• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'neeheee!!!' zeg ik lachend en begin haar even in haar zij te kietelen. 'Nog een kusje op mijn neus en ik geef je de kieteldood.' grijns ik. 'Lippen mag, wang mag, neus niet.' Ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar weer dicht naast me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Ik geef hem een kusje op zijn neus en spring gelijk weg. 'Kom me maar halen als je durft!' roep ik en ren de gang op. Daar loop ik pal tegen de muur en donder op de grond. Ik vloek keihard en het gehele arsenaal scheldwoorden dat ik ken komt uit mijn mond.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik ren haar achterna als ik haar lippen terug op mijn neus voel en zie haar tegen de muur donderen. Ik kijk even bezorgt maar als ze begint te vloeken begin ik te grinniken en loop naar haar toe. Ik ga over haar zitten en begin haar grinnikend te kietelen. 'Je moet opletten, er staan muren, wist je dat?' zeg ik droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Niet leuk.' Ik wrijf over mijn hoofd en gelijk voel ik koppijn opkomen. 'Stop alsjeblieft met kietelen, ik heb echt knallende koppijn,' kreun ik en probeer mezelf op te trekken aan de muur. Als ik weer terug val komt het gehele arsenaal opnieuw uit mijn mond.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik stop direct met kietelen en help haar weer rechtstaan. Ik help haar naar haar bed terug en laat ons er weer opvallen. 'Hm sorry Ace.' zeg ik zachtjes en ik pak meet moeite mijn zak. Ik haal er 2 aspirine's uit en geef er ééntje aan haar en pak een flesje water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Dank je.' Ik neem de asperine in en sluit mijn ogen. 'Stomme muur ook.' Ik wrijf over mijn hoofd en voel dat de koppijn ietsje mindert.

    [moet gaan. Bye]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik kijk haar aan en wrijf over haar wang. Ik sta dan recht en pak mijn gsm weer. Ik kijk wat naar de foto's en ga naast haar liggen. Eigenlijk gewoon wat om het geheugen te sparen en er een paar te wissen. Ik neurie heel zachtjes een liedje om haar niet meer hoofdpijn te bezorgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Ianto Howell
    Ik grinnekte en wreef even in mijn ogen. "Is hier nog wat te doen? Of is het gewoon videogames en boeken?" Ik had best wel trek, en nogsteeds kon ik die knappe jongen van de gang uit mijn hoofd zetten. Eigenlijk zou ik dat moeten doen. Mijn ouders wilden mij als meer op school laten concentreren en verlieftheid hield me daar alleen nog meer vanaf. Ik leunde wat op het buro en draaide toen twee rondjes met de burostoel.


    Bowties were never Cooler

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik kijk haar aan en wrijf over haar wang. Ik sta dan recht en pak mijn gsm weer. Ik kijk wat naar de foto's en ga naast haar liggen. Eigenlijk gewoon wat om het geheugen te sparen en er een paar te wissen. Ik neurie heel zachtjes een liedje om haar niet meer hoofdpijn te bezorgen.


    Acery
    Ryan neuriet zachtjes een liedje en ik sluit mijn ogen. Waarom heb ik nou nooit geluk? Ach, handigheid is niet te koop zeggen we dan maar. En als het er zou zijn zou ik meteen drie zakken vol kopen.

    [dat geld ook wel voor mezelf]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [thaha ken dat xd]

    Ryan
    'Slaap nog maar wat, ga ik ook doen.' grinnik ik zachtjes omdat ik echt moe ben en sluit mijn ogen.
    Ik adem rustig in en uit en zak snel weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb zin in vakantie. en ook best wel in vandaag eigenlijk. Ik heb 8 uur school, maar ik zit 5 uur in het OLC]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Toen dacht ik dat ik weer beter was.

    Niet dus.

    Ik voel me echt verschrikkelijk. Gelukkig hebben we morgen alleen geschiedenis en Nederlands.

    Ik heb echt behoefte aan vakantie.]


    help

    [SOMEBODY FOR ME CHARRIES?]


    help

    LostMagic schreef:
    [thaha ken dat xd]

    Ryan
    'Slaap nog maar wat, ga ik ook doen.' grinnik ik zachtjes omdat ik echt moe ben en sluit mijn ogen.
    Ik adem rustig in en uit en zak snel weg.


    Acery
    Ik luister naar Ryans ademhaling en voel dat ik zelf ook niet meer 100% wakker ben, maar toch ook weer niet slaap. Zo net tussen de werelden in. Am I asleep, am I awake or somewhere in between?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Silence...]


    Bowties were never Cooler