en ik start de auto. Ik rij de snelweg op. Op naar huis. Mijn handen trillen lichtjes en ik probeer me op de weg te concentreren maar zak steeds weer weg in mijn gedachten. Plots hoor ik een schril geluid en dan het gerinkel van glas. Ik voel vlammende pijn door me heen gaan en word alles word zwart voor mijn ogen.

    Alexi
    Ik zucht lichtjes en kijk hem aan. 'Naar wie nu?' We moeten nog Maddie doen, opa, oma en Vans. Maar misschien kunnen we Vans doen als we nog eens naar school gaan. Ik kijk hem afwachtend aan.

    Joshua
    Ik kijk naar de demon en ze kijkt terug. 'Waar denk je dat je mee bezig bent.' zeg ik lichtjes woedend en ze lacht en kijkt me onschuldig aan. 'Wat bedoel je?' 'Hou je nu niet voor de domme, ik heb je 96 jaar geleden gezien in Parijs en je bent geen haar verandert.' Ze grijnst. 'Stop met wat je aan het doen bent of anders...' 'Wat Engeltje? Vertel je het aan je vriendinnetje haar vader? Hij gelooft je toch niet en je breekt dan een wet en ik breek dan wel iets meer. Haar nek bijvoorbeeld?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, klinkt goed... Dan gaan we nu naar... Maddie?" stelde ik voor.
    Ik nam de zak cadeautjes over, zodat ik nu twee dingen droeg in plaats van zij.

    Braxlin
    "Euhm... 26 of zo?" begon hij zacht.
    "En jij bent?" vroeg ik nog steeds streng.
    "57."
    "En dus?"
    Het bleef even stil. "Is er 31 jaar verschil?"
    "Ja en dat betekend..." Ik keek hem afwachtend aan.
    "Dat... ze... jonger is?"
    God, deed hij nu dom? Of was hij het gewoon?
    "Nee, pap, dat ze veel te jong is! Ze wil gewoon je geld!" en misschien zelfs je leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake masseert elk plekje en ik geniet van zijn aanrakingen. Niets seksueels maar gewoon liefdevol. Dit soort aanrakingen zijn de beste. Hij verwisselt steeds van plaats. Ik neurie zachtjes het liedje All about us.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Wat wil je van hem?' vraag ik dan maar, mijn woede in controle houdend.
    'Simpel: eerst trouwen, dan vermoord ik hem, en dan krijg ik zijn geld.' grijnst ze en ik knijp mijn ogen dicht.
    'En Braxlin? Ze staat vast wel in zijn testament.' vraag ik wantrouwig door.
    'Zij krijgt het volgende ticketje naar de hemel.' Ik moet mijn inhouden om niet een sterrenshot te laten verschijnen en door haar borst te rammen.

    Alexi
    Ik knik lichtjes glimlachend en pak zijn arm vast aangezien hij weer moet flitsen. 'Misschien kunnen we-' begin ik maar stop dat idee weer weg. Zelfs Axton zou me dan vermoorden als ik dat zeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa lachte net om één van Daves grappen en ging neerzitten aan de sporterstafel toen haar ringtoon afging. En het was niet zomaar een ringtoon het was die van Samuel met het liedje waarop ze gedanst hadden in het herenhuis. Vans verontschuldigde zich en stond op van de tafel om op te nemen. Nu ging hij haar ook béllen? De gast was gek. Ze nam op met,"Was ik niet duidelijk genoeg?!" maar toen Sam praatte bleek het Sam niet te zijn. "Dag mevrouw Woods," zei een plechtige stem,"Mijn naam is Logan Somerhalder van het Universitair Ziekenhuis. Ik bel in verband met meneer Samuel Gaisford?" Vans was verward,"Ja?" Wat deed Sam in het ziekenhuis. "Hij heeft een auto ongeluk gehad." Nu raakte ze in paniek. "Ik kom meteen," zei Vanessa ademloos en gooide neer. Ze liep terug de kantine in en nam haar leren jasje en handtas van haar stoel. "Dave," zei Vanessa maar die lachte luid om een grap van één van zijn vriendin. Geërgerd knipte ze met haar vingers voor zijn ogen. Nu keek hij haar aan. "Ik moet naar het ziekenhuis, een vriend heeft een ongeval gehad." Dave knikte en stond op,"Zal ik je brengen?" Vans schudde verwoed haar hoofd,"Niet nodig." Ze drukte een kus op zijn wang en snelde de kantine uit richting de parking.


    kindness is never a burden.

    Nick
    ik haalde mijn mobiel tevoorschijn en zocht een leeglokaal op om vervolgens ook een telefoonboek te zoeken. Ze was in iedergeval in een ziekenhuis bevallen, ik had genoeg van haar vrienden gekend om te weten waar ze woonden, en als je logisch nadacht zou het een ziekenhuis zijn in de buurt van een van hun. Dus belde ik eerst de eerste wat best een lang gesprek werd over vertrouwelijke informatie en gezijk over dat het heel veel jaren geleden was maar op het eind kreeg ik de vrouw aan de telefoon zover dat ze het op zou zoeken en ik wachte enigsins ongeduldig

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Ah, nee, schat..."
    "Nee, schat, nee, schat." sprak ik hem geïrriteerd na. "Hoe kan je nu zo blind zijn?! Ze is op je geld uit! Dump haar nu je nog kan!"
    "Brax, je kan niet tegenhouden dat ik ooit nog een vriendin heb..."
    "Nu, weet ik het zeker. Je zit in je midlifecrisis. Pap, het is wat laat om nu door te draaien. Ze is 31 jaar jonger! Ze is niet verliefd ze is een teek. Die je helemaal leeg gaat zuigen!"

    Axton
    "Kunnen we?" vroeg ik, bedoelend dat ze gewoon door kon gaan.
    "Wat wou je zeggen, schat?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Je bent echt dol op dat liedje nu he?' lach ik zachtjes en doe verder. Dan heb ik een idee en stop even. Ik haal de kaarsen uit en plaats ze overal in de kamer. Ik steek ze met mijn gedachten aan en doe het licht dan uit; Dan ga ik terug op haar kont zitten en doe verder. Dat is gezelliger.

    Samuel
    Het is donker. Ik kan me niet bewegen, niet praten, niets. Ik hoor enkel de stemmen en gepiep. Ik weet niet wat er gebeurt en waar ik ben. Ik herinner me alleen dat ik in de auto zat en plots was er niets. Enkel zwart en leegte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5TYLE5 schreef:
    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa lachte net om één van Daves grappen en ging neerzitten aan de sporterstafel toen haar ringtoon afging. En het was niet zomaar een ringtoon het was die van Samuel met het liedje waarop ze gedanst hadden in het herenhuis. Vans verontschuldigde zich en stond op van de tafel om op te nemen. Nu ging hij haar ook béllen? De gast was gek. Ze nam op met,"Was ik niet duidelijk genoeg?!" maar toen Sam praatte bleek het Sam niet te zijn. "Dag mevrouw Woods," zei een plechtige stem,"Mijn naam is Logan Somerhalder van het Universitair Ziekenhuis. Ik bel in verband met meneer Samuel Gaisford?" Vans was verward,"Ja?" Wat deed Sam in het ziekenhuis. "Hij heeft een auto ongeluk gehad." Nu raakte ze in paniek. "Ik kom meteen," zei Vanessa ademloos en gooide neer. Ze liep terug de kantine in en nam haar leren jasje en handtas van haar stoel. "Dave," zei Vanessa maar die lachte luid om een grap van één van zijn vriendin. Geërgerd knipte ze met haar vingers voor zijn ogen. Nu keek hij haar aan. "Ik moet naar het ziekenhuis, een vriend heeft een ongeval gehad." Dave knikte en stond op,"Zal ik je brengen?" Vans schudde verwoed haar hoofd,"Niet nodig." Ze drukte een kus op zijn wang en snelde de kantine uit richting de parking.


    {Is Leensel een beetje verslaaft aan TVD of gewoon aan Ian?


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {Is Leensel een beetje verslaaft aan TVD of gewoon aan Ian?


    |Petit peu. :Y) |


    kindness is never a burden.

    Joshua
    Ik besluit die sterrenshot boven te halen nà het etentje. Ik zucht en kijk haar aan.
    'Wie het laatst lacht, best lacht. Ik laat je niet de familie van mijn vriendin kapot maken.' zeg ik en ze lacht schamper.
    'Het is een mens, zelf engelen zouden betere smaak moeten hebben.'

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd. 'Het was een dom idee. Ik vroeg me af of we geen prettig kerstmis konden zeggen tegen mijn ouders.' Ik zeg het snel maar zijn oren zijn beter dus hij zou het vast en zeker snappen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Oohh. Laat samuel het niet overleven en Vans hem een demon maken :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    {Oohh. Laat samuel het niet overleven en Vans hem een demon maken :Y)}


    |Good idea actually. (: |


    kindness is never a burden.

    [Sadistische mensen...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Genoeg!"
    Ik kromp een beetje ineen. Ik had er nooit tegen gekund als mensen tegen me schreeuwden, zeker Pap niet.
    "Ik hou van haar! Leeftijd maakt niet uit in de liefde. En jij zal er maar mee moeten leven! Kom nu maar mee naar binnen!"
    Hij draaide zich om en liep terug. Ik beet op mijn lip en probeerde niet te gaan huilen. Hij kiest nu een... een demon boven zijn bloedeigen dochter. Hij wist misschien niet dat die Annabel een demon was, maar nog steeds... Hij koos haar boven mij...
    Ik veegde ruw mijn ogen droog en liep ook terug naar binnen. Mijn vader zat terug aan tafel en had Annabel haar hand vast. Woedend en gepijnigd wende ik mijn ogen af en liet mezelf ook op mijn stoel vallen.

    Axton
    "Dat lijkt me niet zo'n goed idee..." mompelde ik zacht, maar ik wou ook haar contact met haar ouders niet afnemen.
    "Maar we kunnen... euhm... een kaartje in hun bus steken?" stelde ik dan voor. "Met een foto van de kindjes op." ik zou dat zo kunnen laten verschijnen, dus daar hadden we geen probleem.


    “To live will be an awfully big adventure.”